LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geen emal meer kunnen verzenden of ontvangen
Geen emal meer kunnen verzenden of ontvangen
Ik kan al 5 dagen geen email meer ontvangen of verzenden.
Ik zit bij orange (eerst wanadoo) nu online.
Opeens krijg ik niet meer binnen.
De melding die ik krijg is wachttijd voor verbinding met server is verlopen.
Als ik opbel (ziggo) is de wachttijd altijd meer dan 10 minuten.
Maakt niet uit hoe laat je belt.
Ik gebruik thunderbird.
Hebben meer mensen hier last van.
Ik zit bij orange (eerst wanadoo) nu online.
Opeens krijg ik niet meer binnen.
De melding die ik krijg is wachttijd voor verbinding met server is verlopen.
Als ik opbel (ziggo) is de wachttijd altijd meer dan 10 minuten.
Maakt niet uit hoe laat je belt.
Ik gebruik thunderbird.
Hebben meer mensen hier last van.
Re: Geen emal meer kunnen verzenden of ontvangen
al gekeken naar de instellingen van de e-mail account? meestal ligt dat daaraan. eventueel een nieuwe account aanmaken wil ook wel eens helpen. er kan bijv een
wachtwoord niet herkend worden.
wachtwoord niet herkend worden.

Dat je geen mail kunt verzenden en ontvangen is logisch.
Wat je moet doen:
Ga naar je e-mail account gegevens en verander de pop3 en de SMTP instellingen:
POP-server:
pop.online.nl
SMTP-server:
smtp.online.nl
bron:
http://kms.online.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCG ... le%20info)
succes!
Wat je moet doen:
Ga naar je e-mail account gegevens en verander de pop3 en de SMTP instellingen:
POP-server:
pop.online.nl
SMTP-server:
smtp.online.nl
bron:
http://kms.online.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCG ... le%20info)
succes!

