LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] AllAboutPrizes.nl

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
patricia2012

AllAboutPrizes.nl

Ongelezen bericht door patricia2012 »

Ik heb me ingeschreven bij AllAboutPrizes.nl voor 14 dagen zou ik gratis ingeschreven staan en daarna kost het mijn 29 euro per maand.

Nu ben ik bang dat ik niet meer van hun afkom en dat ik iedere maand 29 euro kwijt ben, wie kan me helpen?

Dit staat op hun site:
Vindt u het ook moeilijk het overzicht te bewaren van de vele wedstrijden op het internet? Of bent u het beu om massa’s e-mails te ontvangen zodra u zich op een online wedstrijd hebt ingeschreven?

Dan bent u bij ons aan het juiste adres. AllAboutPrizes.nl is een wedstrijdservice voor mensen zoals u, die graag willen winnen maar het uiteindelijk toch te lastig vinden om deel te nemen. Wij zorgen ervoor dat u doorlopend wordt ingeschreven voor wedstrijden, voor een totaal prijsbedrag van duizenden euro’s per maand.

U hoeft niets te doen, u krijgt geen e-mails van aanbieders en dergelijke, u hoeft alleen maar te controleren of u van ons een e-mail krijgt waarin staat dat u gewonnen hebt! Zo eenvoudig is het, en zo hebben duizenden andere Nederlanders het al vóór u gedaan.

1. U neemt het hele jaar doorlopend deel aan wedstrijden voor een totaal prijsbedrag van miljoenen!

2. U hebt meer kans om te winnen via AllAboutPrizes.

3. U kunt er zeker van zijn dat u alleen deelneemt aan wedstrijden van serieuze aanbieders. 4. AllAboutPrizes controleert of alle prijzen uitgereikt worden.

5. U wordt iedere dag voor nieuwe wedstrijden ingeschreven.

6. Wij nemen rechtstreeks contact met u op als u gewonnen hebt.

7. U hoeft niets te doen, wij zorgen overal voor.

bartpieters

Re: AllAboutPrizes.nl

Ongelezen bericht door bartpieters »

Ik heb gisteren hetzelfde gedaan nav een IQ-testje via Facebook. Facebook kan ik toch wel vertrouwen dacht ik....

Je hebt maar heel weinig tijd om je account op te zeggen.

Uit de voorwaarden blijkt dat je 10 dagen voor het verlopen van de periode moet opzeggen. Bij een gratis proefperiode van 14 dagen is dat dus na 4 dagen. Gisteren ingeschreven, nog 3 dagen over dus.

Opzeggen kan alleen per telefoon (+45 36947003 in Denemarken (!) maandag-vrijdag tussen 13-15), per post (naar Denemarken... ik ga er toch maar een postzegel aan wagen) of via je account op de site.

Dat laatste lijkt gemakkelijk, maar vanwege beveiligingsredenen geven ze aan dat je account pas na 48 uur beschikbaar komt. Als ze zich houden aan die 48 uur is er geen probleem..... als (!).

Iets van hoop heb ik wel: ze geven ook aan dat je 14 dagen herroepingsrecht hebt. Dat rekt de tijd ietsjes op. Daar gelden overigens wel nog meer beperkingen op in de communicatie: dat mag alleen via de telefoon of post.

Ik ga vanmiddag tussen 1 en 3 maar eens bellen maar ik ben toch bang dat ze hun geld verdienen doordat het erg lastig is om tijdig binnen je proefperiode je abonnement op te zeggen.

ruud_a

Ongelezen bericht door ruud_a »

Ik heb gisteren hetzelfde gedaan nav een IQ-testje via Facebook. Facebook kan ik toch wel vertrouwen dacht ik....

wat was de uitslag van dat IQ-testje??

bartpieters

Zo hoog dat je niet zo verwachten dat ik er in zou trappen :-D

Je kan natuurlijk een heleboel van Facebook vinden zoals hoe ze omgaan met je gegevens, maar ze staan er niet om bekend dat ze je geld uit de zak proberen te kloppen.

Ik probeer inmiddels ook via Facebook het e.e.a. in gang te zetten.

bartpieters

Inmiddels het bedrijf gebeld en een bevestiging gehad dat het abonnement geannuleerd is. Het gesprek verliep kort en zakelijk en al snel had ik de bevestiging in de mail.

Het lijkt goed, maar voor alle zekerheid de credit card in kwestie laten blokkeren en een nieuwe aangevraagd.

