Mijn contract bij UPC was gestopt per 16 januari en ben gelukkig overgegaan naar Tele2 ADSL. Na het netjes versturen van de Mediaboxen (gelukkig het bewijs bewaard), kreeg ik twee weken later een brief met de melding of ik per mediabox 175 euro wil betalen. Ze hadden namelijk niets ontvangen. Of ik maar een bewijs wilde toezenden per post. Toen ik vroeg of UPC de postzegels wilde betalen, werd de dienstdoende helpdesk boos en gooide de hoorn erop.
Ik belde direct weer de helpdesk en heb de naam van de betreffende persoon ontvangen. Daarna heb ik een mailtje gestuurd met de klacht en dat dit uitgezocht moest worden. Hierop heb ik nog steeds niets vernomen. Verder heb ik samen met het bewijs van de verzending een brief gedaan, met de vraag of ze mij een bericht terug wilde zenden of ze mijn verzending hebben gevonden en mij de teveel geïncasseerde terug te storten. Ik heb hierover ook niets ontvangen of gehoord.
Als dit nu de service van UPC is, ook ga je als ontevreden klant bij hun weg. Ze moeten altijd zo denken... als we het netjes afhandelen, dan kan deze klant "mogelijk" later ooit nog eens terug komen. Dus UPC je krijgt van mij een ZEER koude douche en hoop dat er nog een eind aan het verhaal komt
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC opzegging zeer slecht
Re: UPC opzegging zeer slecht
Als ze ten onrechte nog een bedrag van je rekening hebben afgeschreven kan je bij de bank binnen 30 dagen laten storneren.
Laat dan tevens een selectieve blokkade voor upc op je rekening leggen kunnen ze in ieder geval niets meer van je rekening afschrijven.
Je hebt hopelijk toch wel een copie van het verzendbewijs opgestuurt.
Laat dan tevens een selectieve blokkade voor upc op je rekening leggen kunnen ze in ieder geval niets meer van je rekening afschrijven.
Je hebt hopelijk toch wel een copie van het verzendbewijs opgestuurt.
-
Lebra_2009
Ja, ik heb de bewijzen gestuurd. Zit nu te wachten op enige reactie.
Toch niet de originele maar een kopie er van!!Ja, ik heb de bewijzen gestuurd
Anders heb je zelf geen bewijs meer, en kan upc doen wat ze willen.
-
Wassily-UPC
- Contacteer:
Beste Lebra_2009,
Het spijt mij te lezen dat uw klacht niet adequaat is opgelost.
Graag kijken wij of wij hierin iets voor u kunnen betekenen. Zou u zo vriendelijk willen zijn uw klantgegevens te mailen naar [email protected] onder vermelding van 'reactie tros radar forum'?
Met vriendelijke groet,
Wassily-UPC
UPC Webcare
Het spijt mij te lezen dat uw klacht niet adequaat is opgelost.
Graag kijken wij of wij hierin iets voor u kunnen betekenen. Zou u zo vriendelijk willen zijn uw klantgegevens te mailen naar [email protected] onder vermelding van 'reactie tros radar forum'?
Met vriendelijke groet,
Wassily-UPC
UPC Webcare