LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
kaatje_1979
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 feb 2005 15:16

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door kaatje_1979 »

overal gaan de tarieven omhoog het maakt niet uit waar je bij zit

het gaat bij mij om de kwaliteit en service en die vind ik op dit moment goed

hoffie2

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door hoffie2 »

overal gaan de tarieven omhoog het maakt niet uit waar je bij zit

het gaat bij mij om de kwaliteit en service en die vind ik op dit moment goed
Beste Kaatje,

Ik hoop echt vanharte dat je over een half jaar nog steeds zo praat...
en ben het helemaal met je eens de prijs is niet het belangrijkste.....
Wat je voor die prijs krijgt echter wel...
Als je kijkt dat chello een Datalimiet van 40 GB heeft op haar Classic abo, voor slecht €49.95, en dat je voor de helft van het geld bij ADSL geen datalimiet hebt.........
Weet niet, maar lijkt me dan toch een makkelijke keuze

p.s. ja weet dat de snelheid van die ADSL lager is, maar vertel eens wanneer gebruik je die volle snelheid dan???????

Gast

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Gast »

mensseu denken we wel aan de bak ijswater voor UPC/Chello?????

lijkt me leuk die douche op de PC's van kwello :lol:

neptunus1963
Berichten: 246
Lid geworden op: 06 nov 2004 14:41

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door neptunus1963 »

DaMenaCe,

Ja dat is inderdaad zo. Heel goed werk. De Policy is ook van de baan en ze hebben weer de snelheden van alle chelloproducten verhoogd. Tevens hebben ze een hele goede service de laatste tijd en zijn ze alleen maar klantvriendelijk en als er wat is word je zeer direct geholpen en heel vakkundig en goed. Ga zo door UPC; je doet het goed. Ohja, het zijn geen 100 kleine netwerkjes meer waardoor er problemen ontstonden, want die waren allemaal van kleinere kabelproviders, maar 1 groot netwerk en dan kan je inderdaad ookm verwachten dat je bij een verhuizing dezelfde dag of de volgende dag internet hebt en dat je op je oude adres pas afgesloten word wanneer je op je nieuwe adres inlogt. Heerlijke methode. Heel erg goed.

Groet, Neptunus.

neptunus1963
Berichten: 246
Lid geworden op: 06 nov 2004 14:41

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door neptunus1963 »

Ze hebben de Policy weggehaald, dus downloaden mensen!!

Aan de andere kant wil ik geen provider zijn, want weet je hoeveel het de provider kost, wanneer iemand 1 Gb download? 20 ct per Gb. Ik vind het dus daarom a-sociaal dat je dan 152 Gb download om zo de software weer illegaal te verkopen. Dan ben je gewoon een rotschoft in mijn ogen en die mogen ze aanpakken en hard ook!!

Groet,

Neptunus
Buma Stemra.

hoffie2

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door hoffie2 »

Ze hebben de Policy weggehaald, dus downloaden mensen!!

Aan de andere kant wil ik geen provider zijn, want weet je hoeveel het de provider kost, wanneer iemand 1 Gb download? 20 ct per Gb. Ik vind het dus daarom a-sociaal dat je dan 152 Gb download om zo de software weer illegaal te verkopen. Dan ben je gewoon een rotschoft in mijn ogen en die mogen ze aanpakken en hard ook!!

Groet,

Neptunus
Buma Stemra.
Goh nepperd,

dus je gaat me nu vertellen dat ik in de laaste maans bij Kwello eindelijk een keer me abo-geld er uit ga halen?????????????????????????????

Gast

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Gast »

Rond de 18 De van elke nieuwe maand zal CHELLO/UPC tegenwoordig het TRAFFIC SHAPING (LIMIET) PROBLEEMPJE smoesje presenteren aan ALLE gebruikers. :twisted:

HAAL NIKS MEER UIT DIE KABEL NEEM ADSL :idea:

Gast

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Gast »

In de maand maart heb ik met mijn plusabonnement bijna 500 gb kunnen downloaden, dus lijkt me duidelijk dat de datalimiet eraf is.

Chello rules weer voor mij.

