LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC rekening problemen

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Allarick
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 jan 2006 22:00

UPC rekening problemen

Ongelezen bericht door Allarick »

Geplaatst op 12 Apr 2006 17:05 door Allarick


--------------------------------------------------------------------------------

Ik had sinds 24 december 2005 eennernstig probleem met de rekeningen van UPC. Ik heb 3 brieven geschreven, zeker 20 maal gebeld. Alles zou goed komen, maar iedere maand ging het weer mis en werd er niets opgelost. Ik had enkele maanden eerder gelezen over een consumenten organisatie, die dat soort problemen voor je aanpakt. Wanhoopig ben ik op een zaterdag naar de site gaan zoeken, en heb daar al mijn gegevens ingevuld. Die maandag daar op volgend ging de telefoon: U spreekt met de service manager van UPC. Ik kreeg 4 maanden gratis telefoon abbonament + internet, en alle problemen werden ter plekke opgelost.(Dat was ok zo op de eerst volgende rekening) Maar ik ben niet blij, als ik denk aan al die telefoontjes van: Maar het ligt aan u, ect. en andere frustraties. De bloemen heb ik afgeslagen en over twaalf maanden zeg ik alles op. Nee ik ben niet blij, straks misschien als ik van UPC af ben.

Met vriendelijke groet Paolo

Gesloten