Ook maar voor alle zekerheid mijn VISA-kaart geblokkeerd!
Hopelijk ben ik nu save!
Pure oplichterij!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] AllAboutPrizes.nl
-
Re: AllAboutPrizes.nl
hi, kunt u daar te verblijven verwijderd van deze onderneming. De wijze waarop zij zaken doen is "zeer twijfelachtig". Ik heb gehad uitgebreide ervaring met deze uitrusting organisatie en uit wat ik heb geconstateerd dat de meeste van hun on-line activiteiten zijn verdere geduwd door vele geaffilieerden. Ik verzeker u dat doel is alleen te heffen voor kaarten en geld krijgen van u!! Gewoon doet niet mee bemoeien met de betrokkenen. Indien deze onderneming krijgt uw kaart details immedaitely opzeggen van de transactie toestemming met uw kaart uitgever.
Re: AllAboutPrizes.nl
Haha, GoogleTranslate?consumeraction schreef:hi, kunt u daar te verblijven verwijderd van deze onderneming. De wijze waarop zij zaken doen is "zeer twijfelachtig". Ik heb gehad uitgebreide ervaring met deze uitrusting organisatie en uit wat ik heb geconstateerd dat de meeste van hun on-line activiteiten zijn verdere geduwd door vele geaffilieerden. Ik verzeker u dat doel is alleen te heffen voor kaarten en geld krijgen van u!! Gewoon doet niet mee bemoeien met de betrokkenen. Indien deze onderneming krijgt uw kaart details immedaitely opzeggen van de transactie toestemming met uw kaart uitgever.