LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Belachelijke dure reclame Bankgiro loterij !

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
ced1972

Belachelijke dure reclame Bankgiro loterij !

Ongelezen bericht door ced1972 »

Ik erger mij dood aan de dure huis aan huis reclame van eigenlijk alle loterijen, maar na vandaag wilde ik toch hieromtrent mijn mening op loslaten.
Vandaag kreeg ik van de Bankgiroloterij een brief dat lijkt op post die je normaal ontvangt wanneer je een nieuwe bankpas ontvangt en ja hoor daar zat inderdaad een hele mooie pas in. Een pas die moet lijken op een creditkaart, die je moet activeren op het internet. Natuurlijk kun je meteen prijzen winnen, zonder dat ik al een betaling heb gedaan voor een lot. Het kan zelf oplopen tot een miljoen, die je zomaar krijgt omdat je lid word. Ik heb zelf jarenlang meegespeeld met de Bankgiroloterij en nooit een Euro en vroeger een Gulden gewonnen. Heb uiteindelijk opgezegd en heb daarna nog vrij regelmatig reclame ontvangen, allemaal kwamen op hetzelfde neer , je weer lid maken van de Bankgiro loterij. Ik heb allerlei dure reclame post ontvangen en elke keer vraag ik mezelf af, WAAR BETALEN ZE DIT ALLEMAAL VAN ?
Ik kreeg vandaag een brief met een pas (met chip) en ik gooi het rechtstreeks in de prullenbak, en ik weet zeker dat velen dat doen. Zou het niet mooier zijn als dit geld daadwerkelijk werd gebruikt om goede doelen te steunen en niet die dure reclame te maken ! Of laat meer mensen een klein prijsje winnen, al is het maar 10 euro. Ik ben bang dat ik de Bankgiro loterij en ook de Postcode loterij in hetzelfde schuitje moet plaatsen als elk ander bedrijf die er alles aan doen om geld van jou naar hun over te hevelen, en ik druk me nog voorzichtig uit. Al met al, belachelijk en het zou moeten stoppen. Dit soort loterijen moeten ophouden met dit soort praktijken en terug gaan naar de basis van hun doel, het steunen van goede doelen. Ben benieuwd naar andere meningen.
Laatste vraag, in de brief worden prijzen genoemd van 10 euro tot aan een miljoen aan prijzen, die je meteen zou kunnen winnen als je alleen je kaart activeert op het internet. Is het mogelijk dat Radar een onderzoek doet als er inderdaad mensen zijn die deze bedragen meteen ontvangen als ze hun pas activeren, ben daar reuze benieuwd naar, is dat niet het geval, dan is dit toch gewoon bedrog ! Ik blijf het volgen. :?:
Cedric

stap50per

Re: Belachelijke dure reclame Bankgiro loterij !

Ongelezen bericht door stap50per »

niets is wat het lijkt

je krijgt zomaar nietiets kado zit altijd iets aa vast
dus weggooien de handel
maar inderdaad waar betalen ze het van .....onze centen????

bodejosm43

Re: Belachelijke dure reclame Bankgiro loterij !

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

er is hier al een topic over. Is het nou echt zo lastig om de zoekfunctie te gebruiken?

Gesloten