LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele2 eist nieuw 2 jarig contract bij verhuizing.
-
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 19 dec 2009 15:19
Tele2 eist nieuw 2 jarig contract bij verhuizing.
Ik heb een 2 jarig bellen&internet abonnement bij Tele2 waarvan ik er het eerste jaar er bijna op heb zitten. Nu ga ik per 1 januari verhuizen en wilde mijn adres wijzigen en mijn abonnement over laten zetten naar mijn nieuwe adres. De telefoniste vertelde mij, dat hier 35 euro verhuiskosten aan vastzitten en dat er een nieuw 2-jarig contract wordt opgesteld.
Dit vind ik absoluut belachelijk! Natuurlijk betaal ik de verhuiskosten, maar nu zit ik weer 2 jaar aan hen vast met een duur abonnement. Weet iemand of dit zomaar mag als provider? Er verandert toch verder niets behalve, dat het pakket op een ander adres wordt geleverd?
Ik hoop, dat iemand mij verder kan helpen!!
Dit vind ik absoluut belachelijk! Natuurlijk betaal ik de verhuiskosten, maar nu zit ik weer 2 jaar aan hen vast met een duur abonnement. Weet iemand of dit zomaar mag als provider? Er verandert toch verder niets behalve, dat het pakket op een ander adres wordt geleverd?
Ik hoop, dat iemand mij verder kan helpen!!
Re: Tele2 eist nieuw 2 jarig contract bij verhuizing.
Je gaat verhuizen en je betaald de verhuiskosten. Ze mogen je dan geen nieuwe contract aanbieden want je bent al klant, ook niet verlengen zonder je toestemming.
Re: Tele2 eist nieuw 2 jarig contract bij verhuizing.
Dit mogen hun wettelijk niet doen. wat hun nu doen is een verlenging aansmeren op een slinkse wijze. gewoon stappen ondernemen want tele2 is meer dan fout en geheel tegen de regels in aan t werken nu
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: Tele2 eist nieuw 2 jarig contract bij verhuizing.
Talloze mensen op dit forum komen in de problemen omdat ze gaan bellen met de provider om iets te regelen. Dit soort zaken moet je gewoon via internet regelen. Dan zit er geen telefonist tussen (lees: callcentermedewerker die niet eens bij Tele2 werkt en van toeten noch blazen weet)."De telefoniste vertelde mij.............."
Je kan je verhuizing bij Tele2 hier doorgeven:
http://se.tele2.nl/klantenservice/start_mijn_tele2.html
-
- Berichten: 30801
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Tele2 eist nieuw 2 jarig contract bij verhuizing.
Ik veronderstel dat het contract bij Tele2 afgelopen is omdat je verhuisd bent? Anders zou je niet opnieuw minimaal 2 jaar aan hen vastzitten. Dus waarom zou je daar nog blijven als je daar weg wilt?
Gooi het eens over die boeg bij Tele2, kijken wat er gebeurt.
Gooi het eens over die boeg bij Tele2, kijken wat er gebeurt.
Re: Tele2 eist nieuw 2 jarig contract bij verhuizing.
Als je binnenkort weg zou kunnen....
Dus geen €35,- verhuiskosten en dan later....
Op je nieuwe adres een nieuwe aansluiting met meestal gratis aansluiten en korting over de eerste maanden dus opzeggen oude en nieuwe afsluiten, eventueel op naam partner en zijn/haar bank nummer!
Alleen een nieuw telefoon nummer en mail adres maar ik gebruik toch liever het provider loze G mail en telefoon nummer doorgeven is soms beter want sommige personen zou ik liever niet meer horen....
Dus een nieuwe afsluiten is in dit geval meestal goedkoper en geen 2 jaars contract maar 1 jaar.
Tenzij 2 jaar contract meer korting opleverde dus vele gebruiken deze verhuis tip.
Dus geen €35,- verhuiskosten en dan later....
Op je nieuwe adres een nieuwe aansluiting met meestal gratis aansluiten en korting over de eerste maanden dus opzeggen oude en nieuwe afsluiten, eventueel op naam partner en zijn/haar bank nummer!
Alleen een nieuw telefoon nummer en mail adres maar ik gebruik toch liever het provider loze G mail en telefoon nummer doorgeven is soms beter want sommige personen zou ik liever niet meer horen....
Dus een nieuwe afsluiten is in dit geval meestal goedkoper en geen 2 jaars contract maar 1 jaar.
Tenzij 2 jaar contract meer korting opleverde dus vele gebruiken deze verhuis tip.
-
- Berichten: 249
- Lid geworden op: 22 feb 2008 09:59
Re: Tele2 eist nieuw 2 jarig contract bij verhuizing.
Geachte rOckabella,
Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Graag zou ik u ook willen vragen om uw gebruikersnaam en eventueel de link naar dit topic toe te voegen aan de e-mail . Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Webservice Tele2
Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Graag zou ik u ook willen vragen om uw gebruikersnaam en eventueel de link naar dit topic toe te voegen aan de e-mail . Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Webservice Tele2
-
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 19 dec 2009 15:19
Re: Tele2 eist nieuw 2 jarig contract bij verhuizing.
Tele2 heeft contact met mij opgenomen; in het systeem is wel mijn adres verandert, maar geen nieuw contract aangemaakt. Heel fijn! Erg goede service.
Re: Tele2 eist nieuw 2 jarig contract bij verhuizing.
Noem het maar een goede service, ik zie het anders.Tele2 heeft contact met mij opgenomen; in het systeem is wel mijn adres verandert, maar geen nieuw contract aangemaakt. Heel fijn! Erg goede service.
Is het nu wel gebruikelijk dat een abonnement daar met een nieuwe looptijd verhuisd word en hebben ze nu je de publiciteit zoekt voor jou een uitzondering gemaakt?
Of heeft de callcentre muts je onzin verkocht?
Beiden getuigen niet van een goede service, bovendien omdat je pas tot ze doordringt als je de publiciteit zoekt.
Meer een kwestie van rottigheid onder het kleed vegen