LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ook problemen

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
carla36

Ook problemen

Ongelezen bericht door carla36 »

Ik heb net zoals iedereen hier ook problemen met UPC.
Al ruim een jaar geleden heb ik alles opgezegd en nog steeds lopen ze te zeuren om allerlei spook-rekeningen.
We hebben zelfs een aantal maanden terug een brief ontvangen dat de monteur langs zou komen voor het kastje. Welk kastje? Diegene die we al ruim 1 jaar geleden hebben ingeleverd??? Eigenhandig!!! en daar hebben we het bewijs van.
De rekeningen kloppen aan geen kant. Ze reageren nergens op dus brieven schrijven heeft geen zin.
We hebben ooit eens een overzicht gehad van wat betaald zou zijn en wat niet. Mijn man is daar heel lang mee bezig geweest om uit te zoeken hoe het zat. Er klopte niets van!!! totaal niets!!!!
Toen gingen ze dreigen met incasso.........nou ze komen maar!!! en ja hoor, ze kwamen.
Gelukkig ben ik niet ge-intimideerd voor dit soort praktijken.
Wij een heel overzicht maken en naar het incasso bureau gestuurd. Maanden gingen voorbij............UPC ging niet accoord met onze brief.
Niet accoord???? Er is niks om mee accoord te gaan, de bewijzen liggen op tafel dat UPC z'n adminitratie niet goed is!
Weer een dreigbrief: dit keer zouden we voor het gerecht gesleept worden.
We hebben netjes een korte brief terug gestuurd dat we dit graag voor het gerecht willen uitvechten aangezien wij alle bewijzen van betalingen e.d. in handen hebben.
Dit was voor de zomervakantie.................tot op heden hebben we niets meer gehoort.
Zal wel aan het eind van het jaar weer boven water gaan komen, wanneer ze de balance op gaan maken.
We wachten dus nog maar even af.............

(zelfde bericht staat ook op UPC Telefonie)

Bianca66

Re: Ook problemen

Ongelezen bericht door Bianca66 »

Ook ik ben al jaren in conclaaf met UPC. Zo ging het eerst om rekeningen die niet betaald zouden zijn. We zijn er zo'n jaar mee bezig geweest om deze zaak op te lossen, waarvan het probleem bij UPC lag. Uiteindelijk wilden ze dan ook nog eenmalige kosten in rekening brengen omdat betalingen te laat zouden zijn! Dit hebben ze (na alweer bellen met dat 0900 nr.) gecorrigeerd.

Was het ene eindelijk geregeld, diende zich het volgende aan en kreeg ik van de zomer ineens geen e-mail meer? Na lang bellen met alweer dat dure 0900 nr. bleek dat UPC mijn e-mail adres (wat ik al zeker 4 jaar in gebruik heb) gewoon aan een ander met bijna dezelfde naam hadden uitgegeven :shock: . Ik had zo ineens een nieuw e-mailadres? Na lang bellen, uitleggen, nog eens uitleggen en uiteindelijk boos worden, kreeg ik weer beschikking over mijn eigen e-mailadres. Alleen ....... ontving ik vervolgens ook alle e-mail van die andere persoon :? Ik ben er maar niet meer voor gaan bellen .......

Uiteindelijk ben ik het gezeur met UPC nu echt zat! Dus heb ik op 28 oktober een brief geschreven om het abonnement te stoppen per 30 november a.s. Zo voldeed ik aan de opzegtermijn van 1 maand en had ik nog voldoende tijd om mijn nieuwe e-mailadres aan mensen bekend te maken. Dit zou echter té goed geregeld zijn geweest ....... UPC heeft per direct mijn internet afgesloten. Ik heb nog niet eens een bevestiging van UPC gehad voor deze opzegging. Ik ben dus vanmorgen maar weer gaan bellen met dat 0900 nr. Wat blijkt: "Tja, wij kunnen helaas de verbinding niet meer herstellen want het is al over de helft van de maand", (hanteren zij misschien een andere kalender dan wij nederlanders?) en of ik maar snel m'n modem wil gaan inleveren bij de dichtstbijzijnde UPC winkel?

En nu mag ik maar hopen dat ik mijn borg én mijn internetmaand terugkrijg???

UPC blijft er een zooitje van maken en verdient geen enkele plek op de markt van de internetaanbieders!
:evil:

#_#
Berichten: 41
Lid geworden op: 31 okt 2003 14:08

Re: Ook problemen

Ongelezen bericht door #_# »

Laat ons even weten of je de borg terugkrijgt.

Gast

Re: Ook problemen

Ongelezen bericht door Gast »

tot op heden heb ik de borg niet terug gehad!
Deze hebben ze zogenaamd verrekend met een rekening die we niet betaald hadden volgens hun administratie!!

