kraslot gekregen zomaar gratis!
open gekrast,3 dezelfde symbolen,3 molens.
gauw kijken wat ik gewonnen heb, o jeh?
dat gaat niet,eerst moetje een extra lot kopen a 10.50 per maand,
de "gratis" loten van de bankgiroloterij beginnen me de keel uit tehangen,
na tientallen jaren meegedaan tehebben,ga ik ze eens een brief schrijven, een heuse OPZEGBRIEF!!
en die is wel echt!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] bankgiroloterij/krasspel
Re: bankgiroloterij/krasspel
Loterijen leveren geen geld op, dat weet iedereen inmiddels. Daarom hebben loterijen altijd bepaalde zaken die toch extra klanten moeten aantrekken.
Waar de postcodeloterij dat deed met het feit dat je niet zonder geld achter wil blijven als je buurman veel geld wint en ermee te koop loopt dat goede doelen gesteund worden (iedereen steunt graag een goed doel), doet de bankgiroloterij dat met krasloten. Het is jammer dat dat soort misleidende tactieken nog worden toegepast, maar het gebeurt duidelijk nog steeds en alle loterijen doen eraan mee. Ben je geïnteresseerd in meer informatie hierover, dan raad ik je aan om eens te kijken op deze site over loterijen. Daar staan meer van dat soort werkwijzen beschreven.
Waar de postcodeloterij dat deed met het feit dat je niet zonder geld achter wil blijven als je buurman veel geld wint en ermee te koop loopt dat goede doelen gesteund worden (iedereen steunt graag een goed doel), doet de bankgiroloterij dat met krasloten. Het is jammer dat dat soort misleidende tactieken nog worden toegepast, maar het gebeurt duidelijk nog steeds en alle loterijen doen eraan mee. Ben je geïnteresseerd in meer informatie hierover, dan raad ik je aan om eens te kijken op deze site over loterijen. Daar staan meer van dat soort werkwijzen beschreven.