KPN Verlengdeal Misleidend
-
- Berichten: 430
- Lid geworden op: 22 aug 2023 17:50
-
- Berichten: 32465
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: KPN Verlengdeal Misleidend
Dat zeg ik, ik las dus wel goed.
Re: KPN Verlengdeal Misleidend
Goed voorbeeld van de moderatie hier. Door het verwijderen van links is het topic volslagen onduidelijke geworden. En TS heeft verder volgens mij ook niet de moeite genomen om verder aan te geven waar het nu precies om gaat. Vervolgens worden er aannames gedaan (ik heb geen zin gehad om alles te lezen) en gaat het eigenlijk nergens meer over.
Ik snap ik het niet helemaal en moet ik de 22 bijdragen lezen. In dat geval mag deze bijdrage verwijderd worden
-
- Berichten: 32465
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: KPN Verlengdeal Misleidend
Och, er zijn intussen wel meer berichten verwijderd waardoor het inderdaad niet meer helemaal helder is wie waarop reageert. De kern is onveranderd: TS kreeg een aanbieding die eigenlijk geen aanbieding was omdat hij de voorgespiegelde korting al heeft gehad toen hij het abonnement afsloot. Zoiets.
Re: KPN Verlengdeal Misleidend
Het klopt inderdaad vwb de misleiding van de verlengingsdeal.
KPN heeft dit slim aangepakt.
Ze doen je telefonisch een aanbod, ze sturen een contract en daarin wordt een ander bedrag aangegeven, dan wat je daadwerkelijk gaat betalen.
Als je dan vraagt om opheldering, dan kun je ze alleen telefonisch benaderen (zie doen nooit schriftelijk reageren, er is zelfs geen mogelijkheid) dan geven ze het volgende antwoord:
In het contract staat ook de korting vermeld die je het voorgaande jaar hebt gehad (dit bedrag trekken ze af van je abonnementskosten), maar ze zetten wel de looptijd van die korting neer, voorbeeld:
Je hebt over 2023 een jaar korting gekregen, dan vermelden ze dit in het contract --> dit bedrag trekken ze af van je abonnementsgeld, waardoor het lijkt dat jij een goede verlengdeal hebt ontvangen.
Achteraf zegt KPN, dit moeten we vermelden om te tonen welke korting jij hebt gehad en er staat ook bij wat die looptijd was (12 maanden). Tja. Dat geldt nu niet meer, maar we moeten dit wel verplicht vermelden in het contract.
De betaling heeft dan plaatsgevonden (expres na afloop bedenktijd), tja, je kunt nu niet meer opzeggen.
Je zit er een jaar aan vast.
O ja........het bedrag van het internet is hoger, dan de gewone prijs die jullie nu aanbieden.
Tja, fantastische klant, de prijs die u betaalt, was de prijs die toen van toepassing was. Nu zijn de prijzen wat lager, maar die bied ik u niet aan, omdat dit andere abonnementsvormen zijn.
Hoezo klant misleiden?
Dat doen wij niet hoor.
Klachten kunt u indienen via onze website.
O ja, een schriftelijke reactie geven wij niet. Wij bellen en dan ontvangt u direct antwoord.
Een slechte klantenservice en behandeling? Tja, dat kunnen wij niet nagaan, want alles gaat telefonisch.
Ook niet als onze medewerkers u negeren, niet willen uitpraten en hondsbrutaal zijn.
Het is normaal dat sommige medewerkers van KPN vaste klanten afblaffen, maar ja.......KPN geeft aan dit niet na te kunnen gaan. Gesprekken worden toch opgenomen? Nee hoor.......
KPN ontkent alles en zorgt er voor dat je het abonnement niet kunt opzeggen, ook niet als je op tijd dit hebt aangegeven.
Omdat je verplicht bent om alles telefonisch te doen ontkennen ze wat er gezegd is en wat je als klant hebt aangegeven.
Schriftelijk leggen ze niets vast, behalve hun misleidende verlengingsdeals.
Dit moet stoppen!!!
KPN kan zo klanten verplicht aan zich binden en hoge prijzen doorberekenen.
Dat is pure oplichting en er is geen organisatie die dit aanpakt helaas.
