LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Chello en "Overmatig Datagebruik"
Re: Chello en "Overmatig Datagebruik"
Zoals ik al zei: om de zelfde reden dat er goedkope en duurdere landen zijn. In België zijn er ook goedkopere huizen te vinden. In Spanje kan je goedkoper eten. Nederland is relatief duur. Bevalt het je niet, ga dan aub naar een goedkoper land.Waarom is die bandbreedte voor een nederlandse provider duurder dan voor een buitenlandse, dat moet je me ff uitleggen.....
Lees jij maar eens de voorwaarden. Onbeperkt fair use is wat anders dan onbeperkt abuse. In sommige restaurants mag je voor een vast bedrag onbeperkt eten. Maar op het moment dat je buiten een bestelbus hebt staan en die loopt vol te stouwen dan schoppen ze je ook het restaurant uit. Zo gaat het ook met UPC. Onbeperkt normaal gebruik is ongelijk aan onbeperkt datatransferen. Met het eerste adverteert UPC. Het tweede wordt nooit gezegd en is je ook niet beloofd.Zoek eens op wat onbeperkt betekent KEESJAN zou ik zeggen, als je niet weet wat het betekent!!!!!
Dat kan niet. Bij een monopolie kijk je niet naar de techniek, maar naar het product. UPC biedt internet en is daar niet de enige in. Dat producten van concurrenten duidelijk nadelen voor jou hebben zegt enkel dat UPC een goed product levert waar vraag naar is.wat dat betreft heeft UPC een duidelijk monopolie positie op kabel gebied.
Je bent niet zielig. Geen enkele rechter zal je gelijk geven als je het internet gebruikt voor het binnenhalen van illegaal materiaal.Al die honderden mensen die zich gedupeerd voelen, waar kunnen die terrecht?
Re: Chello en "Overmatig Datagebruik"
onbeperkt betekent onbeperkt en keesjan je vergelijkingen slaan echt nergens op. UPC ZUIGT!!!!
Re: Chello en "Overmatig Datagebruik"
Was het maar waar KeesJan .Ik heb nog een leven naast internet en download geen 50 GB aan porn.
Maat jij *****-t in de ruimte.
Re: Chello en "Overmatig Datagebruik"
Als je ADSL neemt en je belt nooit vast , kost het nog geen tientje(€ 9.40)per maand extra met Bel-Budget.(Je bent niet verplicht om te bellen)Ik ben een van de velen die alleen maar met een mobiel belt, en om nu voor ADSL een telefoonlijn aan te sluiten, kost gewoon zoveel extra per maand, dus wat dat betreft heeft UPC een duidelijk monopolie positie op kabel gebied.
Maar UPC TV kost ook €15 per maand .Dus daarvoor in de plaats Digitenne
genomen is het uiteindelijk bijna goedkoper voor mij.
Maar hiervoor kan ik wel echt onbeperkt internetten zonder ellende .
Zo ik een schotel aanschaffen dan was ik nog goedkoper op den duur als ik me investering hierin eruit hebt. Kan ik hier niet goed op het zuiden richten .Daarom dit niet genomen.
Re: Chello en "Overmatig Datagebruik"
Zo heeft iedereen zijn wensen. Voor mij is Digitenne relatief duur: in mijn huishouden worden 4 televisies gebruikt en bij Digitenne moet je dan 4 tuners kopen en het abonnement is dan ongeveer 25 euro.
Btw, wanneer mensen onbeperkte datatransfer willen raad ik ze aan om eens te kijken naar TweakDSL:
http://www.tweakdsl.nl/
Tweaklight, 512Kb / 256Kb 24,95
SurfDSL 1024Kb / 512Kb 39,95
ProDSL 2048Kb /1024Kb 59,95
UltraDSL 2-8 Mb / 1024Kb 69,95
Genoemde prijzen zijn maandprijzen, genoemde snelheden bits.
Btw, wanneer mensen onbeperkte datatransfer willen raad ik ze aan om eens te kijken naar TweakDSL:
http://www.tweakdsl.nl/
Tweaklight, 512Kb / 256Kb 24,95
SurfDSL 1024Kb / 512Kb 39,95
ProDSL 2048Kb /1024Kb 59,95
UltraDSL 2-8 Mb / 1024Kb 69,95
Genoemde prijzen zijn maandprijzen, genoemde snelheden bits.
