LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo onbereikbaar voor niet-klanten

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
av62

Ziggo onbereikbaar voor niet-klanten

Ongelezen bericht door av62 »

Iemand heeft mijn google mailadres opgegeven als zijn contactadres voor Ziggo. Sindsdien stuurt Ziggo mij mededelingen over facturen die betaalt moeten worden, dat internet sneller zou worden, enz.

Maar hoe vertel je nu dat er iets fout gaat? Een reply op al die mails werkt niet. Op de site van Ziggo is geen enkel email adres te vinden. Ja, er staat een betaald 0900 telefoonnummer op; daar betaal je de "gebruikelijke belkosten" voor; geen enkele indicatie of dat 10 cent of 10 euro per minuut is. Heb ik 2x gebeld; na een wir-war van menu's krijg ik te horen dat de wachttijd minimaal 10 minuten is.

Dat ga ik dus niet doen om een fout van iemand anders te herstellen.

Hoe krijg ik Ziggo aan het verstand gepeuterd dat hier een verkeerd emailadres gebruikt is, en er hier dus feitelijk sprake is van ongewenste spammail (ik ben geen klant en ik wil geen mail van Ziggo).

De elektronische prullenbak is oneindig groot gelukkig.

henk51

Re: Ziggo onbereikbaar voor niet-klanten

Ongelezen bericht door henk51 »

Beste av62,

Er staat op de site een mogelijkheid om een contactformulier in te vullen. Wellicht is dat een optie.
Tweede optie is om bij een kennis/vriend/familielid die wel ziggo heeft zijn telefoon te gebruiken die belt gratis. Meestal heb ik binnen 1 minuut de klantenservice te pakken.
Sukses ermee. Het is inderdaad vervelend voor u maar niet onoplosbaar.

gr Henk

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Twitter of Facebook is ook een optie. De keren dat ik ze nodig heb gehad ging dat heel efficient via Twitter. En het kost helemaal niets...

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

En de afzender (ziggo) blokkeren in de spamlijst.

Van de website van Ziggo:

Wat is het normale tarief?

Normaal tarief betekent dat je dezelfde kosten betaalt als voor het bellen naar een vast nummer. Er worden dus geen extra kosten berekend voor het bellen naar een 0900-nummer waarvoor het normale tarief geldt.

av62

Ik had op 8 februari al eens het contactformulier gebruikt; maar behalve een automatische mail niets meer gehoord. Zojuist heb ik nog maar eens het contactformulier gebruikt .

Ik ben gelukkig geen klant van Ziggo en zal het na deze ervaringen ook niet gauw worden.

Adel Tikkers
Contacteer:

Ongelezen bericht door Adel Tikkers »

Wanneer je bij Gmail gewoon aangeeft dat deze e-mails spam zijn, komen ze na 2 à 3 keer gewoon in het vakje spam en heb je er geen last meer van. Of maak simpel een filter aan en verwijder ze automatisch.

Contact opnemen met Ziggo is gewoon zinloos en bovenal zonde van jouw tijd.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

av62 schreef:Ik had op 8 februari al eens het contactformulier gebruikt; maar behalve een automatische mail niets meer gehoord. Zojuist heb ik nog maar eens het contactformulier gebruikt .

Ik ben gelukkig geen klant van Ziggo en zal het na deze ervaringen ook niet gauw worden.
De andere aanbieders zijn gelukkig perfect. Daar zien we hier ook nooit klachten over....

av62

Ziggo heeft gereageerd op het laatste contactformulier. Ze vertelden dat mijn emailadres al op 11 februari uit hun lijsten gehaald was. Daar was mij echter geen bevestiging van gestuurd. Hoe er op 1 april dan nog een gerichte mail gestuurd werd naar mijn emailadres kon men niet verklaren.
De andere aanbieders zijn gelukkig perfect. Daar zien we hier ook nooit klachten over....
Dat heb ik ook niet beweerd. Maar met sommige aanbieders kom je makkelijker in contact. Blijkbaar heeft Ziggo ook een probleem in de aanmeldprocedure die een emailadres accepteert zonder te verifiëren.

Nou ja. Volgende emails van Ziggo gaan naar de prullenbak c.q. bakje ongewenst.

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

av62 schreef:Ziggo heeft gereageerd op het laatste contactformulier. Ze vertelden dat mijn emailadres al op 11 februari uit hun lijsten gehaald was. Daar was mij echter geen bevestiging van gestuurd. Hoe er op 1 april dan nog een gerichte mail gestuurd werd naar mijn emailadres kon men niet verklaren.
Dat heb ik ook niet beweerd. Maar met sommige aanbieders kom je makkelijker in contact. Blijkbaar heeft Ziggo ook een probleem in de aanmeldprocedure die een emailadres accepteert zonder te verifiëren.
Nou ja. Volgende emails van Ziggo ga
an naar de prullenbak c.q. bakje ongewenst.
zeker doen, blijf je nog lang klant bij Ziggo, misschien dat Ziggo jouw loost :)

Gesloten