LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Multikabel/Ziggo klachten.

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
GinoK

Multikabel/Ziggo klachten.

Ongelezen bericht door GinoK »

Hallo allemaal.
Ik ben al ruim 7 jaar lid van Multikabel (of al sinds de Sonera Plaza tijd) Ik heb nu een alles-in-1 Extra pakket (€69,95 p.m.) En heb tot vorig jaar oktober nooit echt serieuse problemen gehad met de service. Ik gebruik sinds 3 jaar een draadloos netwerk met een 54mbps router die het altijd zonder problemen doet. Tot vorig jaar oktober er een grote storing was in noord-holland en ik in die tijd heel slecht internet had. Vooral de newsserver die ik vaak gebruik deed het nauwelijks. Toen de storing verholpen was bleef ik echter een slechte verbinding houden. Ik heb in die tijd ruim 3 keer gebeld en steeds kreeg ik te horen dat het te maken had met die storing en dat het in korte tijd verholpen zou zijn.

Ondertussen is het alweer januari/februari van 2008 en heb ik nog steeds hetzelfde probleem. Na moeilijk onderhandelen kwam er toch maar eens een monteur kijken. Deze meneer constateerde na ruim 2 uur onderzoeken dat er nog steeds iets fout was met de verbinding maar hij kon mij niet vertellen waar het aan lag? De monteur zou het voorleggen bij Multikabel en ik zou binnen 2 weken wat van hem horen. En het allerbelanrijkste was nog wel dat ik recht had op een vergoeding voor de tijd dat mijn internet niet optimaal had gefucntioneerd.

Na ruim een maand had ik nog steeds niks gehoord en mijn internet deed het nog steeds niet goed. Dus ik toch nog een keer bellen. Krijg ik te horen dat mijn internet het alweer moet doen en dat bij hun staat aangegeven dat de monteur het probleem heeft verholpen? Ik weet van niks ik heb niks van hun gehoord. Dus ik heb om de vergoeding gevraagd voor de maanden dat mijn internet het niet heeft gedaan. Dit is allemaal via mijn moeder geregeld omdat het abonnement op haar naam staat. Over deze vergoeding hebben wij niks meer gehoord. Pas in april deed mijn internet het weer goed. Maar toen...

In mei is Multikabel overgegaan in Ziggo. Dit lieten ze met 1 enkel mailtje weten en daarbij ook de melding van 2 facturen in 1 keer betalen. Op dat moment kwam het niet goed en uit en heeft mijn moeder gebeld voor een betaalregeling. Geen probleem volgens Ziggo. De ene helft begin van de maand juni de andere helft eind van de maand juni. Één week later kreeg ik een brief waarin stond dat ik een betalings achterstand had opgelopen en of ik binnen zoveel dagen het resterende bedrag wilde overmaken á zoveel euro administratie kosten.
Dus weer gebeld van hoe het nou zat met die betalingsregeling. Er was wat fout gegaan en t zou op gelost worden. Weer één week later word mn moeder gebeld door een incasso bureau en of we de rekeningen even konden betalen voor Ziggo of dat anders de deurwaarder zou komen?Dit vind ik echt volstrekt belachelijk omdat we ruim 7 jaar de rekeningen optijd betalen. En dan door HUN fout wij straks nog ingeschreven staan bij t BKR!

Nu het tweede gedeelte.
Toen in mei Multikabel overging naar Ziggo, had ik meteen weer een internet verbinding van hooguit 9000 kbit/s terwijl in mijn contract een snelheid staat van 16000 kbit/s. Weer hierover gebeld maar als zovelen komen we tot nu toe niet meer door de wachtrij heen en hebben al een mail geschreven waar geen antwoord op is gekomen. En sinds 1 week is mijn snelheid gedaald tot maar 4000 kbit/s.

Ik zal ook wel niks meer te horen krijgen over die vergoeding van vorig jaar omdat Multikabel nu Ziggo is. En ik vind dat ik wel recht heb op een vergoeding. Het is nu bijna een jaar verder en mijn internet heeft het hooguit 2 maanden goed gedaan in die tijd. En zolang ik Ziggo niet kan bereiken betaal ik voor iets wat ik niet krijg.

Ik weet ook niet wat ik verder kan doen?

M.v.g. Gino

D1RK

Re: Multikabel/Ziggo klachten.

Ongelezen bericht door D1RK »

U mag elke maand opzeggen...
en ADSL is soms sneller en goedkoper...
Digitale TV + € 24,95 voor 20Mb internet en gratis bellen van Compuserve?
Kijk op hun site of het bij U leverbaar is en wat de snelheid zou moeten zijn!
Vermoedelijk is U goedkoper en sneller, afhankelijk van woonplaats...

Ziggo is lastig met oude klachten en zo straf je ze het beste af!

Webcontact01

Ongelezen bericht door Webcontact01 »

@ GinoK,

Wij willen uiteraard graag deze klachten in behandeling nemen. U kunt een e-mail sturen naar [email protected] met uw klantgegevens en als onderwerpregel "Webcare". Wij willen u vriendelijk verzoeken om ook uw nickname in de mail te vermelden. Wij nemen dan spoedig contact met u op.

m.v.g.

Ziggo Webteam, Peter

NANNING2005

Ongelezen bericht door NANNING2005 »

WEBTEAM ZIGGO?
Laat me niet lachen, kreeg vorige week en no reply@casema antwoord van Ziggo( heb niks te maken met Casema, ben ex Multikabel.
"u heeft een collega aan de lijn gehad, we nemen aan dat zijn advies om de modem te resetten heeft gewerkt.
Niks modem; kreeg van klantenservice te horen dat er een telefoonstoring was in Hoofddorp.Maar mijn buren hadden gewoon telefoon, van Ziggo.
9 van de 10 keer wordt je met een smoes het bos in gestuurd.
Storing in juni van internet en telefoon, 2 weken geen verbinding; er komt een monteur;o, is de monteur niet geweest ? Sorry, was instalatiemonteur ingepland, geen storingsmonteur.Maar er is niemand geweest,Ja , weten wij ook niet. afijn , na 2 weken een monteur, door blikseminslag is het modem naar de knoppen.
Schade claim ingediend, wel een maand abonnemtsgeld terug,maar al mijn mobiele kosten dan? Ik zag die terugboeking van abonnements geld deze week op een aanmaning, want van klachtafhandeling via brief hebben ze nooit gehoord.
Ik zou 150 euro achterlopen, nou dus moet IK kopieen opsturen van betalingen, omdat hun administratie niet klopt??Want alles was dus betaald.Waardeloze gang van zaken.

D1RK

Ongelezen bericht door D1RK »

Na de overname door Ziggo zijn er vele naar een andere provider gegaan.....

NANNING2005

Ongelezen bericht door NANNING2005 »

Luiheid? ik heb zoveel contacten via mijn quicknet email adres, die moeten dan allemaal een beicht van wijziging krijgen. :wink:

TdeHond

Ongelezen bericht door TdeHond »

Onder bcc alle adressen zetten en in 1 massamail iedereen verwittigen, als mogelijke optie?

Gesloten