| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] audi a2
Re: audi a2
Inderdaad, sinds ik die rommel met alle folders en papieren in de antwoordenvelop terugstuur wordt de hoeveelheid post van die lui minder.
Overigens Jimbo: jij schrijft:
Het antwoord lijkt mij: ja, ze moeten hun beloftes nakomen. Maar lees die brief nog maar eens goed: ze schrijven niet dat JIJ die a2 gewonnen hebt, dus dat hebben ze ook niet beloofd. De hoofdprijs, data is een a2, en ze hebben niet beloofd dat jij de hoofdprijs zal winnen.
Overigens Jimbo: jij schrijft:
.Zouden ze in principe die beloftes niet moeten nakomen??
Het antwoord lijkt mij: ja, ze moeten hun beloftes nakomen. Maar lees die brief nog maar eens goed: ze schrijven niet dat JIJ die a2 gewonnen hebt, dus dat hebben ze ook niet beloofd. De hoofdprijs, data is een a2, en ze hebben niet beloofd dat jij de hoofdprijs zal winnen.
ik kreeg vorige week ook weer een brief,dat het nu echt mijn laatste kans was om de auto te winnen!stuur ik het niet binnen 10 dagen op vervalt mijn prijs,wat een idioten, ik trap er dus echt niet in hoor!
ik vraag me af hoeveel audi"s ze op voorraad hebben! dit zijn gewoon oplichters!
ik vraag me af hoeveel audi"s ze op voorraad hebben! dit zijn gewoon oplichters!
waarom zijn het oplichters?
-
jnolten
inderdaad
jullie zijn niet de enigen, ik heb dit jaar al 15 brieven ontvangen
dat is heel erg niet-eerlijk want dan denk je gewoon dat je iets hebt gewonnen
jullie zijn niet de enigen, ik heb dit jaar al 15 brieven ontvangen
dat is heel erg niet-eerlijk want dan denk je gewoon dat je iets hebt gewonnen
heb je ook al 15 berichten over een gewonnen audi gehad dan?