LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] BBQ van de Postcodeloterij brandt af
-
BBQ van de Postcodeloterij brandt af
Gisteren een barbecue van de Postcodeloterij gekregen. We hebben hem doorgegeven aan onze zoon en schoondochter. Die stuurden mij een foto van de barbecue die aan de buitenkant in de fik stond. De vlammen sloegen eraf. Zeer onveilige situatie. Een foto van de barbecue hebben ze op de Facebook pagina van de Postcodeloterij gezet. Met de postcodeloterij gebeld en ze gaan er op terug komen. Ben benieuwd!
Re: BBQ van de Postcodeloterij brandt af
Tsja, je kan barbecueen of niet.
Dat heeft niets met het apparaat te maken want deze is onbrandbaar.
Er zijn er duizenden van weggegeven, nog nergens een klacht voorbij zien komen.
Dat heeft niets met het apparaat te maken want deze is onbrandbaar.
Er zijn er duizenden van weggegeven, nog nergens een klacht voorbij zien komen.
-
Gemorst met de spiritus?
[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]
Ik ben wel benieuwd naar die foto en welk brandbaar materiaal er aan de buitenzijde van de bbq zat die vlam kan vatten. Zoals ik het nu lees kan ik niets anders dan meegaan met de anderen hier, namelijk het mogelijk niet heel goed mikken van de wasbenzine/spiritus/vuurwaterJolanda Korf schreef:Gisteren een barbecue van de Postcodeloterij gekregen. We hebben hem doorgegeven aan onze zoon en schoondochter. Die stuurden mij een foto van de barbecue die aan de buitenkant in de fik stond. De vlammen sloegen eraf. Zeer onveilige situatie. Een foto van de barbecue hebben ze op de Facebook pagina van de Postcodeloterij gezet. Met de postcodeloterij gebeld en ze gaan er op terug komen. Ben benieuwd!
Doe dit vooral als het vuur al brand, dan sta je zelf ook no time in de fik......berndv schreef:.....namelijk het mogelijk niet heel goed mikken van de wasbenzine/spiritus/vuurwater
Brahms schreef:Doe dit vooral als het vuur al brand, dan sta je zelf ook no time in de fik......berndv schreef:.....namelijk het mogelijk niet heel goed mikken van de wasbenzine/spiritus/vuurwater
absoluut. zelfs eerst opspuiten en morsen en direct erna met de onkruidbrander de bbq aansteken (en ja, die mensen bestaan) kan nog een dergelijke reactie geven door de eventuele dampen die nog aanwezig zijn.
Mensen doen ook van alles om maar geld los te peuteren bij grote bedrijven.Jolanda Korf schreef:Gisteren een barbecue van de Postcodeloterij gekregen. We hebben hem doorgegeven aan onze zoon en schoondochter. Die stuurden mij een foto van de barbecue die aan de buitenkant in de fik stond. De vlammen sloegen eraf. Zeer onveilige situatie. Een foto van de barbecue hebben ze op de Facebook pagina van de Postcodeloterij gezet. Met de postcodeloterij gebeld en ze gaan er op terug komen. Ben benieuwd!
Als je zo'n goedkoop ding te heet stookt, vliegt de verf in de fik. ziet er spannender uit dan het is. Onveilig? Als je door die vlammen geraakt wordt, sta je te dichtbij
-
Net ff gegoogled.....dat ding heeft een waarde van € 99 ( ) en ze zijn massaal uitgedeeld door de Postcodeloterij ----worden ook weer massaal aangeboden op MP , nog nieuw in de doos
Prijzen : van bieden ---tot € 20-30-40.
Prijzen : van bieden ---tot € 20-30-40.
die BBQ's van de postcodeloterij zijn weber compact grills (47cm) deze hebben geen verf aan de buitenkant maar emaille. ze zijn bestand tegen hele hoge temperaturen. je kan er zelfs open houtvuur in stoken.Moneyman schreef:Als je zo'n goedkoop ding te heet stookt, vliegt de verf in de fik. ziet er spannender uit dan het is. Onveilig? Als je door die vlammen geraakt wordt, sta je te dichtbij
Ik denk dat het eerder een gebruiksfout is.
Ah, de variant die ik ken is een simpel oranje ding, alles behalve een Weber.
-
Op de bijgeplaatste foto.s op MP zijn ze i.d.d oranje a.d buitenkant.
Opvallend hoeveel er worden aangeboden op MP , ik telde er zeker een stuk of 30...
Opvallend hoeveel er worden aangeboden op MP , ik telde er zeker een stuk of 30...
Heb even gekeken: de variant die nu op Mp staat, is niet die die ik bedoelde. Deze Webers zijn van prima kwaliteit, die vliegen niet zomaar van buiten in de fik, tenzij je gekke dingen doet...
[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]
Als het maar niet teveel rookt wordt hij toch niet boosMucha schreef:Laat dat Gezondheid maar niet horen....kokka schreef:ze zijn bestand tegen hele hoge temperaturen. je kan er zelfs open houtvuur in stoken.
-
Diegenen die nu op MP staan zijn vd Postcodeloterij. Ik had nl gegoogled op * BBQ postcodeloterij * en dan zie je die BBQ met een oranje deksel van € 99.Moneyman schreef:Heb even gekeken: de variant die nu op Mp staat, is niet die die ik bedoelde. Deze Webers zijn van prima kwaliteit, die vliegen niet zomaar van buiten in de fik, tenzij je gekke dingen doet...
Een paar alinea.s daaronder wordt de vraag ( via Twitter ) gesteld of het een Weber is.
De PC loterij :" nee , geen Weber , deze zijn speciaal voor de PC loterij gemaakt " .
Tja.....verschil moet er zijn ; die Webers ( ook ff gegoogled ...) zijn ook stukken duurder, v.a: €145___€ 600 en van prima kwaliteit, dat is echt andere koek dan die dingen vd PC loterij lijkt mij en die zullen i.d.d ook niet zomaar in de fik vliegen ...
NB: ik kende het merk Weber niet eens , maar ja , wij barbecuen ook nooit....
Laatst gewijzigd door moederslink op 21 jul 2016 13:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Ondertussen heeft TS Jolanda de postcodeloterij zwart gemaakt en is zelf in rook opgegaan.
Zou leuk zijn als ze nog even reageert
Zou leuk zijn als ze nog even reageert
-
Vanochtend als winnaar een mail gekregen van de Postcodeloterij:
Men dient de zwarte houtskoolschaal die erbij zit te gebruiken en de kooltjes niet in de witte buitenmantel te storten!
Men dient de zwarte houtskoolschaal die erbij zit te gebruiken en de kooltjes niet in de witte buitenmantel te storten!