LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo verleent geen service meer aan Cisco8485

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
m_bruin

Ziggo verleent geen service meer aan Cisco8485

Ongelezen bericht door m_bruin »

Ik heb het idee dat Ziggo doelbewust om duurdere abonnementen met recorder te verkopen oude decoders onbruikbaar maakt. Mijn decoder de Cisco 8485 dvb is drie jaar oud en door Ziggo geleverd. Nu is hij onbruikbaar geworden en wil het web care team mij ook niet meer helpen om hem te resetten.
Zo laat Ziggo een klant die eerst heel tevreden was gewoon zakken. Dit is gebeurt na de prijsverhoging van Ziggo, ik belde ndertijd dat we de prijs te hoog vonden worden, werd ons een voordeliger abonnement aangebden omdat we zelf een recorder hadden van Ziggo. We moesten toen een nieuw kastje accepteren wat op huurbasis werkt.
Deze oude recorder van Ziggo en merk Cisco ontvangt een paar maanden later dus niets meer.
Ik denk dat wij gaan overstappen naar een andere provider.

Heeft iemand misschien een optie voor mij om de Cisco toch aan de gang te krijgen of kunnen we een grote sterke kopersgroep vormen die tegelijkertijd zijn abonnement beeindigt om Ziggo te dwingen service te verlenen.
Laatst gewijzigd door Radar op 05 jan 2017 09:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onderwerp aangepast

berndv

Re: Ziggo verleent geen service meer aan Cisco8485

Ongelezen bericht door berndv »

m_bruin schreef:Heeft iemand misschien een optie voor mij om de Cisco toch aan de gang te krijgen
geen idee wat er precies mee aan de hand is, heb hem zelf ook gehad, toen we hier nog ziggo hadden. Wellicht het ziggo gebruikers forum?
m_bruin schreef:kunnen we een grote sterke kopersgroep vormen die tegelijkertijd zijn abonnement beeindigt om Ziggo te dwingen service te verlenen.
die groep zal nooit groot genoeg zijn om ziggo te laten zwichten.

Brainless

Ongelezen bericht door Brainless »

Wij hebben hem nog steeds en hij werkt perfect.
Af en toe moeten wij hem (zelf) resetten.
Heel simpel; stekker eruit .... en na 1 minuut er weer in.

Ook via het menu op de tv kun je terug naar de fabrieksinstellingen.
Dan wel even kijken of hij up to date is.

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie »

m_bruin schreef:Ik heb het idee dat Ziggo doelbewust om duurdere abonnementen met recorder te verkopen oude decoders onbruikbaar maakt. Mijn decoder de Cisco 8485 dvb is drie jaar oud en door Ziggo geleverd. Nu is hij onbruikbaar geworden en wil het web care team mij ook niet meer helpen om hem te resetten.
Dat is ook niet nodig want dat kun je zelf ook doen. Gewoon stekker eruit, 1 minuut wachten ern stekker weer erin. Mocht dat niet helpen, dan kun je hem via het menu terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Ik heb er jaren geleden zelf ook een gehad en deze heeft alktijd zonder problemen gefunctioneerd. Wel had ik de gewoonte om hem iedere eerste van de maand te resetten uit voorzorg.
En even omda ik gewoon nieuwsgierig ben. Waarom is hij onbruikbaar geworden. M.a.w. wat werkt er nu precies niet meer en wat wel?

Gesloten