LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ziggo weer eens

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
bibbelberry
Berichten: 38
Lid geworden op: 05 dec 2011 21:22

ziggo weer eens

Ongelezen bericht door bibbelberry »

heb vanaf begin dit jaar ziggo en moet aangegeven dat ik altijd internetverbinding heb vanaf de al beloofde datum.
modem werkt goed.
in het begin wat problemen met de telefoon maar had gewoon een huistelefoon die niet voip geschikt was.
duurt wel lang als ik een keer de klantenservice nodig heb en ze hebben vaak hele vreemde smoesjes. dus die bel ik liever niet.

maar zowel tv. internet en telefonie heb ik maar 1 keer in een jaar een storing gehad en dat duurde hooguit 6 uur dus ik ben meer dan tevreden hierover.

en dat mag ook wel eens gezegd worden

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: ziggo weer eens

Ongelezen bericht door bprosman »

En nu wachten op de eerste die reageert met : "Met zo'n bericht zul je er wel werken" :wink:

bibbelberry
Berichten: 38
Lid geworden op: 05 dec 2011 21:22

Re: ziggo weer eens

Ongelezen bericht door bibbelberry »

ja maar gek genoeg werk ik voor hun conccurent hahaha

stronkstronk
Berichten: 288
Lid geworden op: 16 aug 2011 13:29

Re: ziggo weer eens

Ongelezen bericht door stronkstronk »

bprosman schreef:En nu wachten op de eerste die reageert met : "Met zo'n bericht zul je er wel werken" :wink:
Of: positieve reacties horen hier niet. Dit is een klaagforum.

bibbelberry
Berichten: 38
Lid geworden op: 05 dec 2011 21:22

Re: ziggo weer eens

Ongelezen bericht door bibbelberry »

oke dat kan wel .. ben hier nog niet zolang dus ik denk ik dump het bij internetproviders

stronkstronk
Berichten: 288
Lid geworden op: 16 aug 2011 13:29

Re: ziggo weer eens

Ongelezen bericht door stronkstronk »

bibbelberry schreef:oke dat kan wel .. ben hier nog niet zolang dus ik denk ik dump het bij internetproviders
Dat doe je goed hoor. Het was een beetje gekscherend bedoeld. Tuurlijk zijn veel Ziggo klanten tevreden. Het merendeel. Anders bestonden ze echt niet meer.

bibbelberry
Berichten: 38
Lid geworden op: 05 dec 2011 21:22

Re: ziggo weer eens

Ongelezen bericht door bibbelberry »

ben ze nu aan het bellen : nummer is toch gratis om het de medewerker te vertellen.. die zal heel verbaast zijn haha. ben ik zelf ook altijd als een klant tevreden is als ik bel omdat het probleem is opgelost terwijl het een maand later is :P

stronkstronk
Berichten: 288
Lid geworden op: 16 aug 2011 13:29

Re: ziggo weer eens

Ongelezen bericht door stronkstronk »

bibbelberry schreef:ben ze nu aan het bellen : nummer is toch gratis om het de medewerker te vertellen.. die zal heel verbaast zijn haha. ben ik zelf ook altijd als een klant tevreden is als ik bel omdat het probleem is opgelost terwijl het een maand later is :P
Hahaha, grapjas. Leg die telefoon neer!!! Anderen, met een klacht, gaan klagen dat ze al minuten in de wacht staan. :mrgreen:

bibbelberry
Berichten: 38
Lid geworden op: 05 dec 2011 21:22

Re: ziggo weer eens

Ongelezen bericht door bibbelberry »

heb ik weer iets om tegenin te gaan hahaha.
en ja wachten duurt wel lang :P
bij ons is het nog nooit tijdens mijn dienst voorgekomen dan iemand meer dan 10 minuten in de wacht stond

bibbelberry
Berichten: 38
Lid geworden op: 05 dec 2011 21:22

Re: ziggo weer eens

Ongelezen bericht door bibbelberry »

kreeg een super schattig buitenlands vrouwtje aan de lijn die helemaal zo was van:

ow ja ow dank u . ja dat horen we graag. maar we horen ook graag als het mis gaat. maar .. eh.. dank u

JohnGietelink
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 dec 2011 12:07

Re: ziggo weer eens

Ongelezen bericht door JohnGietelink »

Nu al problemen met Ziggo!

Ik denk ik stap ff over naar 3 in 1 van Ziggo...

Ik bellen...goed meneer 3 in 1 komt goed...afspraak gemaakt
Monteur komt netjes op juiste dag en tijd...installeerd de boel.
TV en internet werkt...maar geen kiestoon van de telefoon.
Geen probleem meneer binnen 24 uur heeft u telefoon.

Wachten...wachten..inmiddels heeft KPN mij afgesloten zoal afgesproken...wachten wachten..geen telefoon kiestoon..lijn is dood.

Ik bellen....mobiel..hoe anders?... 2 x 40 min in de wacht eerst technische hulpverlening ....nee meneer u heeft geen 3 in 1 alleen internet en tv....WAT?
Grrrr
Ik weer Ziggo bellen nu bij de bestel gebeuren...ja meneer u heeft wel 3 in 1 maar het geheel word pas na 2 dagen geactiveerd!


Hoezo na 2 dagen? Bij het bestellen zeiden dat alles netjes in elkaar zou overlopen....nu weer wachten....en dan die superlange wachttijden bij Ziggo...2 x al 45 minuten moeten wachten en ze kunnen niet voor me doen...

Help Ziggo..ik wil alleen dat mijn telefoon het doet...of vraag ik teveel?

Ff overstappen....nu al frustraties :-

Niet lullen maar actie!!!!!!

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: ziggo weer eens

Ongelezen bericht door bprosman »

Hoezo na 2 dagen?
Heb je je nummer meegenomen ?

JohnGietelink
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 dec 2011 12:07

Re: ziggo weer eens

Ongelezen bericht door JohnGietelink »

geen idee , ik wacht nog steeds ..nog steeds geen kiestoon de lijn is dood.

ja ik heb het nummer meegenomen...als het goed is. (stond wel in de brief)

JohnGietelink
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 dec 2011 12:07

Re: ziggo weer eens

Ongelezen bericht door JohnGietelink »

Weer gebeld..na 15 min ...meneer ,nee hoor alles is geactiveerd....

U moet maar weer de technische hulpverlening bellen......

Wat ben ik toch weer braaf...ik bel maar weer ...wordt vervolgt!

Gesloten