Ziggo besluit eenzijdig in december 2017 om de incasso met maximum 4 dagen te vervroegen.
Jarenlang werd er rond de 25e afgeschreven , plotseling gebeurt dat op de 19e , net voor ik mijn salaris ontvang.
Met als gevolg dat ik al twee keer rood stond bij de bank.
Even nadenken is blijkbaar heel moeilijk bij ziggo. Dringt het tot niemand door dat men mensen met weinig geld in de problemen brengt?
Bellen en mailen met ziggo heeft geen enkele nut, het enigste antwoord is dat men het niet kan terug draaien.
Overweeg over te stappen naar KPN, heb je voor hetzelfde geld glasvezel en dubbel zo snel internet.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] incasso ziggo
Re: incasso ziggo
Als je een bedrag zoals je moet betalen voor ziggo als niet kan betalen ( je staat immers rood ), waarom neem je dan zo'n duur pakket als dat van Ziggo?Beter of een goedkopere variant nemen of het zelfs helemaal weg doen.
-
- Berichten: 32469
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: incasso ziggo
Er is al een topic over... Misschien beter om daar verder te gaan?
viewtopic.php?f=92&t=180075&hilit=ziggo&start=80
Overigens lijkt het er op dat ik het voor elkaar heb dat er pas ná de 23e weer afgeschreven gaat worden. In januari dus gestorneerd, klantenservice gebeld etcetera, niks kon... maar inmiddels is het de 22e, en... nog steeds geen incasso van Ziggo.
viewtopic.php?f=92&t=180075&hilit=ziggo&start=80
Overigens lijkt het er op dat ik het voor elkaar heb dat er pas ná de 23e weer afgeschreven gaat worden. In januari dus gestorneerd, klantenservice gebeld etcetera, niks kon... maar inmiddels is het de 22e, en... nog steeds geen incasso van Ziggo.
Re: incasso ziggo
Gewoon zorgen dat de financiën in orde zijn.
Als je op het eind van de maand iets kleins als een ziggo abbonement er voor zorgt dat je rood staat doe je iets verkeerd.
Beetje buffer opbouwen moet toch niet zo'n probleem zijn
Als je op het eind van de maand iets kleins als een ziggo abbonement er voor zorgt dat je rood staat doe je iets verkeerd.
Beetje buffer opbouwen moet toch niet zo'n probleem zijn
Re: incasso ziggo
Mij viel het ook al op. Het stoort me inderdaad dat Ziggo dit eenzijdig heeft besloten, zonder hun klanten ervan op de hoogte te brengen.
Na een telefoontje gisteren, blijkt dat er teveel overschrijvingen tegelijk waren elke maand, en dat ze eea opgesplitst hebben om problemen met betalingen te voorkomen.
Prima reden natuurlijk, maar het had wel even gecommuniceerd mogen worden.
Na een telefoontje gisteren, blijkt dat er teveel overschrijvingen tegelijk waren elke maand, en dat ze eea opgesplitst hebben om problemen met betalingen te voorkomen.
Prima reden natuurlijk, maar het had wel even gecommuniceerd mogen worden.
Re: incasso ziggo
En Ziggo en haar klanten hebben er andere problemen voor terug....Stoekie schreef:Mij viel het ook al op. Het stoort me inderdaad dat Ziggo dit eenzijdig heeft besloten, zonder hun klanten ervan op de hoogte te brengen.
Na een telefoontje gisteren, blijkt dat er teveel overschrijvingen tegelijk waren elke maand, en dat ze eea opgesplitst hebben om problemen met betalingen te voorkomen.
-
- Berichten: 32469
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: incasso ziggo
Nou... net de factuur van Ziggo binnen, de afschrijving is nu de 28e. Dat lijkt er meer op. Een beetje doordrukken helpt dus echt wel!