LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bel/Sms Win-Actie Videoland (5t/m 24 Juli)

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
sharp0ne
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jul 2005 22:17

Bel/Sms Win-Actie Videoland (5t/m 24 Juli)

Ongelezen bericht door sharp0ne »

Ik werd zaterdagavond 2 juli gebeld door een vriend dat er op het moment een bel/smsactie gaande was van videoland waarbij je door het goede antwoord (in dit geval VL 2) moest smsen naar 2580. Hij vertelde dat er op het moment veel prijzen uit gingen en dat hij een zitcombinatie naar keuze had gewonnen uit te zoeken bij Ikea twv 1200 euro, zijn zwager een lcdscherm, diens buurmeisje 3 lcdschermen en ga zo maar door. Dus ik smste en werd blij verrast met het volgende bericht>

"Gefeliciteerd, je hebt een beamer gewonnen! Sms VL, je naam, adres, postcode en woonplaats binnen 1 week naar 2580. Je ontvangt z.s.m. bericht! (2580)"

Waarna ik direct mijn gegevens terugzond naar 2580,
echter vandaag (maandag 4 juli) kreeg ik (en alle andere zogenaamde winnaars) de volgende 2 smsjes van videoland.

"De Constantine bel / sms & win-actie loopt van 5 t/m 24 juli 2005. Uw sms is buiten de actieperiode gestuurd. 2580"

"Het is niet mogelijk buiten de actieperiode prijzen te winnen. Beproef vanaf morgen uw geluk! Alle tot nu toe door ons verzonden sms berichten zijn gratis. 2580"

Ik belde direct de medewinnnaars op en stelde vast dat dit een supergrote fout was van Videoland. Zij moestten immers voor de actieperiode laten weten dat je niet kon smsen en mocht je dan toch smsen de sms terugsturen dat je nog niet mee kan doen aan de actie(zoals ze vanaf vandaag tevens wel doen). Ook vergoedden ze wel de smsjes die je van hun krijgt maar niet de smsjes die je eraan vergooit hebt. Dit zie ik als een slinkse manier van misleiden. Mocht je aan dezelfde actie hebben meegedaan laat het dan even hier weten en mail mij op: [email protected]. Laten we ons samen sterk maken en de koppen bij elkaar steken, want zo laten we ons niet door videoland afdoen!

Koen
[email protected]

P.S. Op de site was het eerder ook niet aangegeven nu wel maarja das natuurlijk iets achteraf proberen recht te zetten voor de actie kijk op onderstaande link http://www.videoland.nl/?m=actie&acid=F ... E4FDE5488C

Shareena
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2004 15:27

Re: Bel/Sms Win-Actie Videoland (5t/m 24 Juli)

Ongelezen bericht door Shareena »

Denk dat je pech hebt :

aan fouten in het systeem, technische problemen of problemen met de telefoonverbinding kan de deelnemer geen rechten ontlenen;

Gesloten