Zeer recent waren wij klant bij KPN geworden. Hierbij kwam KPN netwerkNL op 2 juni 2021 langs om glasvezelkabel in de meterkast te installeren. Het abonnement zou ingaan op 17 juni 2021. Op het eerste gezicht niets aan de hand.
Op zaterdag 26 juni 2021 zijn wij naar de KPN winkel in het centrum geweest en het volgende verhaal uitgelegd dat wij op 26 mei 2021 een glasvezel abonnement hadden afgesloten. Op 2 juni 2021 is het glasvezelnetwerk door KPN NetwerkNL aangesloten. Op 17 juni 2021 zou ons abonnement ingaan. Op 14 juni 2021 hebben wij de gratis Wifi Boosters ontvangen. Op 15 juni 2021 in de ‘Mijn KPN’ app de bestelstatus gecheckt. Daarin constateerde wij dat de status, zonder dat wij een bevestiging vanuit KPN hebben ontvangen, ineens verplaatst was naar 30 juli 2021 en dan pas het installatiepakket konden aansluiten. De medewerker in de winkel van KPN vond het allemaal heel vervelend en een vreemd verhaal.
De medewerker in de winkel heeft na wat telefoontjes ons toegezegd dat wij binnen 48 uur (dus uiterlijk 30 juni 2021) teruggebeld zouden worden door een manager van de customer service. Jullie raden het al; wij zijn niet gebeld! Dus zelf op 30 juni 2021 gebeld met KPN. De medewerker van KPN kon niets in het systeem terugvinden dat wij teruggebeld zouden worden. Daarna werd er zelfs gezegd dat er nog een monteur van het Glasvezelnetwerk moest langskomen om het aan te sluiten. Volgens de medewerker hadden wij helemaal geen Glasvezelnetwerk aansluiting in huis. Toen werden wij heel boos, want KPN NetwerkNL had alles al op 2 juni 2021 aangesloten, alleen de interne communicatie verloopt zeer traag en beneden pijl. We hebben net zolang gewacht dat wij een duidelijk antwoord kregen waarom het installatiepakket nog steeds niet is opgestuurd en waarom de datum van 17 juni 2021 ineens is verplaatst naar 30 juli 2021. De medewerker kon ons niet uitleggen waarom de datum was verplaatst en ook niet waarom het installatiepakket nog niet is opgestuurd. Uiteindelijk heeft de medewerker toegegeven dat er intern veel mis gegaan is.
De medewerker gaf aan dat op zaterdag 3 juli 2021 het allemaal geregeld moest zijn en dat de datum van 30 juli 2021 dan naar voren gehaald kan worden. Op donderdag 1 juli kregen wij ineens een e-mailbericht van KPN NetewerkNL; ‘U bent aangesloten op glasvezel’. Toeval bestaat niet! Op zaterdag 3 juli 2021 (einde van de middag) gebeld met KPN en die kon wederom in het systeem niets terugvinden. Alleen dat de status op completed stond. Dat stond het ook al op 26 mei 2021 toen wij ons abonnement afsloten. De medewerker van KPN kon ook de datum van 30 juli 2021 niet naar voren halen. Het enige wat de medewerker kon doen was ons abonnement annuleren en opnieuw aanvragen. Daar zijn wij akkoord meegegaan. Wij zouden dan op 16 juli 2021 het installatiepakket ontvangen. Na lang wachten vertelde de KPN medewerker ons dat we op 4 augustus 2021 het installatiepakket zouden ontvangen. Uiteraard zijn wij daar niet akkoord meegegaan.
Wij zijn nu al meer dan 2 maanden bezig om überhaupt het installatiepakket te ontvangen en vele telefoontjes naar KPN en KPN NetwerkNL krijgen wij steeds andere verhalen te horen of de medewerker kan niets in het systeem terugvinden. Wij zijn zeer teleurgesteld in KPN en KPN NetwerkNL en dan drukken wij ons nog zachtjes uit. Wij hebben daarom besloten om alles te annuleren en bij onze huidige provider te blijven.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Misstanden bij KPN en KPN Netwerk
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 04 jul 2021 19:03
Re: Misstanden bij KPN en KPN Netwerk
Oftewel je hebt het probleem zelf al opgelost, begrijp ik?tomveenendaal schreef: ↑04 jul 2021 19:47Wij hebben daarom besloten om alles te annuleren en bij onze huidige provider te blijven.