LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] nieuw modem meer problemen...zucht

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Frustiekip

nieuw modem meer problemen...zucht

Ongelezen bericht door Frustiekip »

Hallo,

Ook ik trek onderhand de haren uit mijn hoofd dat ik internet EN digitale telefonie heb genomen bij UPC..
In het begin dacht ik.. hmm het valt mee.. weinig storing en dacht dat mensen die klaagde over UPC het overdreven, nou ikmoet zeggen ze hadden gelijk...

In de omg van rotterdam hebben we sinds een paar maanden telefonie van UPC, handig... ALS DIE UT DOET....!
Want daar zit het probleem... sinds we begin juni een nieuw modem hebben gekregen is het K.. met peren! zit je met iemand te bellen, KLIK....lijn weg......lijn dood.......knipperende lampjes op het modem de hele avond... hups weer 8 uur zonder internet en telefoon..
en zo kan ik nog wel even doorgaan... dit is echt nietmeer leuk.. je kunt contactformulieren invullen wat je wilt maar men reageerd er niet op.. bellen doek al nie meer want al voor je je postcode of klantnummer hebt kunnen invullen hoor je al op een bandje dat er in onze regio een storing is..... HOE WETEN ZE DAN UIT WELKE REGIO IK BEL ALS IK MET MIJN MOBIEL ANONIEM BEL? (standaard bandje welke ze er volgens mij dag en nacht in hebben zitten)

Zijn er nog meer mensen die sinds ze het bekende nieuwe -beter??- werkende modem hebben gekregen meer storingen hebben danvoorheen? reageer!?
Misschien kan het programma RADAR weer eens in het nieuwe seizoen een lekker item wijden aan dit niet goed functionerende bedrijf genaamd UPC ????

vet

Re: nieuw modem meer problemen...zucht

Ongelezen bericht door vet »

Same here!
Gisteravond een uur met medewerkers van UPC aan de telefoon gezeten (het kon!!), omdat ik al weer zo'n 4 dagen geen interverbinding heb. Gemiddeld zo'n 3 dagen per week ofwel geen internetverbinding, ofwel geen telefoonverbinding. Regelmatig een combinatie van beiden.
De ene medewerker zegt dat mn modem niet meer goed is, de volgende denkt dat het netwerk teveel storingen geeft.

Ik word er in ieder geval niet goed van, betaal 40 euries voor een pakketje internet/telefonie dat het maar voor de 'helft' doet!

Voor mijn nieuwe modem had ik echt nooit klachten. Opmerkelijk toch?! Heb ook sterk het vermoeden dat het nieuwe modem de boosdoener is. (overigens woon ik ook in regio R'dam)

wolferl

Ongelezen bericht door wolferl »

Voorheen had je zo'n groot zwarte zware (ijzer?) modem die deed het altijd.
Tegenwoordig heb je zo'n klein Motorola modempje van plastic.

Sinds UPC die (ijzeren) zware zwarte modem kwam ophalen en er een klein plastic motorola modempje bij ons neer kwakde hebben wij bijan elke week een probleem met internet.

Dus ligt het aan die nieuwe modem? ja zeker.

Adje Viseur

Ongelezen bericht door Adje Viseur »

klinkt allemaal errug bekend in de oren, lastig om UPC te bellen dat er een storing is als je telefoonverbinding er ook uitligt....

Gesloten