LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Waarom geen UPC internet en bellen nemen?
Waarom geen UPC internet en bellen nemen?
Ik betaal nu € 70 per maand voor bellen en internetten via KPN/Planet. Kan overstappen naar UPC en dan betaal ik voor hetzelfde pkket € 20 in het eerste jaar en daarna € 30. Nu lees ik hier heel veel klachten over UPC, maar heb net ook 56 minuten in de wacht gestaan bij planet. Dus imo zijn al die providers vervelende slecht service verleenende bedrijven, waar alles veel te traag gaat.
Nu spreekt die € 40-50 per maand voordeel me wel aan. Maar waarom zou ik het niet moeten doen. (Ik lees wel over een hoop narigheid, maar dat zijn steeds weer specifike gevallen. Ben dus iop zoek naar gefundeerde kritiek. Wat is er mis met het product?) Woon in het centrum van Rotterdam, dus de kabel en zo zou in orde moeten zijn?
Kom maar op met de pro's en cons?
Nu spreekt die € 40-50 per maand voordeel me wel aan. Maar waarom zou ik het niet moeten doen. (Ik lees wel over een hoop narigheid, maar dat zijn steeds weer specifike gevallen. Ben dus iop zoek naar gefundeerde kritiek. Wat is er mis met het product?) Woon in het centrum van Rotterdam, dus de kabel en zo zou in orde moeten zijn?
Kom maar op met de pro's en cons?
Re: Waarom geen UPC internet en bellen nemen?
hoi in begin aardig wat problemen gehad en spreek ik over 4 tot 5 jaar geledenmet upc.
en meestal waren het hele kleine storingen die zo weer werden opgelost door de helpdesk.
verder ben ik zeer tevreden over het product internet en bellen en ken meerdere mensen die het ook als zeer positief ervaren.
verder is er soms heel af en toe een dipje in de snelheid maar is niet altijd gelukkig.
en woon ook in r,dam Z.Z
en meestal waren het hele kleine storingen die zo weer werden opgelost door de helpdesk.
verder ben ik zeer tevreden over het product internet en bellen en ken meerdere mensen die het ook als zeer positief ervaren.
verder is er soms heel af en toe een dipje in de snelheid maar is niet altijd gelukkig.
en woon ook in r,dam Z.Z
Laatst gewijzigd door aadk op 23 okt 2006 22:52, 1 keer totaal gewijzigd.
ik heb nu 1 jaar upc internet digitaal en telefoon heb nog geen eene keer probleemen gehad en word ook goed geholpen
dus van mijn krijg upc de warme douce
dus van mijn krijg upc de warme douce
Ik wens je heel veel sterkte toe met UPC. Ik hoop dat je niet teveel storing krijgt. Bij mij in de wijk had ook iemand telefonie van UPC. Toen haar man een hartaanval kreeg en zei de dokter probeerde te bellen was er een storing. Helaas is deze man overleden. Had de telefoon wel gewerkt had hij waarschijnlijk nu nog geleefd. Zorg dus wel dat jee goedwerkende mobiel achter de hand heb. Voor geval van nood.
Laatst gewijzigd door Hasjroker op 23 okt 2006 19:27, 1 keer totaal gewijzigd.
dit is onzin dit gebeurt ook bij ptt en alle andere aanbieders.
en niemand in de buurt die een gsm had.
een storing kan altijd kijk maar eens naar kpn plus bellen laatste weken iedere keer ligt het er uit dus niet alleen upc hoor.
en niemand in de buurt die een gsm had.
een storing kan altijd kijk maar eens naar kpn plus bellen laatste weken iedere keer ligt het er uit dus niet alleen upc hoor.
Ik heb absoluut niets te klagen over UPC.
Het is altijd UPC dit, UPC dat, maar ik heb met planet (internet) veel meer storingen gehad en was blij dat ik weer terug kon naar UPC.
Mijn moeder, schoonouders, tante hebben bellen en internet via UPC en hebben ook niets te klagen.
Ik woon in het midden van het land.
Het is altijd UPC dit, UPC dat, maar ik heb met planet (internet) veel meer storingen gehad en was blij dat ik weer terug kon naar UPC.
Mijn moeder, schoonouders, tante hebben bellen en internet via UPC en hebben ook niets te klagen.
Ik woon in het midden van het land.
Ik hoop dat je dat die vrouw die nu haar man mist ook wil uitleggen. Nee het is een zootje bij UPC. Die telefoon klopt niet. Daar komt bij dat UPC digitale telefoon aanbiedt. Dat is veel kwetsbaarder als gewoon aleloge telefoon. Digitale telefoon van KPN is ook K. Je moet gewwon aneloge telefoon nemen of zorgen dat je voor nootgevellen er een mobieltje bij heb. Dan valt het te doen. Die vrouw die haar man mist heeft overgens wel spijt als haren op haar hoofd. Nu heeft ze weer aneloge telefoon en daarna nooit geen uitval meer gehad. maar ja daar heeft ze haar man niet mee terug. Trouwens wel erg onbeschoft om en woord onzin bij een overleiden te gebruiken.