Zo kunnen ze niets meer en heb ik met de bevestigingsmail een soort van bewijs dat ik nergens meer aan vast zit.

tineke1971

Ongelezen bericht door tineke1971 »

Was dit telefoongesprek in het nederlands?
Ik heb me zelf, met mijn "IQ van 121", laten abonneren. En ik wil er ook van af!

stronkstronk

Ongelezen bericht door stronkstronk »

ZO!! Je hebt daar 100% KANS op winst. Ik ben lid geworden.

bartpieters

tineke1971 schreef:Was dit telefoongesprek in het nederlands?
Ik heb me zelf, met mijn "IQ van 121", laten abonneren. En ik wil er ook van af!
Het gesprek was in het Engels. In de orderbevestiging staat een lidmaatschapsnummer, 6 cijfers, en dat heb je nodig. Succes met het oplossen ervan. Ik voel me zelf weer wat geruster nu ik ook de credit card opnieuw heb aangevraagd. Is even wat ellende maar goed het zij zo.
stronkstronk schreef:ZO!! Je hebt daar 100% KANS op winst. Ik ben lid geworden.
Ze zeggen het heel listig: "Kans op winst: 100% zonder flauwekul" Dit kan op een aantal manieren iets anders betekenen dan dat je zeker winst maakt. Je kan het lezen dat je met zekerheid kans op winst maakt: je bent zeker van een (heel kleine) kans op winst. Je kan het lezen dat zij met zekerheid winst maken: er staat immers niet wie er winst maakt :-) Maar dat zal je al wel begrepen hebben....

seconds-out

Ongelezen bericht door seconds-out »

:shock:
Laatst gewijzigd door seconds-out op 31 jan 2012 00:00, 1 keer totaal gewijzigd.

patricia2012

Ik kan nog steeds niet inloggen, kun je niet via de site opzeggen?

Zijn toch oplichters?

patricia2012

En hoeveel kost dat gesprekje naar Denemarken?
Als ik nou niets doe wordt er dan iedere maand automatisch 29 euro van mijn creditcard afgeschreven?

stronkstronk

Ongelezen bericht door stronkstronk »

patricia2012 schreef:En hoeveel kost dat gesprekje naar Denemarken?
Als ik nou niets doe wordt er dan iedere maand automatisch 29 euro van mijn creditcard afgeschreven?
1 of 2 telefoontjes kost je uit eindelijk minder dan de 29 euro. Als jij zekerheid wil dan moet je bellen. Het enige dag zij doen is geld van je bankrekening halen.

bartpieters

patricia2012 schreef:Ik kan nog steeds niet inloggen, kun je niet via de site opzeggen?

Zijn toch oplichters?
Kunnen inloggen op de site kan 48 uur duren zeggen ze.....
En hoeveel kost dat gesprekje naar Denemarken?
Weet ik niet... vast minder dan 29 euro... Je kan ook een aangetekende brief sturen naar Denemarken en vervolgens de betaling laten storneren: dan sta je ook in je recht.
Dat en je hebt 100% zekerheid op een garantie op niet te ontkennen kans op fantastische prijzen natuurlijk. Moet je niet onderschatten!

Het blokkeren van mijn credit card en opnieuw aanvragen kostte me overigens geen geld. Ik zit alleen een weekje zonder maar dat is niet zo erg.

patricia2012

Okay ik wacht 48 uur en kijk of ik kan inloggen en misschien als het inloggen lukt of ik dan me kan afmelden. Ook zal ik kontakt opnemen met de creditcartmij en hun het probleem voorleggen. Doe je met een iq test mee en nou dit, moet er bijna om lachen(:

patricia2012

op facebook is het bij iedereen verwijderd dus misschien wel dankzij jou Bart toppie hoor :P

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

bartpieters schreef: Opzeggen kan alleen per telefoon (+45 36947003 in Denemarken (!) maandag-vrijdag tussen 13-15), per post (naar Denemarken... ik ga er toch maar een postzegel aan wagen) of via je account op de site.
Opzeggen moet op dezelfde wijze gedaan kunnen worden als inschrijven.
Als zij hier andere regels voor hanteren zou dit als 'onredelijk bezwarend' gezien kunnen worden.

Daarnaast - een online IQ test via facebook?
en facebook en betrouwbaar in een zin??

ruud_a

Ongelezen bericht door ruud_a »

Je kan natuurlijk een heleboel van Facebook vinden zoals hoe ze omgaan met je gegevens, maar ze staan er niet om bekend dat ze je geld uit de zak proberen te kloppen.

waar dacht je dat al die miljarden vandaan kwamen?
uiteindelijk toch uit de zakken van de gebruikers van facebook.

dan wel door de verkoop van je gegevens dan wel via bedrijven die reclame maken op facebook.
en eigenlijk gewoon door beide.

tineke1971

Probeer sinds 13u00 telefonisch binnen te geraken, maar krijg antwoordapparaat in het Deens, vermoed ik.
Versta er geen jota van!
Begin stilletjes aan ongerust te worden.
Er is daar toch geen tijdsverschil hé?
Probeer seffens vanaf 14u00 nog eens.
Op hoop van zegen...

tineke1971

Heb allaboutprizes in Denemarken dus niet telefonisch kunnen bereiken vandaag tussen 13u00 en 15u00. Was constant antwoordapparaat.
Daarom nog een brief gestuurd naar het adres in DK en aangetekend verstuurd, om mijn abonnement te annuleren.
Ben eens benieuwd!

patricia2012

Na 48 uur lukt inloggen niet!
Telefonisch zijn ze niet bereikbaar!
Krijg geen antwoord meer op mijn mails!

Ik heb mijn creditcard laten blokkeren!
Ze hebben niet mijn adresgegevens, ik ben wel 1 euro kwijt, ik ga ze geen aangetekende brief schrijven geloof daar ook niet meer in en nu mijn card geblokkeerd is kunnen ze me niets maken!

Gesloten