LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Alle Belspellen Opdoeken!!

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Mark Hendrikx

Alle Belspellen Opdoeken!!

Ongelezen bericht door Mark Hendrikx »

Het zal wel al veel vaker aan de orde zijn geweest maar ik moet het voor mezelf nog even 1 keer kwijt:

AL DIE BELSPELLEN MOETEN VAN DE BUIS!!!!!

Van s'ochtends vroeg voordat je moet werken tot diep in de nacht(nachtsuite) wordt je gebombardeerd met belspellen.
En dan die domme tantes die het presenteren.
Mensen,mensen waarom belt er nu niemand!!!!
De JACKPOT bedraagt maar liefst 6000 Euro!!!
Tja ten eerste kan mijn dochtertje van 6 jaar de meeste vragen/puzzels nog beantwoorden en ten tweede,MOCHT je ooit een X worden teruggebeld wordt je afgescheept met 121 Euro of zo ipv met die JACKPOT...
Wie controlleert dat?Is allemaal met gecomputeriseerde graphics dus die omroepen kunnen zelf uitbetalen wat ze willen.
Dat de JACKPOT er 1X in de maand uitgaat of zo is niet meer dan normaal.

En ik feliciteer iedereen met hun geldprijs van 100 euro.
Wil alleen niet graag ruilen met jullie telefoonrekening elke 2 maanden:)

!

Re: Alle Belspellen Opdoeken!!

Ongelezen bericht door ! »

Sommige kunnen echt moeilijk doen hoor.....
Niemand verplicht je om er naar te kijken!!!!

Gast

Re: Alle Belspellen Opdoeken!!

Ongelezen bericht door Gast »

okee heel oud bericht maar ik heb toch echt een keer 1500 euro gewonnen (ok ging wel 25% belasting af)

Gideon_
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 jul 2004 20:18

Re: Alle Belspellen Opdoeken!!

Ongelezen bericht door Gideon_ »

wat ze vaak zeggen, het is mooi weer, weinig mensen kijken bla bla.

Het is allemaal $$$$ makerij

Gast

Re: Alle Belspellen Opdoeken!!

Ongelezen bericht door Gast »

Ze denken daar bij die commerciele omroepen dat we gek zijn in NL. Ik zit er wel eens naar te kijken (minuutje ofzo) en ik vind het ZOOOOO dom. Wat een domme dozen die dat presenteren. En ZOOOOO irritant ook!! Het erge is dat er veel zwakkeren in de samenleving zijn die blijven bellen en dus veel geld onnodig uitgeven. Ik vind ook dat hier eens naar gekeken moet worden. En begin nu niet van: "dan zet je de tv toch uit" of "je hoeft er toch niet naar te kijken". Er zijn ook kinderen die dit zien en dan nog bellen ook. Of de al eerder genoemde 'zwakkeren' in de samenleving. Schandalig dat dit zomaar kan!!

Gesloten