Re: Chello en "Overmatig Datagebruik"
ach kijk an Keesjan heeft nu van de baas opdracht gekregen om de mensen die te veel downloaden naar ADSL te jagen
Re: Chello en "Overmatig Datagebruik"
Zeker. Jullie kosten teveel. Wij van UPC kunnen inplaats van 1 grootgebruiker met 50 GB transfer wel 5 klanten aansluiten die ieder maar 10 GB verschepen. Kassa!
Re: Chello en "Overmatig Datagebruik"
Hallo
Het word tijd dat upc de kabel open doet.
Als je @home hebt heb je geen Datalimieten.
Dat is toch een stuk beter dan Chello.
aleen denk ik er over om het hele upc gebeuren op tezeggen.
Via schotel kan ik ook ned 1 2 3 en meer aan.
en terug naar kpn en dan adsl zonder datalimieten.
Het word tijd dat upc de kabel open doet.
Als je @home hebt heb je geen Datalimieten.
Dat is toch een stuk beter dan Chello.
aleen denk ik er over om het hele upc gebeuren op tezeggen.
Via schotel kan ik ook ned 1 2 3 en meer aan.
en terug naar kpn en dan adsl zonder datalimieten.
Re: Chello en "Overmatig Datagebruik"
Keesjan, je kunt er toch niet omheen dat de service die upc biedt waardeloos is? De wijze waarop ik aangesproken wordt bij een helpdesk,
je kunt niet zeggen dat ik toevallig iemand met slechte zin tegenkom, want het is niet de eerste keer dat ik zo tewoord gestaan wordt, of zelfs prompt neergegooid wordt, puur om het feit dat ik te lang aan de lijn hang, of zeg dat ik het ergens niet mee eens ben. (en ik blijf altijd netjes en beleefd)
En al dat gezeur over limieten, hoe men het ook draait of keert en goedpraat, mensen zien geen limieten, upc bied het ook aan als GEEN datalimiet, ze hanteren het wel... in een andere content.
Maar ipv gewoon te adverteren met een datalimiet tot max 40 gig. dan is alles veel en veel duidelijker.
En laat desnoods veelgebruikers een euro per 2 Gig over de limiet bijbetalen. dan is dat ook opgelost.
Maar ondanks dat, ik houdt me nog aan die limieten, en word alsnog geknepen. Bel ik over dat probleem, wordt ik schofterig tewoord gestaan.
Die streken van upc zijn wat er niet klopt, en misleidend overkomen.
Er zou btw. binnen 48 uur contact met mij opgenomen worden, gebeurt dit niet, heb ik dan een geldige reden tot ontbinding?
je kunt niet zeggen dat ik toevallig iemand met slechte zin tegenkom, want het is niet de eerste keer dat ik zo tewoord gestaan wordt, of zelfs prompt neergegooid wordt, puur om het feit dat ik te lang aan de lijn hang, of zeg dat ik het ergens niet mee eens ben. (en ik blijf altijd netjes en beleefd)
En al dat gezeur over limieten, hoe men het ook draait of keert en goedpraat, mensen zien geen limieten, upc bied het ook aan als GEEN datalimiet, ze hanteren het wel... in een andere content.
Maar ipv gewoon te adverteren met een datalimiet tot max 40 gig. dan is alles veel en veel duidelijker.
En laat desnoods veelgebruikers een euro per 2 Gig over de limiet bijbetalen. dan is dat ook opgelost.
Maar ondanks dat, ik houdt me nog aan die limieten, en word alsnog geknepen. Bel ik over dat probleem, wordt ik schofterig tewoord gestaan.
Die streken van upc zijn wat er niet klopt, en misleidend overkomen.
Er zou btw. binnen 48 uur contact met mij opgenomen worden, gebeurt dit niet, heb ik dan een geldige reden tot ontbinding?
-
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 28 jun 2004 14:50
Re: Chello en "Overmatig Datagebruik"
Weet je dat ik eens goed chagerijnig kan worden van al die gasten die op dit forum nog steeds UPC een dikke vinger in hun r..t proberen te steken voor die paar centen die ze van hun baas (UPC) krijgen??
UPC JE BENT DE ZWAKSTE SCHAKEL, JE KUNT NAAR HUIS!!!
