![Question :?:](./../images/smilies/icon_question.gif)
Als je wel tevreden bent met je provider. Welke is dat dan en waarom ben je zo tevreden, of waarom niet?
De slechtste provider die ik heb gehad was UPC. De beste XS4ALL maar die vind ik ook tevens een van de duurdere.
De poll vind je hier
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Dat is helaas het nadeel van dit soort fora. Bij problemen worden hier ellenlange stukken geschreven, maar als het goed werkt, zal iemand hier niets te zoeken hebbenAls ik jullie mail zo lees is niemand tevreden, of er is altijd wel iets te "mekkeren
Vandaar ook deze thread"Het vaststellen of je met een goede of minder goede of zelfs slechte provider te maken hebt, is niet gemakkelijk. "
Dan zou je kunnen overwegen om alleen ADSL te nemen, zonder telefoonaansluiting. (is echter voor zover mij bekend alleen bij kpn mogelijk)Ik wil eigenlijk van m'n telefoon KPN abo af. Ik bel heel weinig dus
Mobiel misschien?Hoe ga ik dan bellen?
XS4all heeft adsl only, wel via de KPN telefoonlijn maar geen KPN abonnement, je kan eventueel ook via hen bellen zonder extra abonnementskosten.Dan zou je kunnen overwegen om alleen ADSL te nemen, zonder telefoonaansluiting. (is echter voor zover mij bekend alleen bij kpn mogelijk)
Reageer je op mijn suggestie van xs4all??'k weet niet waar jij dat leest, maar ik lees dit
"Op het moment dat u bestelt moet u een vast telefoonabonnement hebben (geen kabeltelefonie). De lijn kan gewoon (analoog) of ISDN zijn."