LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bel spel darts

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
m krijnen
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jan 2006 10:30

bel spel darts

Ongelezen bericht door m krijnen »

Afgelopen zondag heb ik mee gedaan aan een spelletje dat bij het darten werd uit gezonden,je moest een tekening raden die getekend was door Dik Bruynestijn het was voor 100% zeker Simon Whilock dus een b naar 4141 gestuurd en je raad het al FOUT raar maar waar weer een keer geprobeerd weer FOUT toen een a gestuurd en ja hoor GOED? met het gevolg nog meer vragen alles beantwoord en goed een stuk of 8 en toen kwam de vraag wie heeft Dik getekend en je raad het al ik kon weer kiezen uit Martin Adams,Simon Whitlock,Tonny Eccles. en weer b in gestuurd en ja hoor dit keer wel goed en weer een nieuwe serie vragen om te beantwoorden nou deze keer niet op in gegaan .Dit is pure misleiding iemand laten bellen met het goed antwoord en dan vertellen dat het fout is en aan het eind van de vragen reeks de zelfde vraag stellen en dan wel goed rekenen .Ik weet wel dat ik niet hoef mee te doen aan zulke spelletjes en als ik het een keer doe wens ik niet zo behandeld te worden.

Groetjes Marrie

Gesloten