LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort waardeloze provider

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
marans
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 jan 2009 11:55

Telfort waardeloze provider

Ongelezen bericht door marans »

Ik heb een account vanaf april 2008 bij Telfort.. gedwongen overstap omdat Speedlinq opgeheven werd. Aangezien ik bij Speedlinq van en actietarief genoot die nog 3 maanden zou duren zou de overstap aansluiten. wel moest ik voor het nieuwe jaar meer betalen. En veel meer want ze brachten zonder dat ik het wist ook even de kosten van telefonie in rekening. Diverse keren de helpsdesk gebeld maar het afschrijven bleef. Ook een kleine 3 euro en nog wat ??????? maandelijks. Misschien ook een niet bestelde maar wel doorberekende service. In juni wist men mij eindelijk te vertellen vooral de telefoon niet te activeren omdat men anders niet over kon gaan tot restitutie. Had al niks aangesloten en wilde gewoon de extra €9,95 terug.
Tussen een verzoek en het daarwerkelijk terugontvangen zit een grote dikke muur bij Telfort. Ik moet het nog krijgen e n we zijn hierover al een jaar aan het zeuren. Schriftelijk reageren zij nergens op. Aantekenen heeft geen zijn en de helpdesk bellen is al helemaal zonde van je geld.


Tot 2de kerstdag , toen was s'morgens de verbinding weg..
Ik denk op 29 decembernou het zal wel een storing zijn welke zich in de loop van de dag oplost..
Nix was minder waar...
Dus de helpdesk/klantenservice gebeld met mijn GSM...op 2 januari.
a 0,30 cent per minuut, ruim een half uur aan de lijn gehangen..
De jongen man wist mijn datsdeze storing zou binnen 5 to 15 werk dagen opgelost gaan worden.. mijn adsl lampje brandde niet meer op het modem. Er zou een lijnmeting bij KPN worden aangevraagd.
Lekker zo in de kerstvakantie..

Ben nou 2 weken verder en er werkt nog nix...

Bij deze raad ik ook niemand Telfort aan... wat een waardeloze service....
Diverse keren is de helpdesk gebeld. Werk nu uit pure noodzaak met een hi dongel met beperkte limiet. Zit midden in een rechtzaaak verwikkeld waarbij internet van groot belang is wegens dagelijks mailcommunicatie.
Dochter moet werkstukken maken met behulp van het internet voor diverse schoolvakken. ik werk thuis en heb daarbij het internet ook hard nodig.

Bij Telfort weten ze goed te verkopen. Maar ik ben het helemaal zat nu. Ik ruk de hele handel vandaag uit de meterkast en stuur het aangetekend retour inclusief opzegbrief. laten ze maar eens geld proberen af te schrijven ik laat het tot een rechtzaak komen. ik heb nog never nooit zo'n vreselijk labiel Bedrijf als dit meegemaakt. Besteld u daar please never nooit internet want u komt wel van een zeer koude kermis thuis.

Gesloten