ik ben al 2 weken niet meer mobiel bereikbaar. Dit door een grote fout bij Ziggo/Vodafone. iedereen die aan de lijn krijg snap het volkomen en vervolgens is er niemand die het op kan lossen. Wat nu??
gr Petra
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo/vodafone
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 11 mei 2017 23:39
- Contacteer:
Re: Ziggo/vodafone
Wat is de oorzaak van het probleem?
Re: Ziggo/vodafone
De simkaart even in een ander toestel stoppen, dan kan je zelf uitsluiten of het aan je toestel ligt of niet. Zo nee, dan even op een andere locatie, zeg 10+km verderop kijken of je bereikbaar bent, dan kan je uitsluiten of het iets lokaals is zoals een zendmast, of dat het dieper in het vodafone systeem zit.petra.latijnhouwers schreef:ik ben al 2 weken niet meer mobiel bereikbaar. Dit door een grote fout bij Ziggo/Vodafone. iedereen die aan de lijn krijg snap het volkomen en vervolgens is er niemand die het op kan lossen. Wat nu??
gr Petra
Re: Ziggo/vodafone
Misschien hier iets duidelijker aangeven wat het probleem is, waarom het onstaan is en wat er voor grote fout gemaakt is. Misschien dat er dan personen zijn die er iets zinnigs over kunnen vertellen.petra.latijnhouwers schreef:ik ben al 2 weken niet meer mobiel bereikbaar. Dit door een grote fout bij Ziggo/Vodafone. iedereen die aan de lijn krijg snap het volkomen en vervolgens is er niemand die het op kan lossen. Wat nu??
gr Petra
Re: Ziggo/vodafone
Via FB een chat starten, de medewerkers daar helpen jou tot het opgelost is.petra.latijnhouwers schreef:ik ben al 2 weken niet meer mobiel bereikbaar. Dit door een grote fout bij Ziggo/Vodafone. iedereen die aan de lijn krijg snap het volkomen en vervolgens is er niemand die het op kan lossen. Wat nu??
gr Petra