LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zou dit misschien helpen ??

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
P.J.Bokma

Zou dit misschien helpen ??

Ongelezen bericht door P.J.Bokma »

Joep stuurde WEER een onterechte faktuur. Deze keer probeer ik eens het volgende: Mijn reactie is in 10-voud naar 10 verschillende antwoordnummers gezonden met de belofte, dat wanneer opnieuw een faktuur wordt gezonden die anders is dan 0,00 Euro dit wordt gehonoreerd met de brief in 20-voud, daarna in 40-voud etc... Kost wat moeite en papier (lang leve de laserprinter en de electrische nietmachine). Postzegeltjes worden betaald door joep ! Even voor de goede orde: Ik heb sinds oktober 2002 geen enkele dienst meer in gebruik bij joep en alle betalingsbewijs is hun eerder toegezonden.

P.J.Bokma

Re: Zou dit misschien helpen ??

Pas nu(!!), juli 2004 ben ik eindelijk van upc verlost ! Na veel correspondentie (om bewijsmateriaal, dat alles betaald was), heb ik eindelijk DE faktuur gekregen, die ik maar ga inlijsten: Eindbedrag: € 0,00 (Ik hoop, dat de administratie begrijpt, wat 0,00 inhoudt.....)

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

UPC kennende gaan ze je hiervoor manen :?

Gast

Maar Bokma volgens sommige op dit forum moet je niet klagen. Dit schijnt tegenwoordig heel normaal te zijn voor grote bedrijven. Dit moet je gewoon accepteren en niet klagen. gewoon betalen.

Zonder gekheid: gefeliciteerd. ik weet uit ervaring dat dit niet vanzelf is gegaan. ik heb zelf ook al bijna 2000 faxen gestuurd om antwoord te krijgen. LETTERLIJK BIJNA 2000 FAXEN!!!!

P.J.Bokma

2000 faxen ? Dat heeft heel wat papier, moeite en telefoontikken gekost....... Faktuurtje gezonden daarvoor ? Maar even zonder gekheid: Ook mij heeft het de nodige kosten bezorgd om maar te zwijgen over de ergernissen.... Aan de andere kant ben ik blij met m'n schotel, m'n adsl (hcc) en "gewoon" kpn voor telefonie. Ook met 1 van genoemde zaken zullen mensen zijn met minder goede ervaringen. (Even afkloppen) Tot nu toe met Canal Digitaal (2 jaar), HCC (2 jaar adsl) en kpn (bijna 30 jaar) NOOIT geen administratieve problemen gehad. Ik wens een ieder, die thans nog problemen heeft met upc alle sterkte en wijsheid toe. Het belangrijkste is: Geduld, Bewijs en Volhouden.

Gast

Weet je wat bij mij geholpen heeft om van de facturen af te komen?
Automatisch incasso vanaf het begin.
Weet je wat het gekke is??
Het werkt ook nog.
Gekke UPC.
Én een goede verbinding én geen problemen met de rekening.
Opknopen, dacht ik maar, toch??

Gast

ik heb zelf ook al bijna 2000 faxen gestuurd om antwoord te krijgen. LETTERLIJK BIJNA 2000 FAXEN!!!!
Mag ik uit BIJNA 2000 faxen concluderen dat dat er 3 waren ?
Heeft u zeker ook BIJNA alle rekeningen op tijd betaald.

2000 faxen, ga een gesticht bellen, als het er daadwerkelijk zo veel waren, dat loont je moeite toch niet man ....

Gast

Was is dat nu KeesJan, durven we nu niet meer onder onze eigen naam in te loggen. Het gast account misbruiken voor je stupide laatste 2 commentaren.

Gast

2000 faxen en nog beantwoord upc de vraag niet volledig.

ik heb niet altijd op tijd betaald omdat upc geen gebruik heeft gemaakt van de automatische incasso die ze verleend heb. na 6 maanden werd opeens alles in een keer geincasseerd. een factuur heb ik echter nooit gezien.

2000 faxen waren nodig om een half antwoord te krijgen!!!