Gast

Re: Ook problemen

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb net zoals iedereen hier ook problemen met UPC
Nou ik niet hoor, ben zeer tevreden met UPC

#_#
Berichten: 41
Lid geworden op: 31 okt 2003 14:08

Re: Ook problemen

Ongelezen bericht door #_# »

Ben blij voor je dat je blij bent. Wacht maar tot je opzegt, kijken of je dan nog blij blijft.

Bij mij hebben ze de borg ook niet teruggestort. Ze zeggen dat ze dat wel hebben gedaan, kun je ook op 't rekeningoverzicht zien. Heb het nooit ontvangen maar kreeg daarna ook nog een openstaande rekening van een hoop €?. Snap je het nog.....
Het is niet verrekend en niet teruggestort terwijl, je zou denken dat als er nog wat openstaat je het verrekend. Maar de borg is gewoon verdwenen in het zelfde zwarte gat als alle klachten, brieven en niet te vergeten al betaalde rekeningen.......

Er klopt geen moer van dat hele bedrijf, het is een puinhoop.

Het leven is een stuk aangenamer met een schotel! ADSL en de oude vertrouwde telefoon.

Dbuikje

Re: Ook problemen

Ongelezen bericht door Dbuikje »

Vaassen 17-11-2003

Geachte UPC,

Bij deze een brief van een klant van u vwb Tv en internet via Chello.
Ik heb aangaande de tv niet zoveel te klagen maar aangaande het internet des te meer.
Ik heb hier in het verleden , kijk maar in het dossier wat door chello is aangelegd, diverse malen mijn beklag gedaan omtrent het bijzonder slechte werken van de nieuws server.
Reeds diverse malen mijn beklag hierover gedaan via de mail en gebeld , wat ook een vermogen kost terwijl men bij upc/chello aangeeft dat je binnen een redelijke , wat is voor u een redelijke tijdsbestek , tijd geholpen zou worden.
Niets is minder waar.Het is op het ogenblik op de nieuws server niet te doen.
Van de posten die er op staan is maar en dan moet je veel geluk hebben zo’n 1 of 5 % heel de rest is allemaal incompleet.We moeten wel volledig betalen voor een dienst of als je wilt een service van chello die van geen kanten werkt.
Ik heb het probleem met de nieuws server nu zo’n klein 6 maanden en het is er alleen maar slechter opgeworden in plaats van beter zoals beloofd werd door de helpdesk.
Ik ben het nu , en ik weet wel zeker meerderen met mij en waar de nodige brieven nog wel van zullen komen, echt zat.
Ik ben er niet meer van gediend dat ik zoveel geld moet betalen voor een in mijn ogen geleverde wanprestatie van chello.
Ik denk er over om mijn betalingen aan upc/chello voor wat betreft het internet deel , ik heb ook de tv , te laten storneren door de bank.
Ik schort mijn betalingen , aangaande het internet , dan op totdat er in mijn ogen een meer dan voldoende prestatie door upc/chello wordt geleverd.
Bij het niet voldoende werken van chello , het internet is vrij goed te bereiken en te besurfen , maar het bezoeken van de nieuwsgroepen via de betreffende nieuws server welke in uw contract stond toen men de aansluiting deed , news.arnhem.chello.nl, is een ware hel.
Ik pas er voor om hier nog het volledige bedrag voor te betalen.
Tevens wil ik door de problematiek rond de nieuws server gebruik maken van het “Garantieplan “wat er is bij Upc/chello.
Ik laat u wekelijks via de mail weten of het beter is geworden of niet totdat er daadwerkelijk een echte verbetering heeft plaats gevonden.Ik ben door medewerkers van uw eigen bedrijf er op gewezen dat het Garantieplan daarvoor was en dat ik er aanspraak op kan maken.
Tevens gaat deze brief in afschrift aan Tros Radar zodat er weer eens wat aandacht aan besteed kan worden.
Ik weet wel zeker dat ik niet de enige ben waar chello een grote ergernis is geworden.
Ik vind het echt jammer dat je via de kabel alleen maar terecht kunt bij UPC/Chello en niet bij een andere aanbieder want dan was ik zeer zeker al vertrokken.
Ik denk er zelfs hard over om over te stappen naar ADSL als er geen verbeteringen zullen optreden.
Ik heb al in een eerdere mail aangegeven dat men UPC er wat aan moet doen en niet alleen de centen innen maar ook inderdaad de “service “geven waarover men het altijd heeft.
Het moeten eens een keer daden worden en geen loze woorden naar mijn idee.
Tevens geef ik middels deze brief aan dat de automatische betalings incasso door mij wordt opgeheven per direct , 17-11-2003.
Ik geef u twee werk weken de tijd om een reactie te geven op mijn brief en hoop dat u met een voor mij bijzonder bevredigend antwoord komt.

Kempkes J.L.M.

Gesloten