LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Automatisch incasso opzeggen zo geregeld.
-
Automatisch incasso opzeggen zo geregeld.
Stuur een A4tje met in het kort uw klant en persoonlijke gegevens met handtekening en de datum wanneer u wilt stoppen. Diezelfde datum zet u ook op de RODE KAART, die u bij uw bank haalt, om uw machtiging in te trekken en mee zend met het A4tje. Desnoods aangetekend. Mocht er alsnog geld van uw rekening worden afgeschreven, gebruik de GELE KAART om de incasso ongedaan te maken.
Re: Automatisch incasso opzeggen zo geregeld.
Is het echt zo makkelijk????
-
JaWinterman schreef:Is het echt zo makkelijk????
123-geregeld
Het probleem is, dat er steeds meer ******** bedrijven zijn, die zich helemaal niets aantrekken van een rode kaart (ook als die aangetekend verzonden is) en rustig doorgaan met hun automatisch incasseren.
Maxiem.
Het probleem is, dat er steeds meer ******** bedrijven zijn, die zich helemaal niets aantrekken van een rode kaart (ook als die aangetekend verzonden is) en rustig doorgaan met hun automatisch incasseren.
Maxiem.
-
Dan weet je zeker dat het een 'niet serieus bedrijf' is. Dan is het tijd voor de gele kaart. Zolang die bedrijven het geld niet meer krijgen nemen ze vanzelf wel contact met jou op.
-
- Contacteer:
123-geregeld schreef:Stuur een A4tje met in het kort uw klant en persoonlijke gegevens met handtekening
Ik mis de pincode.
Daar heb ik wel eens van gehoord. Incassoburo's heten die toch?123-geregeld schreef:Zolang die bedrijven het geld niet meer krijgen nemen ze vanzelf wel contact met jou op.
Zijn dat bedrijven? Meer 1mansfracties met gevulde bovenmouwen toch?Winterman schreef:Daar heb ik wel eens van gehoord. Incassoburo's heten die toch?123-geregeld schreef:Zolang die bedrijven het geld niet meer krijgen nemen ze vanzelf wel contact met jou op.
Dank je, ik had werkelijk geen idee.esell schreef:@Jolijn
Zie hier wat een incassobureau doet:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Incassobureau
Geeft niet hoor daar is een forum voor om elkaar te helpen. Leuk plaatje trouwens
-
@ Teunbosseman & Winterman: Maak er maar een grap van.
Het is uw geld waar die bedrijven op geilen. U kunt daar zelf wat aan doen maar als u dat liever niet wilt.
Ik heb er wel goeie ervaring mee om het probleem zo op te lossen.
Het is uw geld waar die bedrijven op geilen. U kunt daar zelf wat aan doen maar als u dat liever niet wilt.
Ik heb er wel goeie ervaring mee om het probleem zo op te lossen.
Niet perse, maar die zou ik niet graag in persoon een aanmaninkje bij me zien afgeven.
Wat dacht je van niet meespelen? Succes gegarandeerd.123-geregeld schreef: Het is uw geld waar die bedrijven op geilen. U kunt daar zelf wat aan doen maar als u dat liever niet wilt.