LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bank/giro loterij

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
e.de.ruyterdewildt
Berichten: 10
Lid geworden op: 02 jan 2006 19:29

bank/giro loterij

Ongelezen bericht door e.de.ruyterdewildt »

Zag deze topic, maar niemand die het over de Bank/Giro loterij heeft. Ik doe meer dan 15 jaar hieraan mee. Je hebt al een prijsje als het laatste getal van je bank/giro valt. Dus van 0-9. In al die jaren is het 2 of 3 keer voorgekomen dat ik zo'n prijsje had (2 euro). Statistisch is dit dus niet mogelijk. Ik vind het helemaal niet erg dat ik geen grote prijs win (is ook nooit voorgekomen), goed doel nietwaar? Ook niet erg dat ik maar een paar keer in ruim 15 jaar 2 euro win. Maar het is de oneerlijkheid waar ik me aan stoor. Je kunt niet iedere keer gaan kijken op welk eindgetal de loterij is gevallen, je verwacht automatische bijschrijving. Maar toen ik na al die jaren eens mijn afschriften ging bekijken (daar heb je tijd voor wanneer je met de VUT gaat) kwam ik tot deze verbijsterende ontdekking! Meer mensen met deze ervaring?
Soms vraag ik me af of je bij automatische mededinging wel automatisch meedoet? Geldt ook voor automatisch meedoen met Staatsloterij?

Gesloten