LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bankgiroloterij, klopt dit wel?

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Anoniempje99

Bankgiroloterij, klopt dit wel?

Ongelezen bericht door Anoniempje99 »

Beste forum leden,

Ik ontving vandaag meerdere enveloppen en een pakketje (met een spel, lijkt mij een welkomstcadeau of iets dergelijks in eerste instatie). In de enveloppen zaten diverse brieven met een brief waarop stond dat mijn rekeningnummer niet zou kloppen (er stond een ING bankrekeningnummer terwijl ik zelf bij de Rabobank zit). Ik heb mijzelf in ieder geval nooit aangemeld voor dit spel.

Nu kreeg ik ook nog een blaadje waarop al mijn gegevens op stonden. Hierop stond tot mijn verbazing ook het e-mailadres en telefoonnummer van mijn dochter. De geboortedatum, naam en adres waren van mij.

Wie heeft er ervaring met de Bankgiroloterij en weet iemand of dit een soort bevestiging van aanmelding is, en dat mijn dochter het misschien toch heeft gedaan (niet opzettelijk) en een ander rekeningnummer heeft ingevoerd?

Ik hoor graag jullie reacties, want maak me redelijk zorgen nu.

Dank!

dhc

Re: Bankgiroloterij, klopt dit wel?

Ongelezen bericht door dhc »

Dat zorgen maken is nergens voor nodig. Als je niet mee wil doen gooi je de troep in de kliko. Zonder jouw toestemming gebeurt er niks..Die gegevens kopen ze gewoon op....

Anoniempje99

Ongelezen bericht door Anoniempje99 »

Snap ik.

Mijn dochter en ik kregen een "reclamebriefje" en ik heb nogal makkelijk gezegd tegen mijn dochter, "Ja vul maar eens in, kijken of we wat winnen". Misschien een beetje dom van me, maar goed: mijn dochter zegt dat ze alleen mijn gegevens heeft ingevuld en geen rekeningnummer, wat ik nogal gek vind want volgensmij moet je ook direct een rekeningnummer invullen, toch?

Stel, dat ze dat rekeningnummer (wat in de brief stond) heeft ingevuld en toch heeft aangemeld? Zou kunnen toch?

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

Vraag dat aan je dochter...

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

Anoniempje99 schreef: Stel, dat ze dat rekeningnummer (wat in de brief stond) heeft ingevuld en toch heeft aangemeld? Zou kunnen toch?
Dan heeft u als meerderjarig persoon toestemming gegeven om met uw gegevens aan te melden voor de loterij, dat het rekeningnummer niet klopt is dan lastig,,maar doet niets af aan het feit dat er wel een overeenkomst is gesloten. En voor ING nummers vind er geen check plaats, aangezien die nummers geen beveiliging als de regel van 11 kennen, en dus eigenlijk ieder nummer als correct rekeningnummer gezien kan worden.

Gesloten