LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] VEEL PROBLEMEN BIJ kpn
VEEL PROBLEMEN BIJ kpn
Hallo,
Wij hebben hééééééél veel problemen gehad bij KPN!!!
Twee jaar geleden zijn wij verhuisd en nog steeds krijgen wij post en rekeningen op ons oude adres (heel vervelend voor ons én voor de nieuwe bewonder van ons oude adres).
Nog steeds staat als aansluitadres het oude adres, terwijl wij al TWEE jaar ons nieuwe adres aan het doorgeven zijn.
Ondertussen hebben wij ZES klantnummers bij KPN en als wij de Klantenservice bellen begrijpen de medewerkers er zelf niks van en noemen ons dossier de wet van Murphy!
Ondertussen worden wij van het kastje naar de muur gestuurd, staan wij nog steeds in twee systemen en begrijpen de medewerkers er niks van. Ook krijgen wij automatische telefoontjes van KPN die de kinderen opnemen, en die wij dus niet meekrijgen. Toen ik laatst KPN belde om te vragen hoe dat zat met zo een automatisch telefoontje, ontkende de medewerker dat KPN deze automastische telefoontjes pleegde.
Kortom, steeds medewerkers die elkaar tegenspreken, nu is zelfs een incassoburo op het oude adres ingeschakeld, hele slechte communicatie, steeds beloftes van terugbellen die nooit worden gedaan, heel veel stress en tijd die verloren is gegaan in dit alles en nog steeds klopt er niks van bij KPN!!!
Wij zijn gelukkig overgestapt naar Ziggo en héél tevreden, nog steeds worden we op ons oude adres door KPN achtervolgt.
Heel veel klachten ingediend waar nooit iets mee gedaan is en zelden een reactie.
heel vervelend om zo behandeld te worden.
Ik raad KPN ten strengste af!!!!!
Veel succes iedereen!!!
Wij hebben hééééééél veel problemen gehad bij KPN!!!
Twee jaar geleden zijn wij verhuisd en nog steeds krijgen wij post en rekeningen op ons oude adres (heel vervelend voor ons én voor de nieuwe bewonder van ons oude adres).
Nog steeds staat als aansluitadres het oude adres, terwijl wij al TWEE jaar ons nieuwe adres aan het doorgeven zijn.
Ondertussen hebben wij ZES klantnummers bij KPN en als wij de Klantenservice bellen begrijpen de medewerkers er zelf niks van en noemen ons dossier de wet van Murphy!
Ondertussen worden wij van het kastje naar de muur gestuurd, staan wij nog steeds in twee systemen en begrijpen de medewerkers er niks van. Ook krijgen wij automatische telefoontjes van KPN die de kinderen opnemen, en die wij dus niet meekrijgen. Toen ik laatst KPN belde om te vragen hoe dat zat met zo een automatisch telefoontje, ontkende de medewerker dat KPN deze automastische telefoontjes pleegde.
Kortom, steeds medewerkers die elkaar tegenspreken, nu is zelfs een incassoburo op het oude adres ingeschakeld, hele slechte communicatie, steeds beloftes van terugbellen die nooit worden gedaan, heel veel stress en tijd die verloren is gegaan in dit alles en nog steeds klopt er niks van bij KPN!!!
Wij zijn gelukkig overgestapt naar Ziggo en héél tevreden, nog steeds worden we op ons oude adres door KPN achtervolgt.
Heel veel klachten ingediend waar nooit iets mee gedaan is en zelden een reactie.
heel vervelend om zo behandeld te worden.
Ik raad KPN ten strengste af!!!!!
Veel succes iedereen!!!
Re: VEEL PROBLEMEN BIJ kpn
Goed dat je bij KPN bent weggegaan, ze kunnen wel een incasso sturen maar als je netjes hebt opgezegd is dat hun pakkie aan.
Dat je zes klantennummers hebt zegt wel iets over KPN.
Dat je zes klantennummers hebt zegt wel iets over KPN.
-
- Berichten: 1871
- Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27
Re: VEEL PROBLEMEN BIJ kpn
heb je alles op papier staan ivm bewijzen?
want reken er maar op dat je gedagvaard gaat worden.
want reken er maar op dat je gedagvaard gaat worden.
Re: VEEL PROBLEMEN BIJ kpn
Voordat ze gaan dagvaarden zou ik er wel even 1 aangetekende brief naartoe sturen, waarin je sumier opsomt wat er aan de hand is en hoelang, geef aan dat je geen extra kosten accepteerd omdat je alles in het werk hebt gesteld om ze op de hoogte te brengen van je nieuwe adres.
Het is 1 keer 8 euro geloof ik, maar daarmee voorkom je denk ik veel problemen..
Het is 1 keer 8 euro geloof ik, maar daarmee voorkom je denk ik veel problemen..
Re: VEEL PROBLEMEN BIJ kpn
Athoz schreef:
Het is 1 keer 8 euro geloof ik, maar daarmee voorkom je denk ik veel problemen..
6,75 , laatst gestuurd.
Re: VEEL PROBLEMEN BIJ kpn
Nog even geduld met KPN. Ze zullen hoogstwaarschijnlijk binnen niet al te lange tijd worden overgenomen door een buitenlands bedrijf. En dan kan iedereen met een gerust hard afscheid nemen van ze, zonder een schuldgevoel te hebben over dat je een Nederlands bedrijf niet steunt....
Re: VEEL PROBLEMEN BIJ kpn
Kijk aan, gezegend zijn de kleine meevallersciske schreef:Athoz schreef:
Het is 1 keer 8 euro geloof ik, maar daarmee voorkom je denk ik veel problemen..
6,75 , laatst gestuurd.
Re: VEEL PROBLEMEN BIJ kpn
Ik kan het wel verklaren.
Op mijn werk hebben we mobiel, adsl, glasvezel, en de normale telefoonlijn en allemaal met verschillende facturen, adressen en telefoonnummers. Bij wijzigingen moet je ook al deze adressen aanschrijven. Een centrale administratie is bij de KPN nog een utopie. Ik vermoed dat daar je probleem vandaan komt.
Op mijn werk hebben we mobiel, adsl, glasvezel, en de normale telefoonlijn en allemaal met verschillende facturen, adressen en telefoonnummers. Bij wijzigingen moet je ook al deze adressen aanschrijven. Een centrale administratie is bij de KPN nog een utopie. Ik vermoed dat daar je probleem vandaan komt.
Re: VEEL PROBLEMEN BIJ kpn
Kijk aan, gezegend zijn de kleine meevallers [/quote]Athoz schreef:
6,75 , laatst gestuurd.
ja toch