Michellangelo
Berichten: 563
Lid geworden op: 14 jan 2005 19:30

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Michellangelo »

want weet je hoeveel het de provider kost, wanneer iemand 1 Gb download? 20 ct per Gb. Ik vind het dus daarom a-sociaal dat je dan 152 Gb download om zo de software weer illegaal te verkopen. Dan ben je gewoon een rotschoft in mijn ogen en die mogen ze aanpakken en hard ook!!
Laten we voorop stellen dat we niets illegaals doen, zeker geen software verkopen, dan kost volgens jou 152 gb de provider Chello dus 30 euro. Nou ben ik niet super bekend met de Amsterdam Internet Exchange, maar ik geloof nooit dat de prijs 20 cent per GB is. Als je me dus even kan voorrekenen wat 1 GB kost voor Chello en waar je de prijs van 20 ct op baseert, dan kan ik ook weer rustig verder rekenen ;)

Janie
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 apr 2005 14:29

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Janie »

Goedemiddag
Ik moet het kwijt, de onbeschoftheid van UPC ten top.
Ik moet proberen het kort te houden, anders ontplof ik. Vooruit dan maar.
Keurig netjes ruim van te voren UPC gemeld van de verhuizing per 01-3-2005 wat betreft 2 telefoonaansluitingen en chello.Dit met behoud van nummers. Wij kregen bericht dat de oude analoge installatie op 28-02-2005 op het oude adres in Landsmeer zou worden opgehaald en op 02-03-2005 weer op het nieuwe adres in Amsterdam zou worden geplaatst.
Dit is ook geschied, maar helaas werkten de telefoonlijnen niet toen de monteurs het, overigens zonder verder bericht puur op eigen initiatief van UPC, geplaatste digitale kastje probeerden aan te sluiten en deze heren meldden ons dat wij voor 3 dagen 2 dummy-lijnen zouden krijgen, totdat onze 2 oude nummers weer in gebruik konden worden genomen. Helaas toen de heren weg waren en wij de telefoonlijnen wilden gebruiken deden deze het beide niet en ook het internet werkte niet. Datum 2 maart 2005. Nu 1 april 2005 hebben wij nog steeds geen telefoonaansluitingen. Sinds kort wel weer internet. Heel veel telefoontjes met onze 06 nummers naar het dure 0900-nummer leverden alleen maar stress op, want een antwoord als:ik ga een case voor U maken, maar verder kan ik niets voor U doen, kan ik inmiddels dromen en deze antwoorden kwamen deels van mensen die mijn standpunt begrepen, maar deels ook van zeer onbeschofte lui. Inmiddels een paar keer naar de shop in Amsterdam gegaan, maar ook daar geen resultaat. Een heer daar die zich geweldig inzet, maar eigenlijk op dezelfde schofterige manier wordt behandeld als werknemer, als wij als klanten van UPC, namelijk ook hij wordt verder niet gemailed of gebeld op vragen waarom wij na 5 weken nog steeds geen telefoonaansluiting hebben. Hij kan het verder niet regelen want hij is van de verkoopafdeling. Wel zou hij voor elkaar krijgen dat wij voorlopig een dummy-lijn zouden krijgen, maar helaas eenmaal thuis en dit nummer geprobeerd weer geen succes.
Onze talloze telefoontjes naar het 0900-call-center van UPC hebben ons niets opgeleverd, wel een onwaarschijnlijke hoge nota van onze 06-nummers. Want net verhuisd en volkomen onbereikbaar via de telefoon en het internet, nu al 5 weken is geen pretje. Juist in een tijd als een verhuizing heb je de telefoon en het internet had nodig. Ook een klachtenbrief heeft niets opgeleverd.
Tot nu toe heeft UPC nog niet het fatsoen gehad ons zelf te benaderen met enige uitleg over waarom wij nu al 5 weken geen telefoonaansluiting hebben.
Alleen de heer van de shop in Amsterdam, ik noem zijn naam maar niet,want hij is de enige met begrip, heeft mij net gebeld en gezegd dat het nog steeds niet gelukt is met de lijnen. Overstappen naar de KPN kan niet, want UPC geeft de nummers welke wij dus wilden meenemen niet vrij. Overigens was dit vroeger een KPN-nummer.
Tot nu toe zijn wij zeer keurig gebleven, ik heb gezien dat dit ook anders kan in de shop van UPC, maar om dit vol te houden is heel erg moeilijk, zeker gezien het ronduit onbeschofte gedrag van UPC om consumenten, die jarenlang klant van UPC zijn, zo te behandelen door niets te laten horen en mensen tot nu toe 5 weken zonder producten waar zij een abonnement voor hebben te laten darren.
Mischien kunnen jullie iets voor mij betekenen, of hebben jullie een tip hoe verder.
Alvast dank
Janie Suesan