70 euro in de maand dan moet je wel een snelle downstream hebben
voor 34,95 heb je ook planet internet plusbellen hier komen dan geen kpn kosten bij. het telefoongedeelte van internetplusbellen is wel wat storingsgevoeliger dan gewone telefoonlijn. maar lang niet zo storingsgevoelig als bellen via de kabel. hou er wel rekenig mee dat planet eenmalig kosten in rekening brengt om naar een lagere snelheid te gaan ik meen 30 euro.veder is het zo als je overstapt naar de kabel het veel moeilijker is om nog eens over te stappen naar een andere provider.
voor 34,95 heb je ook planet internet plusbellen hier komen dan geen kpn kosten bij. het telefoongedeelte van internetplusbellen is wel wat storingsgevoeliger dan gewone telefoonlijn. maar lang niet zo storingsgevoelig als bellen via de kabel. hou er wel rekenig mee dat planet eenmalig kosten in rekening brengt om naar een lagere snelheid te gaan ik meen 30 euro.veder is het zo als je overstapt naar de kabel het veel moeilijker is om nog eens over te stappen naar een andere provider.
Als je € 70,00 per maand betaald bij planet heb je volgens mij het confort abbo a € 59,95 verhoogd met € 10,00 per maand voor onbeperkt bellen naar vaste nummers.
Dan heb je een down- van 6 Mb/s en een up- load snelheid van 768 Kb/s
De door jou genoemde bedragen komen overeen met het chello easy + telefonie basis maar dan heb je absoluut GEEN vergelijkbaar pakket met wat je nu hebt.
Dan zijn de snelheden down 1,5 Mb/s en 256 Kb/s upload wat beduidend minder is.
En wil je 24 uur per dag vrij kunnen bellen komt er bovenop nog eens € 10,-- per maand bij.
Enigszins vergelijkbaar met hetgeen je nu hebt is chello light + tel freetime a € 39,95 + € 5,00 voor 24 uur vrij bellen, dat bespaart je dan € 25,00 per maand maar met de halve downloadsnelheid en een iets hogere uploadsnelheid.
Wat betreft de storingen en service kan het goed gaan natuurlijk, maar het kan ook goed fout gaan, en het is meestal zo dat als het eenmaal fout gaat "de wet van murphie" in werking treed en alles fout gaat wat er maar fout kan gaan.
Mijn persoonlijke ervaringen met upc zijn niet best, spookrekeningen - afsluiting na niet betalen dubbele facturering, weigering heraansluiting ondanks dat fout met dubbele facturering was toegegeven, en veel storingen (was tot 2 jaar terug ongeveer) had alleen internet en tv van upc geen telefoon.
Op dit moment heb internetplusbellen van KPN tot op heden heb ik hiermee goede ervaringen, doch ook met KPN schijnen op dit moment veel problemen te zijn dus nog afkloppen tot heden.
Mijn persoonlijke mening is als hetgeen je hebt goed werkt, je voor een paar euro niet op een ander moet gaan.
Dan heb je een down- van 6 Mb/s en een up- load snelheid van 768 Kb/s
De door jou genoemde bedragen komen overeen met het chello easy + telefonie basis maar dan heb je absoluut GEEN vergelijkbaar pakket met wat je nu hebt.
Dan zijn de snelheden down 1,5 Mb/s en 256 Kb/s upload wat beduidend minder is.
En wil je 24 uur per dag vrij kunnen bellen komt er bovenop nog eens € 10,-- per maand bij.
Enigszins vergelijkbaar met hetgeen je nu hebt is chello light + tel freetime a € 39,95 + € 5,00 voor 24 uur vrij bellen, dat bespaart je dan € 25,00 per maand maar met de halve downloadsnelheid en een iets hogere uploadsnelheid.
Wat betreft de storingen en service kan het goed gaan natuurlijk, maar het kan ook goed fout gaan, en het is meestal zo dat als het eenmaal fout gaat "de wet van murphie" in werking treed en alles fout gaat wat er maar fout kan gaan.
Mijn persoonlijke ervaringen met upc zijn niet best, spookrekeningen - afsluiting na niet betalen dubbele facturering, weigering heraansluiting ondanks dat fout met dubbele facturering was toegegeven, en veel storingen (was tot 2 jaar terug ongeveer) had alleen internet en tv van upc geen telefoon.
Op dit moment heb internetplusbellen van KPN tot op heden heb ik hiermee goede ervaringen, doch ook met KPN schijnen op dit moment veel problemen te zijn dus nog afkloppen tot heden.