Ik heb de instellingen veranderd, maar dit helpt ook niet.
Ik had een brief gekregen van online dat ik de instellingen niet hoefde te veranderen.
Ik had een brief gekregen van online dat ik de instellingen niet hoefde te veranderen.
ik heb ook orange en ik heb geen problemen, maar waarom bel je naar deze provider?Ik zit bij orange (eerst wanadoo) nu online.
Ziggo en online zijn 2 verschillende providersAls ik opbel (ziggo) is de wachttijd altijd meer dan 10 minuten.
@ puma73,
Brief nog niet gehad?
Brief nog niet gehad?
@Heidy:
Heb je soms Norton Internet Security erop staan?
Zo ja, pleur dat eraf en zet er Kaspersky op.
Orange is overgegaan naar Online.
Heidy schreef:
Stel voor dat je gebruikersnaam eerst was:
Heidy
en je e-mail adres:
Heidy@orange.nl
Dan kan het zijn dat je e-mail adres je gebruikersnaam is geworden.
De providers zijn in het algemeen overgestapt waarbij de volledige e-mail adres ook de gebruikersnaam is.
Wat ook kan is dat de wanadoo gegevens niet meer werken.
Dus als je eerst als e-mail adres had:
Heidy@wanadoo.nl
Kan het zijn dat die niet meer werkt.
Je kunt proberen om er Heidy@online.nl van te maken en kijken wat er gebeurd.
Als je je e-mail probeerd op te halen, wat zijn dan de foutmeldingen die je krijgt?
Heb je soms Norton Internet Security erop staan?
Zo ja, pleur dat eraf en zet er Kaspersky op.
Orange is overgegaan naar Online.
Heidy schreef:
Probeer eens via de webmail in te loggen. Als dat ook niet lukt is of je gebruikersnaam of je wachtwoord veranderd.Ik heb de instellingen veranderd, maar dit helpt ook niet.
Stel voor dat je gebruikersnaam eerst was:
Heidy
en je e-mail adres:
Heidy@orange.nl
Dan kan het zijn dat je e-mail adres je gebruikersnaam is geworden.
De providers zijn in het algemeen overgestapt waarbij de volledige e-mail adres ook de gebruikersnaam is.
Wat ook kan is dat de wanadoo gegevens niet meer werken.
Dus als je eerst als e-mail adres had:
Heidy@wanadoo.nl
Kan het zijn dat die niet meer werkt.
Je kunt proberen om er Heidy@online.nl van te maken en kijken wat er gebeurd.
Als je je e-mail probeerd op te halen, wat zijn dan de foutmeldingen die je krijgt?
Ook ik heb problemen ondervonden met het niet meer ontvangen van de email. Ik had een wanadoo adres. Toen wanadoo overgenomen werd door orange, mocht je je wanadoo adres gewoon houden. Daarna werd orange overgenomen door Casema en nog geen problemen. Casema werd vervolgens overgenomen door Ziggo. Ziggo beloofde dat de klanten er geen problemen van zou ondervinden. Echt niet... nee echt niet.
Sinds 26 juni is mijn emailadres afgesloten. Wij schijnen telefonisch benaderd te zijn op 26 juni; alleen waren wij op dat moment op vakantie. Er wordt geen melding van gemaakt (standaard procedure werd mij aan de telefoon verteld) en weg, alle gegevens.
Toen ik bij thuiskomst mijn mail wou bekijken dacht ik in eerste instantie dat er een storing was. De volgende dag nogmaar proberen. Nog niets. Toen maar Ziggo gebeld; 45 minuten gewacht; verhaal uitgelegd, werd niets van gesnapt, want ik had toestemming gegeven op 26 juni. Ik probeerde deze persoon duidelijk te maken dat ik met vakantie was op 26 juni, waarop het antwoord kwam van misschien heeft uw man toestemming gegeven. Dat kan ook niet, hij was namelijk met mij mee op vakantie.
Ik zou teruggebeld worden, maar 24 uur later, nog steeds niets van ze vernomen. Maar weer zelf gebeld na 1 uur eindelijk contact en het antwoord dat je krijgt is: ik kan er niets aan doen.
Vervolgens ben ik mijn email adres kwijt en alle mailtjes die naar mij gestuurd zijn.
Ik heb een nieuw emailadres toegewezen gekregen met mijn naam erin. Deze staat vol met fouten en ik wil dit adres niet: ik wil mijn "oude" e-mailadres terug. Dat begrijpen ze niet bij Ziggo.
Ik ben na 2 dagen bellen Ziggo spuugzat, en ben van plan bij ze op te gaan zeggen.
Sinds 26 juni is mijn emailadres afgesloten. Wij schijnen telefonisch benaderd te zijn op 26 juni; alleen waren wij op dat moment op vakantie. Er wordt geen melding van gemaakt (standaard procedure werd mij aan de telefoon verteld) en weg, alle gegevens.
Toen ik bij thuiskomst mijn mail wou bekijken dacht ik in eerste instantie dat er een storing was. De volgende dag nogmaar proberen. Nog niets. Toen maar Ziggo gebeld; 45 minuten gewacht; verhaal uitgelegd, werd niets van gesnapt, want ik had toestemming gegeven op 26 juni. Ik probeerde deze persoon duidelijk te maken dat ik met vakantie was op 26 juni, waarop het antwoord kwam van misschien heeft uw man toestemming gegeven. Dat kan ook niet, hij was namelijk met mij mee op vakantie.
Ik zou teruggebeld worden, maar 24 uur later, nog steeds niets van ze vernomen. Maar weer zelf gebeld na 1 uur eindelijk contact en het antwoord dat je krijgt is: ik kan er niets aan doen.
Vervolgens ben ik mijn email adres kwijt en alle mailtjes die naar mij gestuurd zijn.
Ik heb een nieuw emailadres toegewezen gekregen met mijn naam erin. Deze staat vol met fouten en ik wil dit adres niet: ik wil mijn "oude" e-mailadres terug. Dat begrijpen ze niet bij Ziggo.
Ik ben na 2 dagen bellen Ziggo spuugzat, en ben van plan bij ze op te gaan zeggen.
Ik heb ook kabel internet, maar ze kunnen toch niet zomaal een emailaccount afsluiten zonder overleg?
Ik heb helemaal niets aangevraagd, gebruik mijn prive mail ook zakelijk (heb een eigen bedrijf), dus ga niet zomaar mijn email laten vervallen.
Eerlijk gezegd snap ik er ook helemaal niets meer van. Ik weet ook niet meer wat ik doen moet. Heb nu al 2 dagen geprobeerd te bellen en krijg alleen maar te horen dat ze niets voor me kunnen doen.
Vanavond hebben ze bij Ziggo mijn emailadres weer geopend, maar moest meteen weer afgesloten worden. Ik vroeg waarom ik niet mijn emailadres mocht houden,maar kreeg te horen, dat dat nu eenmaal de regels waren.
Ik heb op meerdere sites gezocht naar dit onderwerp en dit blijkt al vanaf mei te spelen bij anderen. Wie weet kom je ook nog aan de beurt
Eerlijk gezegd snap ik er ook helemaal niets meer van. Ik weet ook niet meer wat ik doen moet. Heb nu al 2 dagen geprobeerd te bellen en krijg alleen maar te horen dat ze niets voor me kunnen doen.
Vanavond hebben ze bij Ziggo mijn emailadres weer geopend, maar moest meteen weer afgesloten worden. Ik vroeg waarom ik niet mijn emailadres mocht houden,maar kreeg te horen, dat dat nu eenmaal de regels waren.
Ik heb op meerdere sites gezocht naar dit onderwerp en dit blijkt al vanaf mei te spelen bij anderen. Wie weet kom je ook nog aan de beurt

Heeft u al op mijn ziggo gekeken of u uw e-mail account weer terug kan zetten naar uw oude e-mail adres?Ik heb helemaal niets aangevraagd, gebruik mijn prive mail ook zakelijk (heb een eigen bedrijf), dus ga niet zomaar mijn email laten vervallen
U kunt ook schriftelijk een klacht indienen bij hoofdkantoor ziggo als u geen behoorlijk antwoord krijgt van Ziggo waarom uw e-mail adres is opgeheven via b.v. klacht via de site. Blijkbaar hebben ze geen zin in @ wanadoo of @orange adressen.
Ik heb er een link naar uw bericht gezet.
Bedankt voor de tip.
Bedankt voor de tip.