LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN glasvezel

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Speedster2001
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 jul 2011 01:14

KPN glasvezel

Ongelezen bericht door Speedster2001 »

Ik moet dit even kwijt...

Ik ben vanaf 2010 bij KPN glasvezel, abonnement Brons, 3 kastjes iTV, HD pakket, extra pakket, 30Mb-30Mb/s, telefoon. Totaal 82,50 euro.

Helemaal gelukkig mee. Begin februari gekeken op de site en 7 februari gebeld of ik over kon stappen naar Alles in Een (zilver), spotify leuk !, 100Mb-100Mb/s etc.

Dat kon allemaal, brief gekregen, 2 van de 3 itv kastjes worden vervangen.
Het word stil.. Op mijnKPN staat dat de order in behandeling is.

(Buurman verwittigd, alles binnen 24 uur geregeld bij hem.....)

14 februari brief of ik KPN wil bellen, doe ik, ik krijg te horen dat ik 16 februari moet terugbellen, want er is een beter aanbod voor mij als bestaande abonnee. Okay, prima ook 12 x 7,50 korting, regel het maar zo dan.

Gevraagd of mijn 3e kastje ook vervangen kon worden, komt er aan werd er gezegd... stil, geen kastje.

21 februari gebeld, wat is er aan de hand ? Er is iets met het contract aan de hand, maar wat ?? wachten MijnKPN -> order in behandeling, snelheid nog steeds 30Mb-30Mb/s, geen knop voor activeren van wat dan ook.

29 februari weer gebeld, duurt nu wel een beetje lang... weer zelfde verhaal...

2 maart (vrijdag) valt de iTV uit 's morgens als ik journaal zit te kijken, ik moet werken en besluit in de namiddag als er nog geen tv is te bellen en ook te zeggen dat het 3e kastje er nog steeds niet is. Alle kastjes staat overigens op F-12 geen DHCP etc..
Gelukkig nog wel internet en bellen.

Monteur kan maandag komen, dat accepteer ik niet en deze komt zaterdagochtend. Alles nagekeken ik heb alles bedraad, switch al vervangen, monteur vervangt Experiabox ook nog. Helpt niet..

Monteur belt zaterdagochtend 3 maart met technische dienst, mijn configuratie is gewijzigd en het "vinkje" iTV staat niet meer aan, dus ik heb geen TV meer !
Monteur gaat weg. 3e kastje komt met een koerier (zonder afstandbediening!)

Ik bel dezelfde zaterdag naar KPN of iemand dat vinkje om wil zetten voor mijn TV, dat kan hij niet. Maandag word er pas naar gekeken.
Tussen neus en lippen door word er gezegd dat het misschien wel 1 a 2 weken gaat duren... inwendig fik ik bijna af, ik heb al jaren 3 kastjes met iTV en naar tevredenheid en nu ineens niet, het is een storing !

vrijdag, zaterdag, zondag, maandag geen tv...

Maandag bel ik weer KPN, we kunnen niks doen, problemen met "ICT" blabla. Geen oplossing kan wel 1 a 2 weken duren.

komende twee weken ook geen iTV....

Inmiddels zie ik in mijn mail de nieuwe rekening voor maart-april en ik word nog bozer, maar ik blijf netjes..
Etterlijke euros naar servicenummers (0900-0747) staan er ook bij.....

De meneer bied me aan om de komende tijd maar met Digitenne te kijken, ik word doorverbonden met Digitenne en ik moet daar 2 kastjes bestellen en ik doe dit met heel veel tegenzin en ik moet het ook nog voorschieten.

komende dagen kan ik een koerier verwachten... met 2 digitenne kastjes

Ik heb echt mijn best gedaan met bellen en te vragen naar een oplossing, dit kan toch niet waar zijn !!

Ik ben heeeeel erg boos, over hoe ik behandeld ben..

R.Hoogeveen
Laatst gewijzigd door Speedster2001 op 06 mar 2012 00:41, 2 keer totaal gewijzigd.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: KPN glasvezel

Ongelezen bericht door ciske »

Niet netjes van KPN is er geen andere provider die je kan nemen?

Ik zou als dit mij overkwam de hele boel bij KPN afzeggen, er staat trouwens in een folder een 0800 nummer, anders pb ik die je wel effe.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: KPN glasvezel

Ongelezen bericht door Har06 »

ciske schreef:Niet netjes van KPN is er geen andere provider die je kan nemen?

Ik zou als dit mij overkwam de hele boel bij KPN afzeggen, er staat trouwens in een folder een 0800 nummer, anders pb ik die je wel effe.

De TS heeft wel gelijk, maar om weer van provider te wisselen?, dadelijk blijft er geen meer over om naar te switchen :wink:

Speedster2001
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 jul 2011 01:14

Re: KPN glasvezel

Ongelezen bericht door Speedster2001 »

Har06 schreef:
ciske schreef:Niet netjes van KPN is er geen andere provider die je kan nemen?

Ik zou als dit mij overkwam de hele boel bij KPN afzeggen, er staat trouwens in een folder een 0800 nummer, anders pb ik die je wel effe.

De TS heeft wel gelijk, maar om weer van provider te wisselen?, dadelijk blijft er geen meer over om naar te switchen :wink:
Wat bedoel je met TS ?

gr.

hop
Berichten: 70
Lid geworden op: 30 aug 2010 19:55

Re: KPN glasvezel

Ongelezen bericht door hop »

Topic Starter. U dus omdat u de topic plaatst.

Anderen noemen het het OS...Opening Starter.

Speedster2001
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 jul 2011 01:14

Re: KPN glasvezel

Ongelezen bericht door Speedster2001 »

hop schreef:Topic Starter. U dus omdat u de topic plaatst.

Anderen noemen het het OS...Opening Starter.

ahhh ik zit al allerlei woorden van de maken, Terminal server, operating systeem blabla

Zojuist hoor ik dat we nog steeds geen tv hebben, de 5e dag gaan we in.... Dan komt er net een brief hoe en waar we de digitenne kastjes willen ontvangen, kan je weer gaan bellen en duurt het allemaal nog langer !

.... Maar gelijk gebeld, u had 1 kastje, NEE twee !, komt met de reguliere post... Morgen maar thuiswerken... Wat een gekloot !

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: KPN glasvezel

Ongelezen bericht door ciske »

De administratie bij KPN is naadje, heb je nog gebruik van dat nummer kunnen maken?

Hoop voor je dat het gauw inorde is, ik zou echt pleitos bij KPN zijn, na zulke toestanden.

Speedster2001
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 jul 2011 01:14

Re: KPN glasvezel

Ongelezen bericht door Speedster2001 »

Er is blijkbaar iemand wakker geworden !

Vanmorgen maar eens alles in de reset gegooid, hoe is het mogelijk ! de kastjes gaan starten, er gebeurd niks...

MijnKPN -> ja hoor blauwe knop activeer Interactieve TV, ploep alle kastje starten weer op, even kijken naar het Internet, zo die is ook 100Mb-100Mb/s, nou nog een spotify accountje graag :-)

Alleen die Digitenne kastjes zijn onderweg, eens kijken hoe we daar vanaf kunnen komen.....

groet !

Wolter32
Berichten: 212
Lid geworden op: 19 apr 2010 21:41

Re: KPN glasvezel

Ongelezen bericht door Wolter32 »

Als alles weer werkt moet je Digitenne aan de deur weigeren en bellen dat je het niet meer wil. Het gaat in op het moment dat je het aanneemt en dan heb je nog 7 werkdagen om je te bedenken dus weigeren aan de deur.

Gesloten