LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo/vodafone

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
petra.latijnhouwers
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 mei 2017 23:39
Contacteer:

Ziggo/vodafone

Ongelezen bericht door petra.latijnhouwers »

ik ben al 2 weken niet meer mobiel bereikbaar. Dit door een grote fout bij Ziggo/Vodafone. iedereen die aan de lijn krijg snap het volkomen en vervolgens is er niemand die het op kan lossen. Wat nu??
gr Petra

Student90
Berichten: 795
Lid geworden op: 05 nov 2016 19:47

Re: Ziggo/vodafone

Ongelezen bericht door Student90 »

Wat is de oorzaak van het probleem?

sjohie
Berichten: 11244
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Ziggo/vodafone

Ongelezen bericht door sjohie »

petra.latijnhouwers schreef:ik ben al 2 weken niet meer mobiel bereikbaar. Dit door een grote fout bij Ziggo/Vodafone. iedereen die aan de lijn krijg snap het volkomen en vervolgens is er niemand die het op kan lossen. Wat nu??
gr Petra
De simkaart even in een ander toestel stoppen, dan kan je zelf uitsluiten of het aan je toestel ligt of niet. Zo nee, dan even op een andere locatie, zeg 10+km verderop kijken of je bereikbaar bent, dan kan je uitsluiten of het iets lokaals is zoals een zendmast, of dat het dieper in het vodafone systeem zit.

Dirkie
Berichten: 2988
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Ziggo/vodafone

Ongelezen bericht door Dirkie »

petra.latijnhouwers schreef:ik ben al 2 weken niet meer mobiel bereikbaar. Dit door een grote fout bij Ziggo/Vodafone. iedereen die aan de lijn krijg snap het volkomen en vervolgens is er niemand die het op kan lossen. Wat nu??
gr Petra
Misschien hier iets duidelijker aangeven wat het probleem is, waarom het onstaan is en wat er voor grote fout gemaakt is. Misschien dat er dan personen zijn die er iets zinnigs over kunnen vertellen.

lijfrente
Berichten: 237
Lid geworden op: 09 feb 2017 17:17

Re: Ziggo/vodafone

Ongelezen bericht door lijfrente »

petra.latijnhouwers schreef:ik ben al 2 weken niet meer mobiel bereikbaar. Dit door een grote fout bij Ziggo/Vodafone. iedereen die aan de lijn krijg snap het volkomen en vervolgens is er niemand die het op kan lossen. Wat nu??
gr Petra
Via FB een chat starten, de medewerkers daar helpen jou tot het opgelost is.

Gesloten