LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo aansluitkosten

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
issyezza

Ziggo aansluitkosten

Ongelezen bericht door issyezza »

Ik heb bij Ziggo een 3 in1 abonnement genomen, en de actie was geen aansluitkosten. Eenmaal aangesloten deed mijn internet het niet. Monteur is langs geweest en er moest ergens in de buurt handmatig een verbinding hersteld worden. Ik moet nu 66 euro betalen (35 euro voorrijkosten en de rest aanmaningskosten). Elke keer als ik klacht indien word ik genegeerd en loopt de procedure gewoon door. Nu ben ik afgesloten en op die manier gedwongen om toch dat bedrag + aansluitkosten te betalen. Heeft iemand anders ook dit soort ervaringen met Ziggo?

Issy Ezza

alfatrion

Re: Ziggo aansluitkosten

Ongelezen bericht door alfatrion »

Voorop gesteld dat Ziggo moet bewijzen dat u aansluitkosten moet betalen, vraag ik me af of u hier zelf (tegen)bewijs van heeft, zoals een screenshot o.i.d.

devious

Ongelezen bericht door devious »

En volgens mij gaat het verhaal heel anders. Monteur heeft werk verricht ergens en de klant moet dat betalen? Hmm, dat zou ook voor het eerst zijn. En 66 euri waarvan 35 voorrijkosten...en de rest aanmaningen?! Pardon?

Voor den draad ermee!

ruud_a

Ongelezen bericht door ruud_a »

nooit problemen gehad met ziggo
zelfs de klantenservice was beleefd toen ik een vraag had

ik moet daar wel aan toevoegen dat ik eigenlijk door de klantenservice alle bedrijven waar ik ooit contact mee heb gehad netjes en vlot ben geholpen

dit in tegenstelling tot de horrorverhalen die je soms leest en hoort

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

ruud_a schreef:nooit problemen gehad met ziggo
zelfs de klantenservice was beleefd toen ik een vraag had

ik moet daar wel aan toevoegen dat ik eigenlijk door de klantenservice alle bedrijven waar ik ooit contact mee heb gehad netjes en vlot ben geholpen

dit in tegenstelling tot de horrorverhalen die je soms leest en hoort
Waarschijnlijk stel jij je vraag een de helpdesk op een normale manier.... Ik heb ook nog nooit problemen gehad met een helpdesk.

devious

mensenmensen... we schieten aan de TS voorbij...

Als je nooit betaalt word je inderdaad vanzelf afgesloten. Plicht tot betalen blijft ook inderdaad staan.
Ik denk dat de TS zoiets bedoelt.

ruud_a

devious schreef:mensenmensen... we schieten aan de TS voorbij...

Als je nooit betaalt word je inderdaad vanzelf afgesloten. Plicht tot betalen blijft ook inderdaad staan.
Ik denk dat de TS zoiets bedoelt.
TS vindt dat de verplichting om te betalen niet bestaat in dit geval
de actie was geen aansluitkosten
en als er ergens in de buurt een aansluiting moet worden gemaakt is dat voor kosten van de ziggo
de ziggo heeft blijkbaar een andere kijk op de zaak

nevermind

Ongelezen bericht door nevermind »

issyezza schreef:Ik heb bij Ziggo een 3 in1 abonnement genomen, en de actie was geen aansluitkosten. Eenmaal aangesloten deed mijn internet het niet. Monteur is langs geweest en er moest ergens in de buurt handmatig een verbinding hersteld worden. Ik moet nu 66 euro betalen (35 euro voorrijkosten en de rest aanmaningskosten). Elke keer als ik klacht indien word ik genegeerd en loopt de procedure gewoon door. Nu ben ik afgesloten en op die manier gedwongen om toch dat bedrag + aansluitkosten te betalen. Heeft iemand anders ook dit soort ervaringen met Ziggo?

Issy Ezza

Stuur Alex een PB:

https://forum.www.trosradar.nl/memberli ... e&u=139254

devious

Maar als je bent afgesloten moet je inderdaad her-aansluitkosten betalen. Haar contract was "zonder aansluitkosten", dat is dus NIET dat je gratis wordt aangesloten als je wéér bent afgesloten omdat je constant niet betaalt. ... :shock:

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

devious schreef:Maar als je bent afgesloten moet je inderdaad her-aansluitkosten betalen. Haar contract was "zonder aansluitkosten", dat is dus NIET dat je gratis wordt aangesloten als je wéér bent afgesloten omdat je constant niet betaalt. ... :shock:
Dat is dus onzin. Als je de rekening betwist heb je alle recht deze niet te betalen en moet ziggo maar bewijzen dat zij gelijk hebben. Bovendien is de rekening m.i. niet ver genoeg opgelopen om afsluiting te rechtvaardigen. Dit riekt naar machtsmisbruik.

devious

machtsmisbruik?

Eerder een kwestie van de AlgemeneVoorwaarden lezen en gewoon even netjes de Klantenservice op de hoogte stellen. Kan inderdaad even duren, maar als dan eenmaal in het systeem staat wat er aan de hand is kan daar naar worden gehandeld. Een signaal-afsluiting is pas na 3 maanden. Meestal omdat mensen ineens besluiten dat het nu wel genoeg is geweest en enken dat als ze niet betalen er wel iemand komt die hen even helpt. Dat is dus niet zo en nog nooit geweest. Heb je een probleem dan hoor je dat asap te melden bij de Klantenservice opdat het kan worden verholpen. Liefst binnen 6 weken, want na 6 weken en zonder tegenbericht heeft een eindgebruiker het recht om direct op te zeggen ende schade te claimen. De schade valt dat meestal reuze mee, de ergernis niet.

Mond houden, bellen naar de Klantenservice en vooral normaal proberen te blijven doen. Kan ik ook niet, want als ik bel hebben uiteraard alle randdebielen dienst.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Ik las net in de Algemene Voorwaarden (Artikel 9.3) van Ziggo dat zeurende klanten dertig stokslagen tegemoet kunnen zien :shock:

Die bedrijven denken dat ze echt alles mogen.

ruud_a

Bob Schurkjens schreef:Ik las net in de Algemene Voorwaarden (Artikel 9.3) van Ziggo dat zeurende klanten dertig stokslagen tegemoet kunnen zien :shock:

bij sommige bedrijven is het dertig zweepslagen, dus het valt nog mee bij ziggo

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

ruud_a schreef:
Bob Schurkjens schreef:Ik las net in de Algemene Voorwaarden (Artikel 9.3) van Ziggo dat zeurende klanten dertig stokslagen tegemoet kunnen zien :shock:

bij sommige bedrijven is het dertig zweepslagen, dus het valt nog mee bij ziggo

Pfft wat denken die bedrijven wel.

Gesloten