De volgende negatieve ervaring heb ik opgedaan met chello internet:
Op 27-10-2004 heb ik een chello-starterabonnement genomen
(250 mb datalimiet)voor € 14,95 waarvan de eerste 2 mnd. gratis. Na een paar dagen bleek dat ik al over de datalimiet zat. Ik heb mijn abonnement op 5-11-2004 laten wijzigen naar chello-easy met 500 mb datalimiet, waarvan de eerste 3mnd. gratis zijn.
Op 30 nov. kreeg ik een factuur waarvan alleen de eerste 9 dagen van het starterspakket maar gratis zijn en niet de 3 mnd. van het easy-abonnement. Tijdens deze telefonische wijziging ben ik hier ook niet op gewezen.
Na diverse e-mails krijg ik alleen maar te horen: Sorry, dat één van onze collega`s vergeten is dit te melden.
Voor mij is één ding duidelijk geworden, ga nooit met UPC in zee.[/i]
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |