LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo zegt Tele 2 niet op
Ziggo zegt Tele 2 niet op
Ik heb nu 4 maanden het alles in 1 pakket van Ziggo. Ze zouden voor mij het Tele 2 pakket wat ik voorheen had opzeggen en mijn telefoonnummer overzetten. Dit laatste is gebeurd. Nu betaal ik al 4 maanden ook nog eens 34,95 extra voor Tele 2, omdat deze niet opgezegd is. Verschillende telefoontjes bij de 2 maatschappijen leveren nog steeds niets op. Elke maand 34,95 over de balk gooien vind ik wel veel geld. Kan ik dit geld verhalen, zo ja op wie?? Ziggo zegt dat ik bij Tele 2 moet zijn, en Tele 2 zegt dat Ziggo niets door heeft gegeven. Schiet mij maar lek.....
Re: Ziggo zegt Tele 2 niet op
Je moet eerst zeker weten dat je wel contractvrij was. Beide helpdesks moeten op de 1 of andere manier in contact kunnen komen met hun overstapteam om dit soort zaken te regelen. Probeer daar op aan te dringen of schrijf anders een brief.
Re: Ziggo zegt Tele 2 niet op
IK was zeer zeker contractvrij, dus daar ligt het niet aan.
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: Ziggo zegt Tele 2 niet op
Je hebt waarschijnlijk telefonisch dit Ziggo-abonnement afgesloten? Ik heb dat in het verleden ook eens gedaan en het gelazer begon meteen. Je kan dus het beste via internet alles regelen. Dan heb je ook meteen alles zwart op wit, inclusief de overstapservice van Ziggo
Ziggo en Tele2 werken nota bene samen* om problemen zoals deze te voorkomen. Laat Ziggo het dus maar lekker oplossen, inclusief het ongedaan maken van die Tele2 rekeningen: zij hebben beloofd de opzeg te regelen in ruil voor jou als nieuwe klant. Stuur de klantenservice van Ziggo een e-mail met ontvangstbevestiging waar in je ze in gebreke stelt. Geef ze 14 dagen de tijd om dit probleem met Tele2 op te lossen omdat je anders een geschil tegen Ziggo aanspant bij de Geschillencommissie Elektornische Communicatiediensten, http://www.sgc.nl
*)
http://www.consuwijzer.nl/Consumentenni ... etprovider
https://www.ziggo.nl/#producten/oversta ... egservice/
Ziggo en Tele2 werken nota bene samen* om problemen zoals deze te voorkomen. Laat Ziggo het dus maar lekker oplossen, inclusief het ongedaan maken van die Tele2 rekeningen: zij hebben beloofd de opzeg te regelen in ruil voor jou als nieuwe klant. Stuur de klantenservice van Ziggo een e-mail met ontvangstbevestiging waar in je ze in gebreke stelt. Geef ze 14 dagen de tijd om dit probleem met Tele2 op te lossen omdat je anders een geschil tegen Ziggo aanspant bij de Geschillencommissie Elektornische Communicatiediensten, http://www.sgc.nl
*)
http://www.consuwijzer.nl/Consumentenni ... etprovider
https://www.ziggo.nl/#producten/oversta ... egservice/