Maar het is wel bekend en wordt wel kenbaar gemaakt.
Kijk eens op Trustpilot.
De klachtenlijst is enorm.
Zodra je een nieuwe klant bent zijn ze nog aardig, maar zodra je wat langer zit en contact zoekt wordt je uitgemelkt en ben je de melkkoe van KPN.
KPN doet ook helemaal niets aan klachten.
Zij hebben een machtspositie en er is niets of niemand die hun wat kan maken en klachten zijn niet belangrijk.
Zolang het geld maar blijft binnenstromen.
Beste Radar.....doe hier alsjeblieft iets mee en kijk ook op Trustpilot.
KPN heeft dit slim aangepakt.
Ze doen je telefonisch een aanbod, ze sturen een contract en daarin wordt een ander bedrag aangegeven, dan wat je daadwerkelijk gaat betalen.
Als je dan vraagt om opheldering, dan kun je ze alleen telefonisch benaderen (zie doen nooit schriftelijk reageren, er is zelfs geen mogelijkheid) dan geven ze het volgende antwoord:
In het contract staat ook de korting vermeld die je het voorgaande jaar hebt gehad (dit bedrag trekken ze af van je abonnementskosten), maar ze zetten wel de looptijd van die korting neer, voorbeeld:
Je hebt over 2023 een jaar korting gekregen, dan vermelden ze dit in het contract --> dit bedrag trekken ze af van je abonnementsgeld, waardoor het lijkt dat jij een goede verlengdeal hebt ontvangen.
Achteraf zegt KPN, dit moeten we vermelden om te tonen welke korting jij hebt gehad en er staat ook bij wat die looptijd was (12 maanden). Tja. Dat geldt nu niet meer, maar we moeten dit wel verplicht vermelden in het contract.
De betaling heeft dan plaatsgevonden (expres na afloop bedenktijd), tja, je kunt nu niet meer opzeggen.
Je zit er een jaar aan vast.
O ja........het bedrag van het internet is hoger, dan de gewone prijs die jullie nu aanbieden.
Tja, fantastische klant, de prijs die u betaalt, was de prijs die toen van toepassing was. Nu zijn de prijzen wat lager, maar die bied ik u niet aan, omdat dit andere abonnementsvormen zijn.
Hoezo klant misleiden?
Dat doen wij niet hoor.
Klachten kunt u indienen via onze website.
O ja, een schriftelijke reactie geven wij niet. Wij bellen en dan ontvangt u direct antwoord.
Een slechte klantenservice en behandeling? Tja, dat kunnen wij niet nagaan, want alles gaat telefonisch.
Ook niet als onze medewerkers u negeren, niet willen uitpraten en hondsbrutaal zijn.
Het is normaal dat sommige medewerkers van KPN vaste klanten afblaffen, maar ja.......KPN geeft aan dit niet na te kunnen gaan. Gesprekken worden toch opgenomen? Nee hoor.......
KPN ontkent alles en zorgt er voor dat je het abonnement niet kunt opzeggen, ook niet als je op tijd dit hebt aangegeven.
Omdat je verplicht bent om alles telefonisch te doen ontkennen ze wat er gezegd is en wat je als klant hebt aangegeven.
Schriftelijk leggen ze niets vast, behalve hun misleidende verlengingsdeals.
Dit moet stoppen!!!
KPN kan zo klanten verplicht aan zich binden en hoge prijzen doorberekenen.
Dat is pure oplichting en er is geen organisatie die dit aanpakt helaas.
Maar het is wel bekend en wordt wel kenbaar gemaakt.
Kijk eens op Trustpilot.
De klachtenlijst is enorm.
Zodra je een nieuwe klant bent zijn ze nog aardig, maar zodra je wat langer zit en contact zoekt wordt je uitgemelkt en ben je de melkkoe van KPN.
KPN doet ook helemaal niets aan klachten.
Zij hebben een machtspositie en er is niets of niemand die hun wat kan maken en klachten zijn niet belangrijk.
Zolang het geld maar blijft binnenstromen.
Beste Radar.....doe hier alsjeblieft iets mee en kijk ook op Trustpilot.