LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Working Joe

Tele2

Ongelezen bericht door Working Joe »

Tele2 is simpel weg waardeloos. Alles valt voortdurend uit en in plaats van iets doen om de diensten te verbeteren blijven ze smoezen verzinnen voor hun onbekwaamheid.
Momenteel heb ik geen telefoon noch televisie. Tele2 kan het probleem niet oplossen, maar toch moet ik blijven betalen. Help desk zegt: "Wat vervelend. Ach, pech voor je."
Natuurlijk mag je ook niet tussentijds opzeggen.
Een van de grootste fouten in mijn leven was een contract met Tele2 aangaan.
Maak toch niet dezelfde fout.

berndv

Re: Tele2

Ongelezen bericht door berndv »

Working Joe schreef:Tele2 is simpel weg waardeloos. Alles valt voortdurend uit en in plaats van iets doen om de diensten te verbeteren blijven ze smoezen verzinnen voor hun onbekwaamheid.
Momenteel heb ik geen telefoon noch televisie. Tele2 kan het probleem niet oplossen, maar toch moet ik blijven betalen. Help desk zegt: "Wat vervelend. Ach, pech voor je."
Natuurlijk mag je ook niet tussentijds opzeggen.
Een van de grootste fouten in mijn leven was een contract met Tele2 aangaan.
Maak toch niet dezelfde fout.
Waarom niet tussentijds opzeggen als zij niet kunnen leveren wat ze beloven en waar u voor betaalt? Anders de geschillencommissie?

BreejKC

Ongelezen bericht door BreejKC »

Hier zit vast een veel langer verhaal achter. Zo slecht ben ik in de vele jaren dat ik een abonnement bij Tele2 gehad heb nog nooit geholpen. Sterker nog, zeer netjes en hulpvaardig geholpen zelfs (nee, ik werk niet bij Tele2). Zelfs toen ik een paar maanden terug opstapte naar een andere provider (kabelboer) i.v.m. de verouderde ADSL-techniek, ben ik zeer netjes te woord gestaan en begripvol behandeld.
Misschien wat ongeduldig geweest aan de telefoon? Boos geworden en eens flink laten horen wat je er allemaal wel en niet van vindt? Heb je je wel eens gerealiseerd dat er aan de andere kant van de lijn ook mensen zitten?
Liggen je problemen wel aan Tele2 of is er binnenshuis iets mis, waar je niet eens naar gekeken hebt? Vraag eens netjes of Tele2 je lijn doormeet. Als dat tot aan je modem goed gaat ligt het niet eens aan Tele2. Verdiep je ook eens in de techniek van ADSL, want als je erg ver van de centrale woont, kan Tele2 die tot 20 Mb. niet eens leveren tot aan je woning. Dat ligt aan de techniek van ADSL, daar kan Tele2 ook niks aan doen.
Waarschijnlijk dus veel mogelijkheden om het zelf nog op te lossen en niet meteen de schuld aan Tele2 te geven.

Tele2 Webcare

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Hoi Working Joe

Dat is niet fijn om te lezen dat je niet tevreden bent over Tele2 en dat je problemen ervaart met je telefoon en televisie.

Ik wil je graag verder helpen en kijken hoe ik de problemen met je telefoon en televisie kan verhelpen.
Kun je mij hier een privé bericht sturen met de volgende gegevens: naam, achternaam, straatnaam, huisnummer, postcode, woonplaats, klantnummer en/of geboortedatum.

Wanneer ik je bericht heb ontvangen ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen.

Groetjes,

Natascha
Laatst gewijzigd door Tele2 Webcare op 08 jan 2015 13:45, 1 keer totaal gewijzigd.

HalloErna

Ongelezen bericht door HalloErna »

Ik heb een soortgelijke ervaring met Tele2. Wat een hel, dat bedrijf. Ben overgestapt van KPN naar Tele2, alles door beide bedrijven keurig bevestigd, maar op de dag dat de overdracht plaats zou vinden nog niks ontvangen van Tele2. Gebeld en toen bleek dat ze pas 3 weken later konden leveren. Ondertussen had KPN me al afgesloten. Ik heb dus nu 3 weken geen internet, tv en telefoon en krijg al een week lang te horen 'ja sorry, het is inderdaad onze fout, we kijken er naar en bellen u binnen 2 werkdagen!' Maandag zou dat woensdag zijn, woensdag werd dat zaterdag en vandaag zeggen ze dat ze niet kunnen zeggen wanneer ze precies gaan bellen. En doorverbinden met de afdeling die er dan zogenaamd 'mee bezig is' kunnen ze bij de klantenservice niet. Ondertussen heb ik al 3 verschillende versies van hun verhaal aan moeten horen en heb ik een 'annuleringsmail' gekregen waarvan ze me zelf ook niet kunnen vertellen wat het precies betekent.