Gast

Ben je toch zelf ook verantwoordelijk voor? Als er 6 maanden niets wordt afgeschreven merk je dat toch en hou je er rekening mee dat het nog afgeschreven gaat worden of je neemt contact op met UPC. Het zal dan het 1e moeten zijn want contact opnemen met UPC is natuurlijk een ramp.... :D

Gast

Daar ben je zelf verantwoordelijk voor ja. Maar je moet wel een rekening krijgen om te weten aan wie je wat moet overmaken en welk klantnummer je hebt of welke facturen het over gaat. Dat is toch echt iets wat upc moet sturen. Vraag upc er maar om...........

En een automatische incasso impliceert dat upc op elk gewenst tijdstip kan incasseren. als ze dat niet doen dan is dat niet mijn probleem. En als ze niet incasseren maar wel een rekening sturen dan maak ik de rekening over maar als ze beide niet doen dan gaat het toch echt moeilijk!!!!

Gast

Was is dat nu KeesJan, durven we nu niet meer onder onze eigen naam in te loggen. Het gast account misbruiken voor je stupide laatste 2 commentaren.
******** die anderen naluld door direct aan te nemen dat als iemand zich min of meer positief uitlaat over UPC dat dat meteen KeesJan is.

mijn 'stupide' commentaar is NIET van Keesjan voor de duidelijkheid...
2000 faxen sturen is pas stupide ...

Gast

Neeeeeheeee, Keesjan is stupide. Maar dat terzijde....

Gast

Ze laten zich geen eens positief over upc uit maar kraken de kritiek op upc af. zielig hoor.

UPC ZUIGT!!!!!!!!!!

NIET KeesJan

Ongelezen bericht door NIET KeesJan »

Ze laten zich geen eens positief over upc uit maar kraken de kritiek op upc af. zielig hoor."
wat begrijp je niet aan "min of meer" ..

wanneer je begint met "ik heb BIJNA 2000 faxen naar UPC gestuurd" roep je toch echt twijfel bij je verhaal op ..

Toevallige lezer

Ongelezen bericht door Toevallige lezer »

Heren en/of dames,

Kunnen we misschien "on-topic" blijven.

Dit forum is ervoor bedoelt om je frustraties over UPC mee te delen, niet om elkaar te lopen vervelen/zwart te maken. Doe gewoon je eigen verhaal en ga niet lopen zeuren op andere reacties.

Gebruik liever je energie ergens anders voor, in plaats van al die onzin te uitkramen. Denk eens logisch na.

Groeten,
Een toevallige lezer uit de omgeving Utrecht

crabbel

Ongelezen bericht door crabbel »

Ook wij hebben een wanhopige poging gedaan een UPC-internet aansluiting te realiseren (augustus 2002). Het uiteindelijke resultaat was dat wij 2 modems in huis hadden en dat het onmogelijk was om een tijd met de instalateur af te spreken (3 x een vrij dagdeel genomen waarop ze tot 3x!! op de verkeerde tijd voor de deur stonden). Boel afgeblazen, modems retour gezonden.

Wat schetstte onze verbazin, na een jaar begonnen wij spookfacturen te ontvangen. Liep op een gegeven moment op naar 400€ maar ik weigerde te bellen op het betaalnummer.

Heel toevallig moet ik naar een relatie op het stadhuis Schiedam bellen (oud nummer in een bestand) krijg ik iemand van UPC aan de bel!! gelijk verhaal gedaan en ik kreeg uiteindelijk een creditfactuur met 17,50€ nog te betalen door UPC. Nooit gezien uiteraard, maar ik had er ook niet echt recht op.

c.adrion@adsl-surfen

Ongelezen bericht door c.adrion@adsl-surfen »

UPC blijft mij telefoonrekeningen sturen terwijl ik alweer bijna 2 jaar bij KPN zit. Een goede tip. Als de brief van de gerechtsdeurwaarder in de bus valt, fax hem dan meteen met je kpn rekening terug naar de deurwaarder, daar hoor je dan nooit meer iets van, groetjes corrien

Gesloten