LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bel en Win-spelletjes Margriet Tijdschrift

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
E.Schoenmeckers

Bel en Win-spelletjes Margriet Tijdschrift

Ongelezen bericht door E.Schoenmeckers »

Mijn partner doet soms mee met het bel en win spelletje in de Margriet. Daarbij wordt een einddatum gegeven voor wat betrefd het bellen. De computer bepaald tijdens het bellen, na verkregen persoonlijke informatie, of je de prijs gewonnen hebt. Je kunt bellen tot een einddatum. Nu vraag ik me af of de prijs tijdens het laatste telefoontje wordt weggegeven . Als dat niet het geval is worden er na de prijsbepaling diverse telefoontjes geaccepteerd terwijl de prijs er al uit is.............
Kan dat zomaar is mijn vraag? :roll:

Gast

Re: Bel en Win-spelletjes Margriet Tijdschrift

Ongelezen bericht door Gast »

er zijn altijd meerdere prijzen

E.Schoenmaeckers

Ongelezen bericht door E.Schoenmaeckers »

Als er al meerdere prijzen zijn wat niet altijd het geval is, wordt dan de laatste prijs tijdens het laatste telefoontje vergeven .......?? Ik dacht 't niet. Er bellen steeds mensen , en die gesprekken worden geaccepteerd terwijl de prijzen er al uit zijn........ Centjes verdienen aan niks. Geweldig a-sociaal dacht ik. Dit kan absoluut niet !!

Gast

Natuurlijk kan het wel het gebeurt toch.

Gast

Goh? Hoe weer jij wanneer de prijzen verdeeld worden?
Verdeel je de prijzen zelf ofzo?

Notebook

Ongelezen bericht door Notebook »

en dan nog ? Wie verplicht jou te bellen ? van gokken word je nooit rijker, dus het is allemaal oplichterij. Je moet geluk hebben, je weet namelijk niet of de prijzen er al uit zijn, of dat je de laatste wel/niet bent. Spannend, hè?

Gast

Ik heb een keer gewonnen bij Margriet, dit was op de dag voor de einddatum.

Gesloten