RADAR KUN JE EENS IETS VOOR ONS BETEKENEN????
Groet, Jerney ( voorheen: chello-moe)
UPC JE BENT DE ZWAKSTE SCHAKEL, JE KUNT NAAR HUIS!!!
RADAR KUN JE EENS IETS VOOR ONS BETEKENEN????
Groet, Jerney ( voorheen: chello-moe)
Re: Chello en "Overmatig Datagebruik"
Chello-moe,
Ik ben geen medewerker, maar heb wel een goede en snelle Plus verbinding zonder problemen met de factuur of datalimiet.
Als je jaloers bent, moet je dat zeggen, maar niet iedereen denkt, zoals jij.
Gelukkig maar, want anders zou het een beetje saai worden, toch?
Dan heb je niets meer te klagen.
Ik ben geen medewerker, maar heb wel een goede en snelle Plus verbinding zonder problemen met de factuur of datalimiet.
Als je jaloers bent, moet je dat zeggen, maar niet iedereen denkt, zoals jij.
Gelukkig maar, want anders zou het een beetje saai worden, toch?
Dan heb je niets meer te klagen.
Re: Chello en "Overmatig Datagebruik"
Klopt, ik heb al vaker aangegeven dat ik ook vind dat de service van UPC slecht is. Dat betekent echter niet dat ik alles ga lopen afkraken. Ik heb ook begrip voor sommige zaken; wellicht komt dat omdat ik weet dat bandbreedte een vrij kostbare zaak is.Keesjan, je kunt er toch niet omheen dat de service die upc biedt waardeloos is?
Klanten en wensen verschillen. Jij wilt bv 40 GB per maand. Maar klanten downloaden niet elke maand evenveel. Wat als ik de ene maand 30 GB download en de andere maand 50 GB wil downloaden? Dat kan niet met een limiet. (Dan zal je wellicht zeggen: gooi de limiet omhoog naar 50, maar dat wordt dan weer te duur).
De mensen die echt onbeperkt hanteren zijn met name de mensen die in een restaurant voor een vast bedrag een onbeperkte portie bestellen en vervolgens een hele schoolklas binnenlaten. Of van die mensen die menen dat ze continu hard mogen rijden omdat hun auto het kan.
De dienst is zoals hij is. Fair use. Dat staat ook in de voorwaarden. Als dat te weinig duidelijkheid biedt, dan staat niks je in de weg om een andere provider te zoeken. Wat voor systeem UPC ook kiest: er blijven ontevreden klanten. Bieden ze fair use? Dan misbruiken mensen het. Bieden ze strak 50 GB, dan zeuren alle grootgebruikers (en geloof me, er zaten mensen tussen met 300 GB bij per maand).
Nee, ik neem aan dat het niet te bewijzen valt.Er zou btw. binnen 48 uur contact met mij opgenomen worden, gebeurt dit niet, heb ik dan een geldige reden tot ontbinding?
Re: Chello en "Overmatig Datagebruik"
Even een paar kleine correcties keesjan, ik heb alle respect voor de helpdesk, want ik weet ook dat men daar gewoon zijn werk doet. Dus met de volste respect spreek ik een ieder aan, en nog krijg ik lakse respectloze opmerkingen, of wordt ik opgehangen. Ik kraak echt niet alles af, de snelheid is prima, de verbinding ook, zolang alles maar werkt.
Ten tweede, ik klaag niet over de limiet van 40Gig.
Tuurlijk wil ik best meer, ik ging er bij het nemen van de Classic vanuit
dat er totaal geen limiet gehanteerd werd.
Daar wordt overigens flink mee gereclameerd!!
(24/7 films downloaden, men weet bij de helpdesk niet eens hoeveel mb een film is. )
Daar ben ik het niet mee eens. Zeg gewoon duidelijk waar het op staat bij het aanbieden van een pakket. Wat die limiet betreft, ik zorg wel dat ik ongeveer tegen die grens aanzit. Geen probleem, ik wil aan het einde van de maand best een weekje wachten met die film die ik wil hebben, omdat dan de maandelijkse teller weer op nul staat. Dan houd ik mij volstrekt aan de regels van UPC. Maar zelfs dan geknepen worden.
Mijn klagen gaat hierbij niet direct over die 40 gig limiet, en zelfs niet over het feit dat ik geknepen ben, kan gebeuren. Maar de wijze waarop het opgelost wordt. DAT is waar ik me aan stoor. Het wordt allemaal moeilijk als je een probleem op wilt lossen.