Mijn persoonlijke mening is als hetgeen je hebt goed werkt, je voor een paar euro niet op een ander moet gaan.
[quote=hasjroker]Ik wens je heel veel sterkte toe met UPC. Ik hoop dat je niet teveel storing krijgt. Bij mij in de wijk had ook iemand telefonie van UPC. Toen haar man een hartaanval kreeg en zei de dokter probeerde te bellen was er een storing. Helaas is deze man overleden. Had de telefoon wel gewerkt had hij waarschijnlijk nu nog geleefd. Zorg dus wel dat jee goedwerkende mobiel achter de hand heb. Voor geval van nood.[/quote]
Ik het twee mobiel telefoons dus als het een keertje uitvalt is dat geen probleem. Bedankt voor de reacties. Ik betaal overigens €35 aan planet en €35 aan een vaste telefoonlijk ban KPN per maand.
Als iemand nog andere tips heeft wat ik het best kandoen... ? Graag?
Ik het twee mobiel telefoons dus als het een keertje uitvalt is dat geen probleem. Bedankt voor de reacties. Ik betaal overigens €35 aan planet en €35 aan een vaste telefoonlijk ban KPN per maand.
Als iemand nog andere tips heeft wat ik het best kandoen... ? Graag?
je kan ook het kpn abonnement naar bel budget laten omzetten en
dan tiscali nemen het 6mb abonnement kost nu 14,95 per maand voor 5 euro meer kunnen je ook een telefoonabonnement erbij nemen waarmee je gratis naar alle vaste tel nummers kan bellen.je zit bij het overstappen vaak wel even zonder internet.maar na enig onderzoek in de materie zul de tot de conclusie komen dat er betere en goedkopere
alternatieven zin als de kabelbedrijven.
dan tiscali nemen het 6mb abonnement kost nu 14,95 per maand voor 5 euro meer kunnen je ook een telefoonabonnement erbij nemen waarmee je gratis naar alle vaste tel nummers kan bellen.je zit bij het overstappen vaak wel even zonder internet.maar na enig onderzoek in de materie zul de tot de conclusie komen dat er betere en goedkopere
alternatieven zin als de kabelbedrijven.
Ik heb een 16-24Mbit abonnement en 500 minuten gratis bellen per maand en daarna 0,5 cent per minuut en €8,50 voor de lineshare totaal € 38,45 per maand.
Daarvoor Planet en KPN iets van €75,00 per maand plus telefoonkosten
Daarvoor Planet en KPN iets van €75,00 per maand plus telefoonkosten
Neem maar gerust Upc heb al een jaar bellen,en internet,3 jaar nooit geen problemen gehad, woon in nijmegen., meld je maar rustig aan. soms is er wel eens een storing, maar iedereen heeft ook een mobiel, dus dan neem je die toch. maar storingen kunnen overal zijn.pas kpn nog. dat kun je nooit voorzien. antoinette
Mensen, wij hebben een vaste isdn-aansluitng van KPN.
ik moet je zeggen dat er nog nooit een storing op de lijn is geweest.
Denk toch dat Kpn de allerbeste telefoon aanbieder in nderland is.
Wanneer je een probleem hebt, ze doen er gelijk wat aan.
Wat betreft internet, ik heb xs4all. ben tevreden daarover.
maar ze zijn bij ons in dewijk een glasvezel-netwerk aan het aanleggen, dus misschie ntoch maar op het glasvezel-internet overstappen.
ik moet je zeggen dat er nog nooit een storing op de lijn is geweest.
Denk toch dat Kpn de allerbeste telefoon aanbieder in nderland is.
Wanneer je een probleem hebt, ze doen er gelijk wat aan.
Wat betreft internet, ik heb xs4all. ben tevreden daarover.
maar ze zijn bij ons in dewijk een glasvezel-netwerk aan het aanleggen, dus misschie ntoch maar op het glasvezel-internet overstappen.
KPN is juist bezig om de vaste telefonie afdeling van de hand te doen gezien de grote verliezen erop.
maar toch is het de beste operator,nooit mee problemen gehad
Bedoel je in alle ernst hiermee KPN, dat kun je niet menen
-
Ben juist overgestapt naar de KPN, dit is een stuk goedkoper dan UPC. Pak een belbudget abbo, doe daar een fatsoenlijk adsl abbonement bij en bel via voip. Is er een storing, ben je nog steeds telefonisch bereikbaar (door je analoge lijn). Nog een schotel op je dak en je bespaart weer een €20,00. Nee overstappen is niet eng.
Klopt zolang je maar niet NAAR upc overstapt, want anders wordt het pas echt eng.Nee overstappen is niet eng
Ik vind die upc toch echt de slechtse kabelmaatscapy die er is.