LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] In de wacht voor de Alice helpdesk - wat is redelijk?

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
ALSD

In de wacht voor de Alice helpdesk - wat is redelijk?

Ongelezen bericht door ALSD »

Ik heb eenmaal 15 minuten en eenmaal 25 minuten aan de telefoon gewacht (€ 0,25 p/m) zonder dat ik iemand te spreken heb gekregen. Bij elkaar heeft me dat dus nu al € 10,00 gekost zonder dat ik Alice heb kunnen vertellen dat mijn nieuwe ADSL-verbinding niet werkt.

Op email over dit onderwerp heb ik nog geen antwoord, maar de reactie van Alice is in het algemeen: "Bel ons". Je zou haast denken dat de belspelletjesoperators een nieuwe melkkoe hebben gevonden.

Mijn standpunt is dat een helpdesk binnen een redelijke termijn en tegen redelijke kosten bereikbaar moet zijn. Kan men van mij verwachten dat ik er nog meer tijd en geld aan besteed om te vertellen wat ik ook al per email heb uitgelegd?

Eerlijk gezegd ben ik geneigd Alice direct schriftelijk in gebreke te stellen. Dat kost me waarschijnlijk minder dan nog eens aan de telefoon te wachten.

TdeHond

Re: In de wacht voor de Alice helpdesk - wat is redelijk?

Ongelezen bericht door TdeHond »

http://www.act-telecom.nl/images/brief_ ... 0.4.08.pdf
Zie inhoud van deze brief.

Maximaal 10 minuten, liefst minder dan 5 minuten m.i.

Gesloten