Quote:
De mensen die echt onbeperkt hanteren zijn met name de mensen die in een restaurant voor een vast bedrag een onbeperkte portie bestellen en vervolgens een hele schoolklas binnenlaten.
End quote
Beetje een waardeloze uitspraak vind ik, dit zou gelden als ik een
abbonement neem, en daar de hele straat op aansluit zodat meerderen van mijn verbinding 'mee kunnen eten'.
Nee, de mensen in dit restaurants zijn misschien wel zwaargewichtig en
hongerig, maar dit restaurant zegt, Meneer, die spareribbetjes zijn
onbeperkt, maar als u er 3 opheeft, dan halen we uw bord weg, anders
hebben we niet genoeg spareribs in huis voor onze andere gasten. Dan zeg ik; zorg dan dat je genoeg in huis heb, en zeg niet dat het onbeperkt is.
Oh en of het te bewijzen valt dat men met mij contact op had moeten nemen, de helpdeskmedewerker heeft een case aangemaakt (en gezien alle gesprekken e.d. geregistreerd worden), hij kon absoluut niet afwijken van de standaard procedure. Ik neem aan dat dat dus vastligt.
En hij herhaalde daarbij 48 uur. Ik vroeg om eerder, maar daar werd brutaal op gereageerd. Als het de regels van chello zijn dat ze binnen 48
uur reageren, mag ik aannemen dat wanneer men zich daar niet aan houdt ik op mag zeggen. Ik ben toch bijna een week onterecht afgeknepen.
Wat de dienst betreft die je zo fair omschrijft, het faire zal altijd naar
de hand van upc zijn, niet naar zijn gebruikers. wat fair is is dat men
weet waar ze aan toe zijn, dat is niemand zolang upc niet duidelijk kan
zijn in wat zij aanbied.
Ten tweede, ik klaag niet over de limiet van 40Gig.
Tuurlijk wil ik best meer, ik ging er bij het nemen van de Classic vanuit
dat er totaal geen limiet gehanteerd werd.
Daar wordt overigens flink mee gereclameerd!!
(24/7 films downloaden, men weet bij de helpdesk niet eens hoeveel mb een film is. )
Daar ben ik het niet mee eens. Zeg gewoon duidelijk waar het op staat bij het aanbieden van een pakket. Wat die limiet betreft, ik zorg wel dat ik ongeveer tegen die grens aanzit. Geen probleem, ik wil aan het einde van de maand best een weekje wachten met die film die ik wil hebben, omdat dan de maandelijkse teller weer op nul staat. Dan houd ik mij volstrekt aan de regels van UPC. Maar zelfs dan geknepen worden.
Mijn klagen gaat hierbij niet direct over die 40 gig limiet, en zelfs niet over het feit dat ik geknepen ben, kan gebeuren. Maar de wijze waarop het opgelost wordt. DAT is waar ik me aan stoor. Het wordt allemaal moeilijk als je een probleem op wilt lossen.
Quote:
De mensen die echt onbeperkt hanteren zijn met name de mensen die in een restaurant voor een vast bedrag een onbeperkte portie bestellen en vervolgens een hele schoolklas binnenlaten.
End quote
Beetje een waardeloze uitspraak vind ik, dit zou gelden als ik een
abbonement neem, en daar de hele straat op aansluit zodat meerderen van mijn verbinding 'mee kunnen eten'.
Nee, de mensen in dit restaurants zijn misschien wel zwaargewichtig en
hongerig, maar dit restaurant zegt, Meneer, die spareribbetjes zijn
onbeperkt, maar als u er 3 opheeft, dan halen we uw bord weg, anders
hebben we niet genoeg spareribs in huis voor onze andere gasten. Dan zeg ik; zorg dan dat je genoeg in huis heb, en zeg niet dat het onbeperkt is.
Oh en of het te bewijzen valt dat men met mij contact op had moeten nemen, de helpdeskmedewerker heeft een case aangemaakt (en gezien alle gesprekken e.d. geregistreerd worden), hij kon absoluut niet afwijken van de standaard procedure. Ik neem aan dat dat dus vastligt.