Gast

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Gast »

Janie, ik heb 3 jaar geleden bijna hetzelfde meegemaakt. Alleen deed chello het naar een paar dagen weer en de telefoonlijnen deden het naar een paar dagen ook weer alleen niet met mijn oude nummers die zouden meeverhuizen. Talloze keren heb ik aan de telefoon gezeten, die soms naar 10 minuten, soms na 50 minuten in de wachtrij gestaan te hebben, verbroken werd. Ik ben nog steeds, na 3 jaar, in discussie met UPC en Intrum Justitia over facturen van die periode.

Mijn advies is: alles van upc opzeggen behalve de kabel tv. Tenzij je wil gaan betalen voor een periode waarin je geen gebruik hebt gemaakt van hun diensten.

Gast

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Gast »

Is het wel volgens de wet dat Chello bandbreedte moet inkopen bij haar moedermaatschappij en dat deze moedermaatschappij er alles voor kan rekenen ???

koningsjpc
Berichten: 46
Lid geworden op: 26 jan 2005 11:29

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door koningsjpc »

OOk ik heb problemen gehad met UPC. Digitale televisie wserkte niet geod, enkele zenders kwamen helemaal niet door, of gaven een blokkerig stilstaand beeld met daar tussendoor een andere zender. Na eindeloos gebed te hebben met UPC, kwam er uiteindelijk een monteur, die mij doodleuk vertelde, hier niets aan te kunnen doen, omdat dit aan het weer lag. Op mijn mededeling, dat de zender o.a. Rai Uno bij mijn dochter in Aalsmeer, wel goed werkte, verklaarde hij, dat daar kabeltelevisie was. Ik heb hem medegedeeld, wat ik dan had, m.i. toch ook kabel. Hierop gaf hij geen antwoord en vertrok. De volgende dag werd mijn digitale telefonie aangesloten met als gevolg, dat ik wel naar buiten kon bellen, maar dat ik geen gesprekken binnen kreeg. Eindeloos gebeld met UPC tegen uiteraard de kosten van € 0,10 p. minuut. Na diverse dagen werd mij telefonisch medegedeeld, dat in hun centrale alles goed was aangesloten. Bij mij werkte het dus nog steeds niet. Ben zeer boos geworden en heb UPC nogmaals gebeld met de mededeling, dat, als er niet voor gezorgd zou worden, dat uiterlijk de volgende dag alles zou werken, ze het hele zooitje weer op konden halen (televisie, telefonie en internet). Internet werkte overigens goed. De volgende middag is er een monteur van UPC geweest. De overige keren waren het monteurs van een onderaannemer. UPC deelde mij overigens mede, dat zij voor installatiewerkzaamheden monteurs van onderaannemers inhuurden. De eerste monteur van deze onderaannemer zat trouwens intijdnood, zodat ik niets aan hem kon vragen. De monteur van UPC heeft alles nagekeken en mij medegedeeld, dat de installatie van het hele systeem een zooitje was. Hij deelde mij ook mede, dat het normaal was, dat een installatie bedrijfsklaar werd opgeleverd. Hij heeft alles opnieuw (op vrijdag tot ongeveer 19.30 uur) geinstalleerd en aangesloten. Alles werkt nu perfect. Ik heb dus ook waardering voor deze monteur, omdat HIJ en niet de andere monteurs, zijn werk WEL goed heeft gedaan. De fout ligt overigens wel bij UPC, omdat zij nagenoeg niet bereikbaar zijn of tegen hoge kosten tegen € 0,120 p. minuut. Ook huurt UPC onderaannemers in, terwijl deze hun werk zeer slecht doen. De monteur van UPC vind ik wel goed en was zeer snel. Ook heeft hij aanpassingen gemaakt in de telefonie (o.a. analoge huiscentrale), die hij niet hoefde te doen, maar toch heeft gedaan.

Gast

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Gast »

Een tip voor upc lanceer eerst je bestaande diensten goed op de markt alvorens met nieuwe te komen. Zo voorkom je frustaties bij (potentiële) klanten.:evil:

Gesloten