In november 2009 is er bij mij glasvezel aangesloten. Vanaf dag een ellende met interactieve tv. Ze konden het niet oplossen. In Januari kreeg ik een brief dat de algemene voorwaarden werden gewijzigd. Dit was mijn kans om op te zeggen en meteen gedaan. Bevestiging gekregen dat ik per 1 maart heb opgezegd. Halverwege maart kreeg ik een nieuw factuur voor de maand maart. Gebeld en afgesproken werd dat deze maand nog betaald zou worden en in April zou alles verekend en terug gestort worden. Nou je raad het al tot op heden heb ik nog steeds me geld niet terug. Ik blijf hangen in hun systeem en ik heb al ruim 16 x gebeld en keer op keer beloven ze dat ze het gaan uitzoeken en zullen ze terug bellen. Uiteraard doen ze dit niet en ben nu voor de zoveelste keer de procedure ingegaan dat ik uiterlijk over 2 maanden mijn geld terug heb. Nu geloof ik KPN voor geen meter maar je komt niet verder dan die kl*te klanteservice. Iemand tips om dit aan te pakken?
Oh ja een tip neem nooit iets van de kpn alleen maar ellende.
Groet Muis
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kpn Glasvezel opzeggen lukt niet en krijg geen geld terug
Re: Kpn Glasvezel opzeggen lukt niet en krijg geen geld terug
Hallo, waarschijnlijk heb je al eerder reacties gehad maar ik vraag mij of in dit soort situaties een rechtshulpverzekering niets kan doen. Tenminste als je die hebt. Uiteindelijk is er sprake van nalatigheid van de KPN. Mijn ouders zitten in een zelfde soort situatie en KPN sluit heel snel een abonnement af, int geld heel snel maar hun betaalsysteem doet er 6 weken over om je terug te betalen. Dat is toch zeer onrechtvaardig.
Succes ermee!
Succes ermee!
Muis73 schreef: Gebeld en afgesproken werd dat deze maand nog betaald zou worden
met dit af te spreken bent u bij kpn de fout ingegaan , denk dat u nog veel last van kpn zult blijven houden , weet niet of er nu nog geld wordt afgehouden anders storneren.
@Tiptoo
kpn heeft er zowiezo moeite mee om mijn abbonement op te zeggen. Tot op heden niet gelukt. Blijf bellen en het enigste wat ik van die k*t klanteservice te horen krijg: we sturen een mail naar billing en binnen 2 maanden heb je je geld terug. Nou dat heb ik vanaf maart nog iet steeds niet terug. Ze incaseren nog steeds maar dan van hun eigen rekening nummer. Mijne is weg gehaald. De laatste keer dat ik belde was in Juli dus zou ik nu in september me geld terug moeten hebben, maar je raad het al........ niet. Rechtsbijstand doet er niks mee want het bedrag is te laag. Wat kan ik nu nog doen zodat die h*fters me geld terug geven...
Groet Muis
kpn heeft er zowiezo moeite mee om mijn abbonement op te zeggen. Tot op heden niet gelukt. Blijf bellen en het enigste wat ik van die k*t klanteservice te horen krijg: we sturen een mail naar billing en binnen 2 maanden heb je je geld terug. Nou dat heb ik vanaf maart nog iet steeds niet terug. Ze incaseren nog steeds maar dan van hun eigen rekening nummer. Mijne is weg gehaald. De laatste keer dat ik belde was in Juli dus zou ik nu in september me geld terug moeten hebben, maar je raad het al........ niet. Rechtsbijstand doet er niks mee want het bedrag is te laag. Wat kan ik nu nog doen zodat die h*fters me geld terug geven...
Groet Muis
-
Geachte,
Ik vind het spijtig om te horen dat wij tot op heden u nog niet tot tevredenheid hebben kunnen helpen. Graag onderneem ik persoonlijk dan nog een poging.
Als ik u nog ergens mee van dienst kan zijn, zou u dan een e-mail kunnen sturen met uw gegevens naar [email protected]? De volgende gegevens zijn dan van belang:
Naam:
Postcode & Huisnummer:
Contacttelefoonnummer:
Zo gauw ik de gegevens heb mogen ontvangen, wordt er binnen 1 werkdag contact met u opgenomen.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Webcare van KPN Glasvezel
Ik vind het spijtig om te horen dat wij tot op heden u nog niet tot tevredenheid hebben kunnen helpen. Graag onderneem ik persoonlijk dan nog een poging.
Als ik u nog ergens mee van dienst kan zijn, zou u dan een e-mail kunnen sturen met uw gegevens naar [email protected]? De volgende gegevens zijn dan van belang:
Naam:
Postcode & Huisnummer:
Contacttelefoonnummer:
Zo gauw ik de gegevens heb mogen ontvangen, wordt er binnen 1 werkdag contact met u opgenomen.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Webcare van KPN Glasvezel
de wonderen zijn de wereld nog niet uit kpn geeft een reactie hier