Hallo,
Graag hoor ik of ik hier iets aan kan doen want ik ben hier zeer ontevreden over.
Ik heb mijn internet en tv abbo 1 jaar verlengt bij KPN online via mijn account heb ik de snelheid aangepast omlaag zodat na het aflopen van mijn jaarcontract het maandbedrag niet duurder zou worden.
Er staat
maandbedrag: €40,-
na 6 maanden €68,-
daar ben ik mee akkoord gegaan.
1e factuur: €62,zoveel
2e factuur: €63,zoveel
Bellen; zegt de medewerker ja heel veel mensen vallen hiervoor. In de bevestigingsmail staat het anders, nml:
Prijs per maand met actie korting.
Prijs per maand na afloop van tijdelijke actiekorting.
Blijkbaar is die tijdelijke actiekorting nog de oude korting van het aflopende contract die zojuist zou komen te vervallen.
Dus in de gepresenteerde prijs online voor een nieuw jaarcontract waarmee ik akkoord gegaan ben is een korting meegerekend die niet van toepassing was en een paar dagen later verviel en nu kom ik op een veel hoger maandbedrag! Wat zijn dit voor misleidende praktijken?!
Als KPN online aangeeft
per maand betaal je : €40,-
na 6 maanden betaal je : €68,-
en dan in een bevestigingsmail er iets anders van maakt waardoor je op een veel hoger maandbedrag uitkomt..
MAG DIT ?!?!
De werkelijke maandprijs staat nergens?! Waar had ik kunnen lezen dat ik een abonnement voor €62,..€63,.. per maand (Blijkbaar betaal ik nu ook niet eens elke maand hetzelfde) heb afgesloten?
(Ik hoop dat de bijlages uploaden, blijf foutmeldingen krijgen)
Verlengen KPN door misleiding veel hoger maandbedrag
-
- Berichten: 45
- Lid geworden op: 12 jun 2017 15:17
Re: Verlengen KPN door misleiding veel hoger maandbedrag
Waarschijnlijk wil je elk jaar korting en pas je je abonnement aan om dat te krijgen.
Online aanpassen is sowieso niet handig, want met een computer valt niet te onderhandelen, met een medewerker wel.
Ik kreeg onlangs bij verlenging 12X 15 euro korting,verdubbeling van de internetsnelheid, gratis een 2e extra pakket.
Na een jaar vervallen deze voordelen,behalve de extra snelheid en dan kan ik kijken wat ik doe.
De korting van 15 euro blijft ook wel,maar moet na een jaar 15 euro per maand betalen voor ESPN,wat ik nu gratis heb,ik kom dan weer op mijn oorspronkelijke maandbedrag uit.
Nu toch 180 euro verdiend, en extra zenderpakket.
Ik vermoed dat jij abonnement hebt aangepast, terwijl je contract nog niet was afgelopen.
Altijd minimaal een jaar wachten, liefst iets langer.
Klanten die elk jaar op de dag nauwkeurig bellen voor korting, krijgen minder voor elkaar, dan iemand anders.
Online aanpassen is sowieso niet handig, want met een computer valt niet te onderhandelen, met een medewerker wel.
Ik kreeg onlangs bij verlenging 12X 15 euro korting,verdubbeling van de internetsnelheid, gratis een 2e extra pakket.
Na een jaar vervallen deze voordelen,behalve de extra snelheid en dan kan ik kijken wat ik doe.
De korting van 15 euro blijft ook wel,maar moet na een jaar 15 euro per maand betalen voor ESPN,wat ik nu gratis heb,ik kom dan weer op mijn oorspronkelijke maandbedrag uit.
Nu toch 180 euro verdiend, en extra zenderpakket.
Ik vermoed dat jij abonnement hebt aangepast, terwijl je contract nog niet was afgelopen.
Altijd minimaal een jaar wachten, liefst iets langer.
Klanten die elk jaar op de dag nauwkeurig bellen voor korting, krijgen minder voor elkaar, dan iemand anders.