LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nooit verbinding gekregen maar wel betalen

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Kaatje41

Nooit verbinding gekregen maar wel betalen

Ongelezen bericht door Kaatje41 »

Hallo, ben in mijn huidige huis 4 jaar geleden komen wonen heb een verhuisbericht aan UPC verzonden en heb daarover bericht gehad 'upc stuurt een monteur' joepie kan ik weer telefoneren en internetten.
Ben 2001 aug. t/m nov 2001 aan het wachten op monteur maar u raadt het al! Nooit iemand gezien maar wel die maanden door betaald.
Heb sep 2001 direct telefoon aangevraagt bij de KPN je kunt toch moeilijk verwachten al die tijd zonder te moeten zitten!
Dec 2001 een aangetekende brief verzonden om UPC op te zeggen.
Maar net als de monteur gaat dit net zo troef en of ik maar even wil blijven doorbetalen, hierna een Jurist van mijn zijde op de zaak gezet en ook hier wordt niet op gereageerd.
Heb vervolgens steeds gefaxed want inmiddels gingen net als alle andere mijn nekharen al overeind om alleen nog maar het faxnummer te vragen. Wij zijn nu bijna vier jaar verder en UPC heeft nu een nieuw licht aangenomen om de rekeningen te innen vorige week het hele zaakje weer opgestuurt, aangetekend natuurlijk maar tot op de dag van vandaag nog niets mogen horen.
Even voor de duidelijkheid het gaat hier om een bedrag van bijna 4000 euro's voor iets wat ik nog nooit gehad heb. Sterker ik krijg nog steeds geld van UPC voor het niet leveren van hunn diensten. Daarbij nog niet gesproken over het persoonlijke leed want geloof me ik was de instorting nabij, nu heb ik zoiets van laat het in Godsnaam voorkomen om voor altijd en eeuwig van dit conflict af te kunnen zijn.

Helpdesk1

Re: Nooit verbinding gekregen maar wel betalen

Ongelezen bericht door Helpdesk1 »

Als jj je zaakjes niet goed regelt moet je betalen. Onze monteurs komen vaak voor gesloten deuren te staan. Abonnees doen dan net alsof ze niet geweest zijn. Ik weet zeker dat dat bij jou ook zo is gegaan. Dus die 4000 Euro zou je toch moeten betalen, anders loop je het risico dat je een deurwaarde op je nek krijgt en dan wordt he nog duurder. Heb jij bijv je PC al geformateerd. Zal daar maar eens mee beginnen!!!!

hoffie2

Ongelezen bericht door hoffie2 »

Heb jij bijv je PC al geformateerd. Zal daar maar eens mee beginnen!!!!

Je kan zeggen wat je wil maar helpdesk weet wel wat er in het handboek helpdeskmedewerker staat ........

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Wat een wazig verhaal. In december 2001 de boel opgezegd, maar dat was niet gelukt en 4 jaar later nog steeds niet gelukt.
En dat UPC big time zuigt, ja dat weten we. En helpdeskmedewerkers zouden hun mond dicht moeten houden. Het bestaan van helpdesks is de grootste pest van deze tijd.

Hasjroker1

Ongelezen bericht door Hasjroker1 »

Zie je nu wel wat voor criminele organisatie Chello is. Weinig respect voor hun abonnees. Die lui denken dat ze de wijsheid in pacht hebben. Iedereen die een probleem heeft moet zijn PC maar formateren. Over de stijl die dei lui aanslaan wil ik het helemaal niet hebben. De onbeschoftheid slaat er vanaf. Dit zijn geen mensen meer, maar wezens die ons mensen op ongeschofte wijze behandelen. Ik snap nog steeds niet dat de overheid dit soort bedrijven niet verbied.

Gesloten