LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte en klapperende VDSL verbinding XA4ALL
Slechte en klapperende VDSL verbinding XA4ALL
Na ongeveer 3 maanden op vdsl test bij telfort ben ik overgestapt op XS4All VDSL 40/3 abo. Oplevering liep al niet correct en na twee tickets en 12 werkdagen later pas een werkende verbinding. De verbindimng viel mij tegen. Had ik voorheen stabiel 34/4.1 had ik nu maar 27/3
Na een maand begon de ellende. Verbinding lag er om de haverklap eruit, en tot mijn verbazing is mijn snelheid ingezakt tot 23mb(zonder dlm) Na diverse telefonische contacten en diverse tickets is het ze nog steeds niet gelukt om een stabiele verbinding te krijgen. Er zijn 3 modems getest 2 monteurs geweest en diverse tickets?. XS4All weigert mijn contract te ontbinden. Omdat ik een perfect werkende verbinding heb.
1. een klapperlijn. Vandaag al meer dan 20x weg gevallen
2. attainable is ingezakt van 33 naar 28 nu 23
3. noise/ruis is nu erg onstabiel xs geeft aan dat het wel stabiel is. Ja hoor 0db is stabiel
4. vorige provider geen enkele probleem en had stabiel 34/4.1 verbinding
Wat kan ik nog doen om onder deze rond uit belabberde verbinding onderuit te komen. XS Doe iets en handel dit correct af.
Na een maand begon de ellende. Verbinding lag er om de haverklap eruit, en tot mijn verbazing is mijn snelheid ingezakt tot 23mb(zonder dlm) Na diverse telefonische contacten en diverse tickets is het ze nog steeds niet gelukt om een stabiele verbinding te krijgen. Er zijn 3 modems getest 2 monteurs geweest en diverse tickets?. XS4All weigert mijn contract te ontbinden. Omdat ik een perfect werkende verbinding heb.
1. een klapperlijn. Vandaag al meer dan 20x weg gevallen
2. attainable is ingezakt van 33 naar 28 nu 23
3. noise/ruis is nu erg onstabiel xs geeft aan dat het wel stabiel is. Ja hoor 0db is stabiel
4. vorige provider geen enkele probleem en had stabiel 34/4.1 verbinding
Wat kan ik nog doen om onder deze rond uit belabberde verbinding onderuit te komen. XS Doe iets en handel dit correct af.
Re: Slechte en klapperende VDSL verbinding XA4ALL
Loggen en bij voldoende bewijs het er maar op aan laten komen.
Re: Slechte en klapperende VDSL verbinding XA4ALL
Gewoon terug naar telfort zij hebben betere modems voor vdsl
-
- Berichten: 221
- Lid geworden op: 05 mei 2010 14:25
Re: Slechte en klapperende VDSL verbinding XA4ALL
Leuk dat je dat zegt maar is misschien dat je meer argumenten gebruikt of dingen zegt om het te onderbouwen. Anders kan ik zeggen dat A beter is dan B of Z is sneller dan Y.MrV1976 schreef:Gewoon terug naar telfort zij hebben betere modems voor vdsl
Re: Slechte en klapperende VDSL verbinding XA4ALL
MrV1976 schreef:Gewoon terug naar telfort zij hebben betere modems voor vdsl
En dan dit krijgen?
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... itiek+hebt
ik ken je helaas geen advies geven TS
Re: Slechte en klapperende VDSL verbinding XA4ALL
Betere modems die gebruik maken van DLM dat is een programma die de maximale snelheid uit je lijn haalt zonder dat deze klappert. Dus klappert de lijn wordt de intrain snelheid een fractie verlaagd totdat deze stabiel is. Totaal duurt deze procedure 10 dagen. In deze 10 dagen krijg je de hoogst haalbare snelheid zonder dat het modem te hoog in getraint staat en de lijn daardoor instabiel wordt. Zo heb ik 22 Mbit ipv de 20 waarvoor ik betaal. Telfort modems zijn overigens door de consumentenbond als beste getest met een 7.0. Die van xs4all scoorde slechts een 5 of 6
Re: Slechte en klapperende VDSL verbinding XA4ALL
@ciske. Dit verdient geen schoonheidsprijs, maar dit zijn excessen. Telfort heeft heel veel tevreden klanten, vooral degene die VDSL hebben. En nee het telfort modem kan je niet overbelasten zoals in de topic staat.
Re: Slechte en klapperende VDSL verbinding XA4ALL
oh , is dat zo? als het jou overkomen was dan piepte je wel anders, dit is iets wat geen ene provider mag doen!!MrV1976 schreef:@ciske. Dit verdient geen schoonheidsprijs, maar dit zijn excessen.
Re: Slechte en klapperende VDSL verbinding XA4ALL
@ ciske Helemaal met je eens, maar helaas heb ik zo,n zelfde gevalletje gehad met Online het gebeurt helaas overal. Er is geen 1 provider volmaakt