Echt, ik wist dat overstappen van telecomprovider dramatisch kan zijn, maar zo'n SLECHTE behandeling had ik nooit voor mogelijk gehouden!! Ik kan ondertussen niks, want mijn vaste telefoonnummer zweeft nu ergens tussen KPN en Tele2 (KPN zegt dus alles overgedragen te hebben aan Tele2)! Mijn dringende advies aan iedereen op aarde is dan ook: STAP NOOIT, NOOIT, NOOIT OVER NAAR TELE2!!!!!

riniedekok

Ongelezen bericht door riniedekok »

Ik ben in oktober 2014 overgestapt van UPC naar tele2. Inderdaad had ik dat maar nooit gedaan. De klantenservice is bijzonder slecht en willen het gesprek beeindigen als het hun te moeilijk wordt. Ik moet weer wachten op het hoofdkantoor. Was ik maar bij UPC gebleven. Ik heb meerdere keren aangegeven om het abonnement te beeindigen maar dat gaat helaas niet zomaar. en doorverbinden naar het hoofdkantoor doen/willen ze niet. MENSEN GA NOOIT NAAR TELE2.

[email protected]

Ongelezen bericht door [email protected] »

Hallo... ik heb een vraag.
heb een jaar contract bij tele 2 maar heb al sinds het begin problemen.
beeld staat stil.. internet valt uit.
al 2 x een monteur geweest en die zegt het ligt eraan dat u te ver weg zit van de wijkcentrale.
wil graag opzeggen maar weet iemand of dit mogelijk is met een jaar contract ?
omdat de fout toch bij hun ligt.
ze hadden me in het begin moeten informeren dat ik te ver van de wijkcentrale zit.
iemand een idee ?
groetjes sharina

Tele2 Webcare

Hallo forumleden,

Heel vervelend dat jullie verschillende negatieve ervaringen hebben. We doen ons best om zo goed mogelijk te helpen en het is zeker niet de bedoeling dat contact niet naar tevredenheid loopt. Als ik nog ergens bij kan helpen dan hoor ik het graag!

Wanneer je problemen hebt met je diensten dan zijn er verschillende stappen die je uit kunt voeren. Een eerste stap is om je modem te resetten en om de aansluiting in huis te controleren. Op ons forum vind je alle informatie hierover: https://forum.tele2.nl/vast-internet-18 ... d-nu-18361 Ook kun je op ons forum terecht voor tips of vragen, medewerkers en andere gebruikers zijn aanwezig om te helpen.

Wanneer er nog vragen zijn dan is het handig om een eigen bericht online te plaatsen, dan blijft de communicatie zo overzichtelijk mogelijk. Ik hoor graag of jullie er uit komen!

Groetjes,

Yvonne

bloemblaadjes2

Ongelezen bericht door bloemblaadjes2 »

Fijn he tele2!
Gister is ons abonnement stop gezet!
Wij stappen over omdat tele2 hoe graag ook niet de snelheid mb kunnen bieden ( 20 mb en krijgen net 8 binnen dit is voor ons te weinig)
Omdat de nieuwe een kabel moeten trekken, duurt de overdracht langer en hebben wij een week van tevoren met tele2 geregeld dat het abonnement nog 1 maand door loopt. Prima! nog 2 keer contact gehad met tele2 het zou geregeld worden. Fijn goed geregeld!!
Je voelt hem al ons abonnement is gewoon stop gezet op de eerste datum dus ik weet niet wie daar zit te slapen en zijn werk niet goed doet maar wij zitten met de problemen nu.
We hebben gister 2 x contact gehad met tele2 en niemand kan iets doen voor ons hoe belachelijk kan het zijn.
Het op nieuw aansluiten zou 3 weken duren dan hoeft het niet meer.
Hoe kun je nou iemand zonder telefoon,Tv en internet laten zitten?
Daar ben je dan al jaren geloof 8 jaar vaste klant.
Nu verwachten ze van ons de modem terug,tele2 komt zijn beloftes niet na moet ik dat dan wel?
Ik ben in de veronderstelling dat als je betaald je klant bent en de klant is koning toch?
Of geld dat bij tele2 niet?
Wat een waardeloos bedrijf als het zo moet ben ik blij dat ik over stap

Tele2 Webcare

Hoi bloemblaadjes2,
Vervelend om te horen dat het zo is gegaan bij jou met het opzeggen.
Ik snap dat je daar niet blij van bent geworden.
We willen je graag van dienst zijn, om te kijken of we nog iets voor je kunnen betekenen. Als je wilt dat we naar je situatie gaan kijken, plaats dan alsjeblieft een bericht op het Tele2 Forum https://forum.tele2.nl/
Wij zullen je dan zo snel mogelijk te woord staan en je zo goed mogelijk helpen.

Ik hoop je daar snel te zien, en dan nemen we de zaak in behandeling.
Vriendelijke groet,
Ben

tester4ict

Ongelezen bericht door tester4ict »

Dat de service van internet providers slecht is is algemeen bekend.
Helpdesken verhelpen problemen maar zelden.

In December melde ik bij Tele 2 dat mijn (webmail) email geen attachments meer stuurt via mijn
@zonnet.nl Ik kan nog wel gewoon email berichten zonder bijlage sturen. Vanwege bepaalde
zakelijk redenen wissel ik niet graag van provider.

Ik heb nu een email client geinstalleerd maar nog steeds het zelfde probleem. Dat betekend dus dat de SMTP server verkeerd ge configureerd is. Heeft jaren lang gewerkt en nu eind vorig jaar plots niet meer.

Wanneer stopt TELE2 nu eens met allerlei onzin van moeten inbellen en zo. Zodat ze het modem kunnen testen. Grote onzin want via een andere email provider kan ik wel attachments versturen via hetzelfde modem.

Heeft iemand een idee hoe je zo'n provider wakker schud.

Gesloten