Hebben een nieuw pakket aangevraagd: internet, tv en telefoon + monteur die alles gratis kwam installeren.
Zou 22 aug geïnstalleerd worden. Monteur kwam niet. Bleek fout gemaakt te zijn door KPN zelf. Moesten 8 dagen wachten op nieuwe monteur of eerder voor 100 euro. Hoezo moeten wij betalen voor eenfout van KPN?
Wij waren het er niet mee eens. Na 4 dagen bellen met klantenservice (en 16 medewerkers verder + 80 euro aan mobiele kosten voor het servicenummer) gaf een medewerker toe dat de gang van zaken belachelijk was, en zou actie ondernemen. Niets gebeurde.
Klacht per mail, geen reactie. Inmiddels wel al een factuur ontvangen. Geld was al afgeschreven. Nog een klacht per mail gestuurd. Niets.
Na een week geen internet, etc ontvingen we een bevestiging van het nieuwe abonnement per mail. Zelf nogmaals gebeld hoe het zat met de monteur die alles gratis zou komen installeren. "U bent helemaal geen klant bij ons. Dat kan ook niet want op uw adres staat nog een abonnement op een andere naam. " Van de vorige bewoner bleek. Ik gaf aan al wel een factuur en installatiepakket te hebben ontvangen. Hoe kon dat als wij geen klant waren???? Hoe moesten we dit nu oplossen? . "Ik kan u niet verder helpen. U bent geen klant van ons en als u niet de geboortedatum of rekeningnummer van de vorige bewoner weet kan ik u niet verder helpen....dat begrijpt u toch wel?" Nee dat begrijpen wij helemaal niet!
Inmiddels weer gebeld gisteren, 5 medewerkers verder weer zo'n begrijpende medewerker die het allemaal maar belachelijk vond en heel goed onze frustratie begreep. Ze zou er werk van maken en we zouden zeker voor vandaag einde dag terug gebeld worden....wat denkt u??? Uiteraard niets....
Vandaag ook even vorige bewoner gebeld. Zij hebben KPN gebeld, en hun naam was nergens meer bekend in het systeem...
Wat een puinhoop...
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geen klant volgens KPN, maar factuur wel afgeschreven
Re: Geen klant volgens KPN, maar factuur wel afgeschreven
Ik zou zeggen , kies een andere provider probleem opgelost dan toch?
Laat kpn via een telefoontje of per aangetekende brief weten dat ze hun afspraken niet na zijn gekomen en dat je daarom niet meer van hun diensten gebruik wenst te maken.
Laat kpn via een telefoontje of per aangetekende brief weten dat ze hun afspraken niet na zijn gekomen en dat je daarom niet meer van hun diensten gebruik wenst te maken.
Re: Geen klant volgens KPN, maar factuur wel afgeschreven
Ik vraag me af waarom KPN er zo'n wanboel van maakt.
Je zou zeggen dat ze dingen kunnen koppelen maar kennelijk snappen ze dat daar niet.
Is het nou onkunde of zit er een bedoeling achter dit gedrag?
Je zou zeggen dat ze dingen kunnen koppelen maar kennelijk snappen ze dat daar niet.
Is het nou onkunde of zit er een bedoeling achter dit gedrag?
Re: Geen klant volgens KPN, maar factuur wel afgeschreven
DJM schreef:Ik vraag me af waarom KPN er zo'n wanboel van maakt.
Je zou zeggen dat ze dingen kunnen koppelen maar kennelijk snappen ze dat daar niet.
Is het nou onkunde of zit er een bedoeling achter dit gedrag?
kpn is gewoon een onbeschoft bedrijf, niks meer en niks minder.
@TS storneer het bedrag wat ze hebben afgehouden.
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 02 aug 2011 13:10
Re: Geen klant volgens KPN, maar factuur wel afgeschreven
Het is altijd gezeik met kpn. Vorige maand heb ik besloten al mijn abonnementen bij kpn te stoppen en over te zetten naar andere bedrijven. Tot nu toe ben ik tevreden.
Re: Geen klant volgens KPN, maar factuur wel afgeschreven
SjoerdWessels schreef:Het is altijd gezeik met kpn. Vorige maand heb ik besloten al mijn abonnementen bij kpn te stoppen en over te zetten naar andere bedrijven. Tot nu toe ben ik tevreden.
Ik ook maar dan blijft het toch ellende.
Ik heb nu namelijk twee bevestigingen binnen.
Eentje op de datum van 17 augustus en eentje op de datum van 10 september.
KPN kan die van 10 september niet ongedaan maken en nu moet ik afwachten of dat abonnementsgeld afgeschreven blijft worden en zo ja dan moet ik weer contact opnemen.
Je zou zeggen dat ze dat nu ook kunnen corrigeren maar kennelijk is dat niet mogelijk.
Kortom, ik denk dat er een bedoeling achter zit om mensen zoveel mogelijk geld uit de zak te kloppen.
Re: Geen klant volgens KPN, maar factuur wel afgeschreven
dat heb je goed gezien DJM, maar heb je wel een schriftelijke bevestiging van kpn gehad ? zo niet sta er dan op.Kortom, ik denk dat er een bedoeling achter zit om mensen zoveel mogelijk geld uit de zak te kloppen.
Re: Geen klant volgens KPN, maar factuur wel afgeschreven
zo niet sta er dan op; hoe regel jij dit Ciske ? doorciske schreef:dat heb je goed gezien DJM, maar heb je wel een schriftelijke bevestiging van kpn gehad ? zo niet sta er dan op.Kortom, ik denk dat er een bedoeling achter zit om mensen zoveel mogelijk geld uit de zak te kloppen.
a te bellen
b te mailen
c het ouderwetse briefje sturen met bericht van ontvangst
het blijkt een lastige materie te zijn