ik speel mee met de bankgiroloterij,afgelopen week valt er een brief in de bus met een gratis lot voor de trekking van januari 2012.
mijn naam staat op het gratis lot,maar er staat geen lotnummer op het lot.
m.a.w. ik heb een gratis lot gekregen maar weet niet met welk nummer ik meespeel.ook op de folder geen vermelding van een lotnummer.
heb hier zo mijn twijfels over dat gratis meespelen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] bankgiroloterij
Re: bankgiroloterij
Was het constant benaderen een beetje zat en heb deelname op 23-10 schriftelijk opgezegd.
Werkt niet echt. Vandaag maar gebeld (is ook beter). Men doet er ook alles aan om je als deelnemer te behouden en het gesprek zo lang mogelijk te laten duren, ruim acht minuten om iets op te zeggen............kassa.
Werkt niet echt. Vandaag maar gebeld (is ook beter). Men doet er ook alles aan om je als deelnemer te behouden en het gesprek zo lang mogelijk te laten duren, ruim acht minuten om iets op te zeggen............kassa.
Bij de bankgiroloterij is het volgens mij zo dat een gratis lot hetzelfde nummer heeft als uw originele lot. zo werkt het i.i.g wel als u een extra speelkans wint.
wil je het nummer weten waarmee je meespeeld,je hoeft alleen maar even tebellen, maar dat is natuurlijk niet gratis!