En hij herhaalde daarbij 48 uur. Ik vroeg om eerder, maar daar werd brutaal op gereageerd. Als het de regels van chello zijn dat ze binnen 48
uur reageren, mag ik aannemen dat wanneer men zich daar niet aan houdt ik op mag zeggen. Ik ben toch bijna een week onterecht afgeknepen.
Wat de dienst betreft die je zo fair omschrijft, het faire zal altijd naar
de hand van upc zijn, niet naar zijn gebruikers. wat fair is is dat men
weet waar ze aan toe zijn, dat is niemand zolang upc niet duidelijk kan
zijn in wat zij aanbied.
Re: Chello en "Overmatig Datagebruik"
ik vind 100gig fair, upc vindt x gig fair. wat is fair?
Re: Chello en "Overmatig Datagebruik"
Natuurlijk. Omo wast ook door en door schoon. Geloof jij het? Reclame wordt altijd overdreven. Het gaat toch echt om de voorwaarden van de dienst.Daar wordt overigens flink mee gereclameerd!!
Ook het restaurant zal niet klagen als je voor persoonlijk gebruik eet hoeveel je wilt. Meerdere mensen laten eten was slechts een voorbeeld. Je kan ook nog een bestelbus buiten hebben staan of iets in die trant en het opslaan voor later. Dat is in feite wat klanten van UPC doen: extreem veel binnenhalen en opslaan.Nee, de mensen in dit restaurants zijn misschien wel zwaargewichtig en
hongerig, maar dit restaurant zegt, Meneer, die spareribbetjes zijn
onbeperkt, maar als u er 3 opheeft, dan halen we uw bord weg, anders
hebben we niet genoeg spareribs in huis voor onze andere gasten. Dan zeg ik; zorg dan dat je genoeg in huis heb, en zeg niet dat het onbeperkt is.
Zo staat het ook in de voorwaarden. UPC beslist. Ieder bedrijf hanteert zijn eigen systeem. Daar zijn klanten niet altijd even blij mee.Wat de dienst betreft die je zo fair omschrijft, het faire zal altijd naar
de hand van upc zijn
Fair is gebruik, geen massaopslag.ik vind 100gig fair, upc vindt x gig fair. wat is fair?
Re: Chello en "Overmatig Datagebruik"
Omo wast door en door schoon.. Tuurlijk is dit overdreven. Maar omo wast wel degelijk schoon.
Of je dan tevreden bent over het lekkere luchtje.. moet je zelf weten. Ben je ontevreden? Nou dan gooi je het pak weg, en koop je een ander produkt, simpel.
Als je het graag wilt vergelijken, de reclamering van chello is niet overdreven.
Wat is in deze zin overdreven?: "Onbeperkt downloaden zonder datalimiet".
Dat is niet overdreven, dat is misleidend.
En ben je ontevreden hiermee? Kun je het dan weggooien? Nee. want er is je een contract aangesmeerd.
M.a.w. die misleidende overdreven reclame wordt met een glimlach gepresenteerd, tot jij je contractje getekend hebt, en dan krijg je te maken met de ware regeltjes van chello.
quote:
Zo staat het ook in de voorwaarden. UPC beslist. Ieder bedrijf hanteert zijn eigen systeem. Daar zijn klanten niet altijd even blij mee.
unquote.
Tuurlijk hanteert ieder bedrijf zijn eigen systeem, is ook niks mee. Er zou ook niks mis mee zijn als chello zijn producten verkoopt zonder mooie zoetmakertjes en gewoon formuleert wat je krijgt.
Dan is van het begin duidelijk, je krijgt dit pakket, met max. zoveel verkeer per maand, voor die prijs.
That's it!! Problems solved. Dan kan niemand meer zeuren van ik wil zoveel downloaden, of ik ben het niet eens met die limiet. Tuurlijk blijven klanten altijd klagen. Ik wil ook meer Maar. Het is duidelijk. Mensen weten wat ze krijgen en hebben geen verder reden om te zeuren.
Maar nu geeft upc er de benaming "fair" aan. En niemand weet wat dat inhoudt.
"Fair" betekend eigenlijk nader te bepalen door chello. Niemand weet wat het in moet houden.
quote:
Fair is gebruik, geen massaopslag.
unquote.
Mee eens, maar wanneer noem je het massaopslag? 50gig? 300gig?
