LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo wil per se monteur sturen
Ziggo wil per se monteur sturen
Sinds gisteravond geen Ziggo Internet meer, het modem wil niet meer online komen. Modem gereset, de gebruikelijke riedel , niets.
Deze ochtend Ziggo gebeld , zien het modem niet online, de gebruikelijke vragen over kabels en willen een monteur inplannen.
Nu weet ik dat klanten (en ik in het bijzonder) behoorlijk eigenwijs kunnen zijn maar als ik in het modem inlog zie ik deze melding waar de helpdeskmedewerker niets mee wil doen, er moet volgens hem per se een monteur komen.
Deze komt maandagochtend, we zullen zien.
Deze ochtend Ziggo gebeld , zien het modem niet online, de gebruikelijke vragen over kabels en willen een monteur inplannen.
Nu weet ik dat klanten (en ik in het bijzonder) behoorlijk eigenwijs kunnen zijn maar als ik in het modem inlog zie ik deze melding waar de helpdeskmedewerker niets mee wil doen, er moet volgens hem per se een monteur komen.
Deze komt maandagochtend, we zullen zien.
Re: Ziggo wil per se monteur sturen
Als het gratis is, laat dan lekker komen,melding waar de helpdeskmedewerker niets mee wil doen, er moet volgens hem per se een monteur komen.
Deze komt maandagochtend, we zullen zien
Re: Ziggo wil per se monteur sturen
Als je er vrij voor moet nemen van je werk is het niet gratis.ciske schreef:Als het gratis is, laat dan lekker komen,melding waar de helpdeskmedewerker niets mee wil doen, er moet volgens hem per se een monteur komen.
Deze komt maandagochtend, we zullen zien
Re: Ziggo wil per se monteur sturen
En jij denkt dat ik daar niet aan gedacht heb? slaap lekker verder klaas.
Re: Ziggo wil per se monteur sturen
Ja ik doe er ook verder niet moeilijk over maar volgens mij is er niet zoveel mis behalve dat het modem niet op het netwerk MAG.
@Klaas,
Maandag werk ik meestal toch van huis uit en via de buren heb ik een prima "back-up" lijn.
@Klaas,
Maandag werk ik meestal toch van huis uit en via de buren heb ik een prima "back-up" lijn.
-
- Berichten: 1871
- Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27
Re: Ziggo wil per se monteur sturen
is het een ubee modem? zo ja, heel bekend probleem.
waarschijnlijk is je modem kaduuk.
wat ook nog een mogelijkheid is, is een signaalprobleem
wat zijn de signaal waardes?
waarschijnlijk is je modem kaduuk.
wat ook nog een mogelijkheid is, is een signaalprobleem
wat zijn de signaal waardes?
Re: Ziggo wil per se monteur sturen
@Renegade66,
Het is inderdaad een Ubee (EVW3200 wireless)... maandje of zo geleden geplaatst.
Signaalwaarden zouden te laag kunnen zijn, radio en TV (ook op HD) doen het prima, upstream locked niet.
Het is inderdaad een Ubee (EVW3200 wireless)... maandje of zo geleden geplaatst.
Signaalwaarden zouden te laag kunnen zijn, radio en TV (ook op HD) doen het prima, upstream locked niet.
Re: Ziggo wil per se monteur sturen
Neem toch ADSL bprosman
Re: Ziggo wil per se monteur sturen
Nee hoor , bij mij zijn de storingen op één hand te tellen en ben ik al zo'n 10jaar abonnee bij Ziggo (vroeger @Home).
Dat "Alle Dagen SLoom" mogen anderen doen, ik haal over het algemeen nog steed 120Mbit.
Misschien heeft RR een tip of moet er echt een monteur komen, we zullen zien.
Dat "Alle Dagen SLoom" mogen anderen doen, ik haal over het algemeen nog steed 120Mbit.
Misschien heeft RR een tip of moet er echt een monteur komen, we zullen zien.
Re: Ziggo wil per se monteur sturen
Ik plaagde je maar
Ik hoop dat anderen een tip voor je hebben, ik weet het helaas niet.
Ik hoop dat anderen een tip voor je hebben, ik weet het helaas niet.
Re: Ziggo wil per se monteur sturen
En anders is Maandag de monteur hier, DAT moet ik ze wel nageven, in het weekend bellen, de maandag erop voor de middag monteur op de stoep.
Re: Ziggo wil per se monteur sturen
Dat is wel snel ja, misschien dat RR nog iets weet.
Re: Ziggo wil per se monteur sturen
Of de tip proberen die ik via de telefoon een keer kreeg van een Belgische monteur van "Wang", (maakte vroeger PC achtigen en mini systemen) na 1.5 uur aan de telefoon gehangen te hebben : "Hedde d'r al eens tegen geschopt"
Re: Ziggo wil per se monteur sturen
Probeer het, wie weet gaat dat modem het weer doen.
-
- Berichten: 1871
- Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27
Re: Ziggo wil per se monteur sturen
je signaal is echt slecht, je power moet tussen de rond de 0 zijn en snr ongeveer 38.
alle kabels en connectoren zijn gecontroleerd en goed? ook ander kabeltje geprobeerd?
aop ook goed?
zit er een splitter tussen de aop en modem? haal die er eens tussenuit.
alles goed dan is het toch echt een probleem buiten in de wijk of je modem (twijfel).
alle kabels en connectoren zijn gecontroleerd en goed? ook ander kabeltje geprobeerd?
aop ook goed?
zit er een splitter tussen de aop en modem? haal die er eens tussenuit.
alles goed dan is het toch echt een probleem buiten in de wijk of je modem (twijfel).
Re: Ziggo wil per se monteur sturen
@Renegade,
AOP en Splitter zijn maandje geleden vervangen door een monteur, ander kabeltje had ik al geprobeerd. Zal de splitter er eens tussenuit gooien.
AOP en Splitter zijn maandje geleden vervangen door een monteur, ander kabeltje had ik al geprobeerd. Zal de splitter er eens tussenuit gooien.
Re: Ziggo wil per se monteur sturen
bprosman schreef:@Renegade,
AOP en Splitter zijn maandje geleden vervangen door een monteur, ander kabeltje had ik al geprobeerd. Zal de splitter er eens tussenuit gooien.
Geen kennissen (buren), waar je even het modem kan lenen, dan ben je zeker dat het kaduk is zoals RR zegt.
Re: Ziggo wil per se monteur sturen
Die wordt hier nooit gebruikt.Zal de splitter er eens tussenuit gooien.
Re: Ziggo wil per se monteur sturen
Zeker weten ? Hij zit op het AOP namelijk.Die wordt hier nooit gebruikt.
Re: Ziggo wil per se monteur sturen
bprosman schreef:Zeker weten ? Hij zit op het AOP namelijk.Die wordt hier nooit gebruikt.
Ik heb geen kabel