Ziggo is weer niet geweest voor het installeren van de telefoon en wifi.
Ze zouden om 8.35 hier geweest zijn en met me gebeld hebben op mijn telefoon.
Geen telefoontje gehad. Er zou een kaartje in de bus liggen. Dus niet.
Ze liegen de hele boel bij een.
Leve Ziggo hoe jaag je de klanten weg.
Kan nu weer een nieuwe afspraak maken.
De telefoon is nu een week afgesloten en die heb ik hart nodig voor contact met het ziekenhuis. Ik ben hartpatiënt.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo weer niet geweest voor installatie
Re: Ziggo weer niet geweest voor installatie
Dat is natuurlijk heel vervelend, maar soms wil het niet de eerste keer lukken.Kan nu weer een nieuwe afspraak maken
Maar toch een tip, niet steeds een nieuw topic openen voor hetzelfde verhaal.
Ik zou u graag adviseren gewoon direct naar de klachten-service te vragen die kunnen dit soort zaken met spoed en zeer makkelijk de zaken oplossen die je bij de helpdesk niet voor elkaar krijgt tevens zijn ze verplicht in dit soort zaken gehoor te geven aan dat verzoek en zou ze daar ook op melden!Heidy schreef:Ziggo is weer niet geweest voor het installeren van de telefoon en wifi.
Ze zouden om 8.35 hier geweest zijn en met me gebeld hebben op mijn telefoon.
Geen telefoontje gehad. Er zou een kaartje in de bus liggen. Dus niet.
Ze liegen de hele boel bij een.
Leve Ziggo hoe jaag je de klanten weg.
Kan nu weer een nieuwe afspraak maken.
De telefoon is nu een week afgesloten en die heb ik hart nodig voor contact met het ziekenhuis. Ik ben hartpatiënt.
met vriendelijke goet, Mrdc
Probleem is al op 24 februari opgelost.
Voor Heidy is het mooi dat het opgelost is. Alleen jammer dat ze bij Ziggo ruim een half jaar later nog steeds hun afspraken niet na komen. Dinsdagavond 11 September zou er een installatie monteur langskomen in de avond en deze is niet langs geweest. Woensdag ochtend 12 September in totaal 33 minuten gebeld met Ziggo na eerst de helpdesk gehad te hebben daarna de klantenservice en een coulance afdeling zouden ze op Zaterdag 15 September langskomen voor het aansluiten. Beide keren een bevestiging gehad van de afspraak via sms maar ook nu weer niemand langs geweest. Ik ben wel een beetje klaar met Ziggo!