Bank-giroloterij schrijft zomaar 6,50 euro extra af voor extra trekking.
Afgeschreven op 1 juni 2006.
Eerst gewone afschrijving van 6,50 en erna extra trekking van 6,50 euro.
Als je naar hun site gaat en kijkt bij veel gestelde vragen, staat er bij extra trekking dat dit onderdeel uitmaakt van de loterij.
Heb ik de loterij niet aangegeven dat ik 12 keer per jaar meespeel????
Dacht het toch wel, heb ze ook mailtje gestuurd dat ze kunnen terugboeken of ik zeg alles op.
Graag uw mening.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] bank-giroloterij
Re: bank-giroloterij
Mijn mening is dat je waarschijnlijk ook getekend heb voor een extra trekking op zijn tijd, kijk maar eens in de Algemene voorwaarden of zo, daar zal het vast instaan.
Even nakijken en jawel hoor
Even nakijken en jawel hoor
Artikel 3, Speelwijze
1. De deelnemer aan de BankGiro Loterij speelt mee met zijn lotnummer, dat bestaat uit zijn gironummer en/of zijn bankrekeningnummer aangevuld met twee cijfers.
2. Naast de maandelijkse trekkingen van de BankGiro Loterij vindt eenmaal per jaar een extra trekking plaats.
Vorig jaar heeft toch het zelfde gespeeld, werd ook zomaar afgeschreven of was de bedoeling.
Toen is alles afgeblazen.
Ik speel al jaren mee in bank-giroloterij en mijn inziens heeft mij daar nooit van op hoogte gesteld.
Toen is alles afgeblazen.
Ik speel al jaren mee in bank-giroloterij en mijn inziens heeft mij daar nooit van op hoogte gesteld.
Dat hoeft men ook niet, aangezien iedereen de algemene voorwaarden op de site kan lezen waar het gewoon in staat. Een beetje moeite mag je er wel voor doen....
Het geval waar jij naar verwijst ging meen ik over de Postcodeloterij rondom Koninginnedag en die hadden het niet van tevoren aangekondigd. Dat is iets anders als hier dus.
Het geval waar jij naar verwijst ging meen ik over de Postcodeloterij rondom Koninginnedag en die hadden het niet van tevoren aangekondigd. Dat is iets anders als hier dus.
Vorig jaar wilde men een extra trekking doen wegens het regeringsjubileum van de koningin. Uit de opbrengst zou een nationaal geschenk betaald worden. Uiteindelijk is hiervan toch afgezien, en is deze extra trekking afgeblazen. Echter de extra trekking die de Bankgiroloterij 1x per jaar mag doen heeft vervolgens wel gewoon plaatsgevonden in november 2005. Je hebt dus wel degelijk 13x betaald. Hetzelfde geldt voor de Postcodeloterij. Die hebben in augustus een extra trekking gehouden. In hun voorwaarden staat dat dat mag.