Als ik 20 Gig aan films download, dan is dat ook opslag, want dat kijk ik ook niet streamend. Dat bewaar ik voor een gezellige avond met een biertje.
Het is vrijwel altijd opslag..
Fair betekent letterlijk: "eerlijk". upc geeft er een eigen betekenis aan, namelijk; "in mijn voordeel".
Alhoewel ik de directe vertaling "kermis" beter bij upc vind klinken.
chello moet gewoon duidelijk limieten stellen. punt. dan zijn de meeste problemen van de baan.
Niet lukraak kreten verzinnen om toch maar klanten over te halen een jaar contract te tekenen.
Of je dan tevreden bent over het lekkere luchtje.. moet je zelf weten. Ben je ontevreden? Nou dan gooi je het pak weg, en koop je een ander produkt, simpel.
Als je het graag wilt vergelijken, de reclamering van chello is niet overdreven.
Wat is in deze zin overdreven?: "Onbeperkt downloaden zonder datalimiet".
Dat is niet overdreven, dat is misleidend.
En ben je ontevreden hiermee? Kun je het dan weggooien? Nee. want er is je een contract aangesmeerd.
M.a.w. die misleidende overdreven reclame wordt met een glimlach gepresenteerd, tot jij je contractje getekend hebt, en dan krijg je te maken met de ware regeltjes van chello.
quote:
Zo staat het ook in de voorwaarden. UPC beslist. Ieder bedrijf hanteert zijn eigen systeem. Daar zijn klanten niet altijd even blij mee.
unquote.
Tuurlijk hanteert ieder bedrijf zijn eigen systeem, is ook niks mee. Er zou ook niks mis mee zijn als chello zijn producten verkoopt zonder mooie zoetmakertjes en gewoon formuleert wat je krijgt.
Dan is van het begin duidelijk, je krijgt dit pakket, met max. zoveel verkeer per maand, voor die prijs.
That's it!! Problems solved. Dan kan niemand meer zeuren van ik wil zoveel downloaden, of ik ben het niet eens met die limiet. Tuurlijk blijven klanten altijd klagen. Ik wil ook meer Maar. Het is duidelijk. Mensen weten wat ze krijgen en hebben geen verder reden om te zeuren.
Maar nu geeft upc er de benaming "fair" aan. En niemand weet wat dat inhoudt.
"Fair" betekend eigenlijk nader te bepalen door chello. Niemand weet wat het in moet houden.
quote:
Fair is gebruik, geen massaopslag.
unquote.
Mee eens, maar wanneer noem je het massaopslag? 50gig? 300gig?
Als ik 20 Gig aan films download, dan is dat ook opslag, want dat kijk ik ook niet streamend. Dat bewaar ik voor een gezellige avond met een biertje.
Het is vrijwel altijd opslag..
Fair betekent letterlijk: "eerlijk". upc geeft er een eigen betekenis aan, namelijk; "in mijn voordeel".
Alhoewel ik de directe vertaling "kermis" beter bij upc vind klinken.
chello moet gewoon duidelijk limieten stellen. punt. dan zijn de meeste problemen van de baan.
Niet lukraak kreten verzinnen om toch maar klanten over te halen een jaar contract te tekenen.
-
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 28 jun 2004 14:50
Re: Chello en "Overmatig Datagebruik"
Whhaaaahaaaahaaah, laat me niet lachen. Jij bent je vinger zeker nog aan het schoonlikken??Geplaatst op 14 Jul 2004 12:17 door Gast
--------------------------------------------------------------------------------
Chello-moe,
Ik ben geen medewerker, maar heb wel een goede en snelle Plus verbinding zonder problemen met de factuur of datalimiet.
Als je jaloers bent, moet je dat zeggen, maar niet iedereen denkt, zoals jij.
Gelukkig maar, want anders zou het een beetje saai worden, toch?
Dan heb je niets meer te klagen.
Wie heeft het hier over problemen met de factuur? Gelukkig verkeer ik in de positie dat ik die wel netjes betaal, en jij?
En , I've got news for you: Dit forum gaat nu juist over problemen met de datalimiet, waarvan geen limiet bekend is!!
Dus wat doe je hier, "gast"?
Moet ik jaloers zijn op jou?
Ik heb geen problemen met UPC qua verbinding, betaling etc. alleen die datalimiet.....
Ugh, ik heb gezegd....