Mijn zwager heeft 16 duizend euro verloren aan meedoen met vier australische loterijen.
Zijn er meer mensen die hieraan meegedaan heben?
Ook heeft hij spullen gekocht van garant-o-matic en lecturama.
Zijn hele huis staat ermee vol.
Je zal je natuurlijk afvragen waarom doet iemand zoiets. De reden is eenvoudig: hij zat in de manische fase van zijn depressie.
Nog even over die loterijen: alles staat in het Nederlands geschreven. Dus er moet hier ook een postadres zijn, kan men hier niets tegen beginnen???
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] australische loterijen
Re: australische loterijen
En de familie laat zo iemand rustig doorgaan en zachtjes naar de bekende kl*ten lopen.Je zal je natuurlijk afvragen waarom doet iemand zoiets. De reden is eenvoudig: hij zat in de manische fase van zijn depressie.
SCHANDALIG
Beste NAK,
Ben jij op de hoogte van de hele financiele handel en wandel van jouw familileden?
Ik heb een overspannen schoonzusje...moet ik vanwege haar toestand gelijk in haar bankpapieren duiken?
Ik dacht het niet....wij zijn niet onze broeder hoeders! Je kunt als familie, of wie dan ook niet op de hoogte zijn van wat jouw naasten allemaal uitspoken, eenvoudigweg omdat je hun (financiele)privacy moet respecteren, ongeacht een overspannen of manische toestand. Ik neem aan dat jij het ook niet leuk zou vinden als familie zich zo boven op jou zou storten!!
Ik dacht trouwens dat wij onze mening mochten geven over verschillende onderwerpen (in dit geval; KANSSPELEN...!!!!) en niet om hier mensen af te kraken!!
Man...Laat een ander toch in z'n waarde!!!
Ben jij op de hoogte van de hele financiele handel en wandel van jouw familileden?
Ik heb een overspannen schoonzusje...moet ik vanwege haar toestand gelijk in haar bankpapieren duiken?
Ik dacht het niet....wij zijn niet onze broeder hoeders! Je kunt als familie, of wie dan ook niet op de hoogte zijn van wat jouw naasten allemaal uitspoken, eenvoudigweg omdat je hun (financiele)privacy moet respecteren, ongeacht een overspannen of manische toestand. Ik neem aan dat jij het ook niet leuk zou vinden als familie zich zo boven op jou zou storten!!
Ik dacht trouwens dat wij onze mening mochten geven over verschillende onderwerpen (in dit geval; KANSSPELEN...!!!!) en niet om hier mensen af te kraken!!
Man...Laat een ander toch in z'n waarde!!!
Jammer, ik kan NAK niet bedanken voor hulp, maar had dat natuurlijk ook niet kunnen verwachten van iemand die de VRAAG niet goed leest.
Wel bedankt esmarc: iedereen mag, zolang je niet onder curatele staat, zelf zijn eigen zaken regelen
Wel bedankt esmarc: iedereen mag, zolang je niet onder curatele staat, zelf zijn eigen zaken regelen
Die gaf ik ook, maar dat staat jou waarschijnlijk niet aan.Ik dacht trouwens dat wij onze mening mochten geven over verschillende onderwerpen (in dit geval; KANSSPELEN...!!!!) en niet om hier mensen af te kraken!!
Kijk wie het schrijftMan...Laat een ander toch in z'n waarde!!!
Laatst gewijzigd door NAK op 08 jan 2006 21:44, 1 keer totaal gewijzigd.